Bismillahirrahmanirrahim
Nasılsınız güzellikler ❤️🔥İyi Okumalar ❦︎
Bir Önceki bölümden alıntı..
Son Sahne:abim muhtemelen neden bu haldeyim deli gibi merak ediyordu ama soramıyordu çünkü yorgunluğum her halimden belli oluyordu.
Kafamı cama yaslayıp gözümü kapattım çok geçmeden uyumuştum.. Annemler benim oturduğum semte baya uzakta bir yerde oturuyordu neymiş tüm akrabalar anne baba tarafıda ordaymış ben okulumu ordan biryer seçmeliymişim..
Yolda giderken ne olmuştu daha doğrusu bişey olmuşmuydu bilmiyordum çünkü uyandığımda annemlerin evinde yatağımda yatıyordum..
Odada olduğumu fark edince bir anda doğruldum. Beni abimmi çıkartmıştı hemde özel dönemimdeyken.. böyle düşüncelere dalınca yüzüm kızarmıştı tahminen domatese dönmüştüm.. Abimin yüzüne nasıl bakıcam ben.
ben böyle düşüncelerde dalıp gitmişken kapımın açılmasıyla kendime geldim annem içeri girmişti.. odamın ışığından kaynaklı bir kaç saniye gözünü açamadı halbuki odam softtu yani gözünü yoracak ışık yoktu. Sen varsın ya mir yetmezmi bebek..
(Mirelin odası)
'Oyybenim kızımmı uyanmış birtanem abin seni öyle kucağında getirince çok korktumne oldu anlat bakalım annene' diyip yanıma geldi saçımı okşamaya başladı.. Anlatmasakmı mir..
'A-anne bugün elvinin bana ihanet ettiğini öğrenddim o uıktı beni.' dememle annem sarıldı. ' Oyyy kuzum beni kıyamam sana eminmisin elvin bunu yapacak bir kız değil.' demeisyle kafamı olumlu anlamda salladım.
'kızım biliyorum şuan hiç iyi değilsin ama elvine görücü gelecek sen onun gibi yapma.' demesi ile burnumu çektim..
'Gidicem zaten anne. bi dakika b-beni eve abimmi çıkardı?' dememle annem güldü ve tekrar sarıldı bu defa saçımıda kokluyordu..
'utanma canımın içi abin seni uyandırmaya çalıştı uyanmayınca da kucaklayıp getirdi başka bişey yok o senin abin' demesi ile onu onayladım.
annemle konuşmamız bitince üstümü değiştirdim ve aşağı indik. Babam işte abim şirketteydi evde annem ben ve benden 3 yaş küçük kız kardeşim vardı..
üçümüz sohbet etmiştik babamlar gelince akşam yemeği yiyip herkes odasına çekildi..
ben masamda oturmuş laptopumla ilgilenirken kapım açılmıştı. Başımın ikinci belası kız kardeşim gizem kapıya yaslanmış bana bakıyordu. kafamı çevirmemle bakıştık ve gizem konuştu..
'elvine görücü gelmesine yanlızca iki saat kaldı ve sen oturmuş laptopa bakıyorsun yakında taş yağacak bak gör.' demesi ile derin bir nefes çektim.. Allahım ne günah işledimde şunu bana verdin..
'Gizem inan hiç havamda değilim lütfen yürü git bak uyarıyorum sana patlarım.' dememle gizem arkamdan sarılıp yanağıma öpücük kondurdu doğrulduğunda konuştu. sesiz sedasız çıksa şaşarım zaten..
'İyi kız tamam gidiyorum zaten gül ve diğerleriyle görüntülü konuşmam var hadi gittim' diyip odadan fırladı ve her zamanki gibi kapıyı kapatmadı. Allahım delirtecekler beni..
'YA GİZEM KAPISIZ YERDEN Mİ GELDİN NEDEN KAPATMAZSIN ŞU KAPIYI!' diye bağırırken abim kapıdan kafasını çıkarttı ve bana baktı.
'Hayırdır kız ne bağırıyon ' demesi ile ofladım abim önce güldü sonrada kapıyı kapatım gitti. Sonunda beeee..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boncuk Gözlüm | Texting
Fiksi RemajaHelalim olmadığı sürece bakamadım o boncuk gözlerine..✨ 0533*******:Bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine.. Boncuk Gözlüm:Kimsiniz?..