SelamünAleyküm.
İnternetim yoktu yaylada olduğumuzdan yeni bölüm atamadım isterseniz hiiiç uzatmadan geçelim..İyi Okumalar ❦︎
Bi önceki bölümden alıntı.
Son sahne:'Yarın cumartesi okul yok yan taraftaki kafeye gider yaparız bi daha yanımıza gelmenize gerek yok mesaj atarsanız daha makbule geçer hadi iyi günler Allaha emanet olum.' ecrinin bu konuşması ardından hepimiz ayaklanmıştık. Kafeteryanın çıkışına doğru ilerliyorduk ki arkamdan birinin ismimi söylemesi ile durmuştum.Seslenen kişiye baktığımda şaşırmıştım sadece 'ne alaka ya bu gitmemişmiydi' diye bilmiştim.
Emir arkamdan sesleniyordu onun seslenmesi ile durup arkamı döndüm şaşırmıştım emir eve gitti diye biliyordum.Yanıma gelip nefesini düzeltti direkt konuştu.Ben onun yüzüne bakmıyordum.
'Ceketini unutmuşsun birde yarın yandaki kafeye sunum dosyanı getirirmisin fikir olsun banada' demişti.
Tam birşey soracakken susmaya karar vedi.Ne soracağını az çok anlamıştım.Tebbessüm edip konuştum.
'Çekinme çekinme sor neden yüzüme bakmıyorsun de.'dememle güldüğünü hissediyordum.
'Helalin olmadığım, sana haram olduğum için bakmıyorsun biliyorum anladım. Seni fazla tutmayayım ben hadi görüşürüz..' Diyip uzaklaştı bende kütüphaneye yöneldim.
Ortada ki yuvarlak masanın boş bi yerine oturup laptopumu çıkardım performans ödevim ile ilgili araştırma yapmam gerekiyordu. Daha kütüphaneye geleli yarım saat olmuştu ama benim üzerime yorgunluk çökmüştü bile..
Canım fena halde kahve çekmişti.Ama kafeterya çoktan kapandığı için gidip alamazdım.
Sıkıntıyla oflarken telefonuma mesaj gelmişti.Mesaj gene bilinmeyen numaraya aitti.Sinirle telefonu elime aldım ben bu kişi engellemiştim ama o engeli kaldırtmıştı.Bunun nasıl yapıldığını öğrenmemiz lazım mir.
0533*******: Birilerinin canı sıkkın anlaşılan.Hayırdır kim üzdü söyle gidip dağıtayım yüzünü.
Boncuk Gözlüm:Bakın sizi engelliyorum engeli açtırıyosunuz size daha önce dediğim gibi ben erkeklerle yabancılarla konuşmuyorum biraz daha bu davranışlarınızı tekrarlarasanız kötü olacak.
0533*******:Ben yabancı değilimki. Aslında çok yakınındayım ama sen fark edemiyosun.Zeki kızsın biraz düşünsen bulursun kim olduğumu.
Görüldü.
Boncuk Gözlüm: Yabancı olmaman erkek olduğun gerçeğini değiştirmiyor iyi günler.
0533******* Kişisi engellendi..
Kim olabilirdi ki bu kişi? Kim olduğunu düşünürken ne yaptığımın farkında değildim bi an bi erkeği düşündüğümü fark edip kendime geldim ve araştırmama devam ettim ama bi aklım hala o tarafa kayıyordu. Tam bir buçuk saat çalıştıktan sonra kitap okuyodum. O sırada telefonumun bildirim sesi gene kulaklarıma doluştu. 'Gene aynı kişi ise cidden kalbini kırıcam ama artık.Bende varım mir hadi adres isteyip dövelim.
Ama yanılmıştım.Bu defa başka kayıtlı olmayan bi numara mesaj atmıştı.Tam mesaja girecekken selin aradı. Kütüphanenin tuvaletine gidip konuşmaya başladım.
'Annen, annem ve kızlarla seni almaya geliyoruz hazırlan.
'tamam hazırım zaten eşyalarımıda toplarum şimdi.'mir delirdi arkadeşler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boncuk Gözlüm | Texting
Fiksi RemajaHelalim olmadığı sürece bakamadım o boncuk gözlerine..✨ 0533*******:Bir kere baksan şu yeşilliklere bende doya doya baksam o kahveliklerine.. Boncuk Gözlüm:Kimsiniz?..