05

580 41 48
                                    

Bismillahirrahmanirrahim Nasılsınız keyifler yerindemiiii?Kurguya geçelim

İyi Okumalar

Bir önceki bölümden alıntı..
Son Sahne:

Teneffüs böyle gırgır şamata ile geçti zil çalınca hepiniz sınıflara dağıldık herkes sınıfa girmişti koridorda birtek ben Merve ve melike kalmıştı.. o ikisi girdi bende girecekken birşey kolumdan tutup içeri girmemi engelledi ve beni kendine çekti..

Emir karşımdaydı ve kolumu tutuyordu.
Ani bir hareketle kolumu çektim emir panik olmuş ve direkt konuşmaya girmişti..

:M-mi-mirel bak yanlış anlama seslensem herkes duyardı tek istediğim ben ne yapacağımı bilmiyorum Allah'a nasıl daha bağlanırım yardım et mirel yalvarırım yardım et. ' kekeledimi bu mir?

O kadar masum çıkmıştıki sesi gerçekten bir kapı yol arıyor gibiydi.

'Tamam şimdi derin nefes al ve euzu besmele çek. Allah'ım sen yardım et de. Ben sana yardımcı olucam şimdi geçmemiz gerek. Diyerek sınıfı işaret ettim.

Evet doğru duydunuz emire yardım edecektim. O kadar yardıma muhtaç duruyordu ki ona yardım etmem gerektiği hissi doğmuştu içime...

Sınıfa önce ben arkamdan emir geçti. Kızlar bana anlamsız anlamsız bakarken bişey yok diye fısıldayıp yerime oturdum..

Sonra Serpil hoca sınıfa girdi ve konuşmaya başladı..

'Selamünaleyküm arkadaşlar merhaba bu hafta sunum yapacak arkadaşlarınız merve ve emir sizi şöyle tahtaya alayım lütfen sessiz olalım..' dedi merve ve emir serpil hocanın konuşması bitince tahtaya çıktılar önce Merve başladı.

Emir telefonuna sarılmış vaziyette sanarım dediklerimi tekrar ediyordu. Nerden anladın kız. Dudak okuyabiliyorum icses.

Çaktırmadan telefonu alıp emirle olan sohbetime girdim. Ve editlediğim videoyu emire attım..

Emir telefonun titremesi ile telefona
Baktı gördüğü isimle şaşırdı sonrasında sırıttı.. bakmasana mir. Baktığımı kim söylüyor icses.

:Saol mirel Allah razı olsun teşekkür ederim ❤️' yazmıştı. Kalp ne alaka mir
Önüme döndüm ve telefonu çantama attım.

'Evet arkadaşlar merve arkadaşınıza teşekkür ederiz cidden çok güzel bir şekilde hazırlanmış ben beğendim mervecim seni kenara alalım gel bakalım yakışıklı sıra sende' Serpil hocanın konuşmasından sonra emir sırıtıp hocanın yanına geçti.

Bu günkü konusu Bakara suresi'ydi. Tam onun derdine deva şeklinde bir ödevdi emir için..

Emirde sunumunu bitirince geçen hafta bizde dediklerinin aynısını söyleyip dersi bitirdi seda hoca.. nasıl unutmamış mir?

:Her iki arkadaşınızada çok teşekkür ederim gerçekten çok güzel araştırmışlar çok güzel bi sunum olmuş. Cenk ve melikedende aynı performansı bekliyorum inşAllah onlarda güzel bi sunum yapacaklar.'

Zilin çalması ile Serpil hocanın yanına gittim. Ve elindeki listeleri panoya asmaya başladık. Herkes sınıftan çıkmıştı asma işlemi bitince serpil hocada çıktı bende çantamı toplamaya başlamıştım..

O sırada aklıma not geldi ve elimi cebime attım. Notu alıp sırama oturdum.

Açıp okumaya başladım...

'sevgili boncuk Gözlüm nasılsın ben senin hasretin ile yanıp tutuşuyorum ne var bana bir şans versende biz olsak seni deli gibi seviyorum günlerinin kalbin gibi güzel geçmesi dileğiyle sevgililerle E..'

Boncuk Gözlüm | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin