08

409 34 97
                                    

Selamünaleykümmm
Nasılsınız bakalım..

İyi Okumalar

Bir önceki bölümden alıntı..
Son Sahne

'Ya sevim teyze bu portakal suyunun tarifini versene evde bende annemle yaparım.' küçük kız geçen gün gördüğüm kızdı..

'Defne!?' dememle bana baktı.. şaşırmıştı.

'mirel abla yaşasın mirel ablada burda' diyerek kucağıma atladı. Sım sıkı sarıldım. Defneyi çok özlemiştim. Özellikle en duygusal dönemlerimde küçük çocuklar bana çok iyi geliyordu..

'mirel abla senin burada ne işin var?' demesi ile gülümsedim.

'burası benim babannemlerin evi arada gelirim tatlım.' dememle mutlu olmuştu.

'Oleyy seni bir daha göremeyeceğim diye çok üzülmüştüm.' diyince kulağına eğildim.

'Abine söyle o getirsin seni benim kapım sana her zaman açık.' diyip yanağını öptüm.

Biz hep birlikte sohbet ederken abimler vs. Gelmişti. Daha sonra kapı çaldı bu sefer de ben kalkıp baktım.

Emir ve Talha karşımda duruyordu..

Emir beni görünce direkt kafasını yere eğdi.

'Senin ne işin var burda mirel?' diye soran talhaya cevap verecektim ki abim yanıma geldi.

'kimmiş gelen abic-' sözünü tamamlayacakken emiri görmesi iel sarıldı. Talhaya ise garip garip baktı. Bana dönüp konuştu.

'bu geçen senin evin önündeki çocuk değilmi?' demesi ile kafamı olumlu anlamda salladım.

'Emir bu senin arkadaşınmı?'diye sorması ile emir kafasını 'evet' anlamında salladı..

'talha kusura bakma ya geçen anlamadan dinlemeden çıkıştım sana.' abim konuşmayı bitirince Talha güldü.

'sorun yok benimde kız kardeşim var seni anlayabiliyorum..' dediğinde abim talhanın omzuna vurdu.

'buyrun geçin' diyip içeri aldım..

'Oyyy emirim gelmiş hoş gelmiş.' babanne emirim derken ??

'Nasılsın sultanım görmeyeli neler yapıyorsun?' sultanım!?

'Ben hiç sorulmuyorum tek Sultan'ın semra mı emir bey' dede sendemi..

'Sende padişahımsın fatih bey siz nasılsınız?' of emir benim kırallığımı almış..

'Kısakandı, kıskandı bakma sen ona hayırdır bu sıra pek uğramaz oldun?' babanne senin torunun benim ben.

Ailem konusunda aşırı derecede kıskanç olabiliyorum yani onlar benim banane.

'İşler, dersler yordu be sultanım ondan gelmedim yoksa gelmezmiyim ben senin yanına.' gelme.

Biraz oturduktan sonra mutfağa gittim. Defne ile mutfakta oturmuş telefonla oynuyorduk.

İçerideki sohbet..

Hasan amca:Maşallah maşallah fatih ne kadar güzel ahlaklı bir torunun var. Bak en son gördüğümdede namazına bağlıydı şuanda aynı rabbim şaşırtmasın.

Fatih dede:amin amin rabbim herkese yaşatsın. Minnettarım bu yönden tüm torunlarımı mirelim namaza yöneldirdi onun yeri hep farklı.
__________________________________________

Boncuk Gözlüm | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin