9. Co najbardziej w Tobie lubi? (wygląd) ♡

183 8 1
                                    

°°°

Hinata Shoyo

Hinata uwielbia Twoje włosy. A co najważniejsze - kocha się nimi bawić. Sama musisz przyznać, że byłaś pod wrażeniem tego, jak piękne fryzury potrafi robić. Ale nic dziwnego, w końcu ma młodszą siostrę. Także teraz, za każdym razem, gdy potrzebujesz na szybko jakąś fryzurę, prosisz o pomoc swojego chłopaka,ktory z radością wykonuje twoje prośby. Do tego Shoyo naprawdę potrafi wyczarować cuda na twojej głowie.

°°°

Kageyma Tobio

Tobio nigdy ci się do tego nie przyzna, ale kocha twoje oczy. W szczególności ich kolor. Za każdym razem, kiedy rozmawiacie wpatruje się w nie przez długi czas. Oczywiście, gdy go na tym przyłapiesz, on wszystkiemu zaprzecza i mocno się rumieni. Jednak zraz po tym znowu robi to samo. Po prostu kocha widzieć w nich to, jak bardzo ci na nim zależy. I on również ma nadzieję, że Ty widzisz to samo w jego.

°°°

Sawamura Daichi

Kapitan Karasuno ubóstwia Twój śmiech. Tak po prostu. Jest szczęśliwy, kiedy widzi, jak się śmiejesz, bądź uśmiechasz. A jeśli, te piękne zjawisko wywołane jest właśnie przez niego, to już w ogóle jest w siódmym niebie. Czasami, gdy chłopak ma zły czas, wystarczy, że zobaczy twój uśmiech lub usłyszy twój śmiech i dzień od razu staje się lepszy. Taka prosta rzecz, a jednak tak bardzo, dla Daichiego, ważna.

°°°

Sugawara Koshi

Szarowłosy jest fanem twoich dłoni. I tu nie chodzi o to, czy masz je pieknie zadbane, czy nie. On po prostu kocha trzymać cie za rękę, gładzić cie po niej lub nadzwyczajniej w świecie, składać na niej pocałunki. Czasami się z niego śmiejesz, że umawia się z Tobą tylko z podowu twoich rąk. Ale co się dziwić, to dzięki dłoniom- poprzez dotyk - możesz pokazać mu jak bardzo go kochasz.

°°°

Yamaguchi Tadashi

Yamaguchi jest prostym chłopkiem. Mimo, że kocha cie całą, taką jaką jesteś, to jednak najbardziej podoba mu się twój nos. To właśnie na nim najczęściej składa pocałunki. Uwielbia to robić, bo uważa, że uroczo go potem marszczysz. Mimo, że Ty nie za bardzo przepadasz za swoim nosem, to Yama na każdym kroku pokazuje, że nie masz się czego wstydzić. A ty jesteś mu za to ogromnie wdzięczna.

°°°

Nishinoya Yuu

Noya uwielbia ciebie całą. Nie ma jakieś ulubionej części. Dla niego wszystko to, co związane jest z Tobą - jest idealne. I klękajcie narody, gdy ty zaczynasz twierdzić inaczej. Od razu sadza cie na łóżku i każe przez kolejną godzinę słuchać tego, jak cudowną osobą jesteś. I tu nie chodzi o to, że Yuu cie idealizuje. Po prostu chce, żebyś widziała siebie, tak jak on ciebie widzi. Żebyś także siebie kochała. Mimo niedoskonałości.

°°°

Tanaka Ryunosuke

Tanaka upodobał sobie twoje uda. Nawet on sam nie wie, dlaczego akurat tę część ciebie kocha najbardziej. Po prostu za każdym razem, gdy ma gorszy dzień lub chce odpocząć, kładzie na nich głowę. Uważa, że są najbardziej wygodne. Raz zdarzyło się, że nawet na nich usnął! Po za tym, dzięki takiemu rozwiązaniu, ty możesz głaskać go po głowie, a on może także się do ciebie przytulać. Dzięki twoim udom, Ryunosuke może łączyć przyjemne z pożytecznym.

°°°

Oikawa Tooru

Rozgrywający uwielbia Twoja klatkę piersiową. Gdy leżycie przytuleni do siebie, to właśnie tam najchętniej kładzie swoją głowę. Gdy śmiejesz się z niego, że tuli się jak małe dziecko, on od razu zaprzecza, mówiąc, że jest mu po prostu wygodniej. Jednak Tooru - chodź się nie przyzna - kocha w ten sposób słuchać bicia twojego serca. Ma wtedy świadomość, że jesteś cały czas obok i tak szybko go nie opuścisz.

°°°

Iwaizumi Hajime

Iwa do pełni szczęścia potrzebuje tylko twoich policzków. Tak, dobrze słyszałaś - to właśnie ta część ciebie najbardziej mu się podoba. Uważa, że dzięki nim wyglądasz naprawdę uroczo. Oczywiście, nie muszę wspominać, że nie obejdzie się bez buziaków i całusów w poliki. Nie zależnie, czy jest to całus na powitanie, czy pożegnanie. W trakcie rozmowy, czy po prostu, aby wyrazić swoje uczucia do ciebie. Dla Hajime dzień bez pocałunku w twój śliczny policzek, to dzień stracony.

°°°

Bokuto Kotaro


Szarowłosy uwielbia Twoją talię. I nie ważne czy jest ona większa, czy mniejsza. Bardziej widoczna, czy też nie. Dla Kotaro jest po prostu idelana. Oczywiście, gdy gdzieś razem idziecie, to nasza sówka musi cie w niej obejmować. Dzięki temu ty możesz czuć się bezpiecznie, a Bokuto komunikuje innym, że taka piękna dziewczyna, jak ty, jest już zajęta. A gdy chłopak się zmęczy lub jest smutny, lubi znienacka przytulać się do ciebie od tyłu i obejmować w talii. Twierdzi, że w ten sposób ładuje swoje baterie. Uważasz to za naprawdę urocze.

°°°


Akashi Keji

Akashi uwielbia Twoje rysy twarzy. Jego zdaniem są one naprawdę wyjątkowe. Ty sama tego nie zauważyłaś, ale chłopak od razu zwrócił na to uwagę. Dlatego też często ci to powtarza. Do tego w jego telefonie istnieje folder, w którym posiada mnóstwo twoich zdjęć. Uważa, że z takimi rysami twarzy mogłabyś być modelką. Ty nie dokońca podzielasz jego pomysł. Ale on po prostu cieszy się, że ma tak piękną i wyjątkową dziewczynę.

~~♡~~

Witajcie!

Taki luźniejszy rozdział wleciał, bo i miałam kilka pomysłów. A tak poza tym, możecie dać znać, jak tam przygotowania do szkoły XD. Do jakiej klasy po wakacjach idziecie itp.

No, korzystajcie z tych ostatnich dni wakacji jak najlepiej i do następnego!

Karcio-chan ~

✨ Scenariusze z Haikyuu! ✨ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz