°°°Hinata Shoyo
Przyjaźń z rudowłosym przyszła do was naturalnie. Już po drugim spotkaniu, gdy pomagałaś Hinacie w zadaniu domowym bardzo się polubiliście. Nie minęła chwila, a już spędzaliście każdy wolny czas w swoim towarzystwie. Pasowała wam wasza obecność, ponieważ mieliście podobne charaktery oraz obydwoje byliście bardzo energiczni. Do tego chłopak za każdym razem zapraszał cię na swój trening. Tam poznałaś drużynę Hinaty i tak się zaczęło. Wspólne wracanie ze szkoły do domu, nocowania lub wypady na miasto. Ty pomagałaś jemu, a on - Tobie. Po prostu przyjaźń idealna.
°°°
Kageyama Tobio
Z Tobio wszystko trzeba było robić powoli. Na początku był wobec ciebie oschły, zaś jego ciężki charakter i blokada na nowe znajomości delikatnie utrudniały waszą komunikację. Ale ty nie miałaś zamiaru się poddać. Zaczęłaś od malutkich kroczków takich jak wspólne spędzanie przerw, czy mała pomoc w nauce między kolejnymi lekcjami. Na efekty twojej pracy musiałaś trochę poczekać, lecz opłacało się. Po czasie Kageyma otworzył się bardziej, dzięki czemu mieliście coraz lepszy kontakt. Jak się później okazało czarnowłosy stał się wspaniałym przyjacielem. Takim jakiego do tej pory jeszcze nie miałaś.
°°°
Sawamura Daichi
Kapitan szkolnej drużyny, gdy tylko cię zobaczył zapragnął bliżej cię poznać. Nie wiedział, dlaczego tak bardzo go zainteresowałaś, ale nie przeszkadzało mu to. Dlatego też pomagał Ci w sprawach związanych z Karasuno, zaś po jakimś czasie zaczęliście więcej czasu spędzać w swoim towarzystwie. I nie tylko podczas treningów brązowowłosego. Daichi zaraz po nich odprowadzał cie do domu, czasami zostając w nim i pomagając w nauce. Ty także dbałaś o kapitana, aby ten się nie przemęczał lub po prostu pomagałaś chłopakowi ogarniać jego drużynę. Poznałaś także najlepszych przyjaciół Sawamury - Sugę oraz Asahiego. Z czystym sumieniem mogłaś nazywać się jego przyjaciółką. A on twoim przyjacielem.
°°°
Sugawara Koshi
Od razu, po waszym pierwszym spotkaniu wynioskowałaś, że z Koshim będzie Ci się świetnie rozmawiało. Mieliście wspólne zainteresowania i po prostu czuliście się dobrze w swoim towarzystwie. I w ten o to sposób zaczęliście się przyjaźnić. Sugawara jak to Sugawara, troszczył się o Ciebie. Za to Ty nie byłaś mu dłużna. Obydwoje pomagaliście sobie w nauce, tudzież innych sprawach. Suga często przychodził do twojej kawiarni, aby z tobą porozmawiać, lub w twoim towarzystwie pouczyć się, pijąc swoją ulubioną kawę. Ty za to chodziłaś na jego treningi, kibicowałaś mu i nie raz wspierałaś w trudniejszych chwilach. I pomyśleć, że połączył was zwykły zegarek.
°°°
Yamaguchi Tadashi
Chłopak na początku waszej znajomości był bardzo nieśmiały. Polubił cie, jednakże jego cichy charakter blokował waszą znajomość. Mimo tego, często spotykaliście się w bibliotece, aby poczytać razem książki lub pouczyć się. Małymi krokami, wspólnie rozwijaliście swoją przyjaźń. Cieszyłaś się, że dzięki tobie piegowaty zaczął być bardziej otwarty na ludzi oraz mniej niepewny. Waszą tradycją stało się co tygodniowe nocowanie, na którym robiliście sobie maraton filmowy lub graliście w jakieś planszówki. Mimo, że wasza znajomość zaczęła się dość tragicznie, z ręką na sercu mogłaś stwierdzić, iż posiada swój własny happy end.
CZYTASZ
✨ Scenariusze z Haikyuu! ✨
De TodoPostacie : ~ Hinata Shoyo ~ Kageyama Tobio ~ Sawamura Daichi ~ Sugawara Koshi ~ Yamaguchi Tadashi ~ Nishinoya Yuu ~ Tanaka Ryunosuke ~ Oikawa Tooru ~ Iwaizumi Hajime ~ Bokuto Kotaro ~ Akashi Keji