İyi okumalar.
""""
Eğlenceli geçen bir dersten sonra ara vermiştik. Ders esnasında Emir ile çok eğlenmiştik. Sohbeti sarıyordu.Kapalıyım diye garipseyenler olmuştu. Karşımdaki kişi iyi ve ahlaklı olduğu sürece cinsiyet ayrımı yapmazdım.
"Yemeğe gelmiyor musun Umay?"
Zaman o kadar hızlı geçmişti ki ne ara öğlen oldu anlamamıştım.
"Geliyorum."
Beraber güzel bir öğlen yemeği yedik. Çıkışa kadar beraber yürüdük. Arabasına yaslanmış Kerem'i görünce kalbim teklemeye başladı yine.
Yaslandığı arabasından ayrılarak bize doğru yürümeye başladı.
"Haydi Umay, seni mi bekleyeceğim on saat?"
Ters ters konuşmasına anlam verememiştim. Daha dün beni almaya gelirken yüzünde güller açan adam yoktu karşımda.
"Geldim Kerem abi. Beklettiysem özür dilerim. "
"Bu arada tanışamadık biz. Ben Emir Soydan. Siz Umay'ın nesi oluyor-
sunuz?""Mahalleden arkadaşıyım. Kerem."
Kısaca kendini tanıtmasıyla Emir'i sevmediğini anladım. Çünkü sevmediği kişilerle kısa kısa konuşurdu.
Leyla gibi.
"Neyse hadi Umay annen beklemesin. Hava da çok soğuk."
"Tamam. Görüşürüz Emir." Diyerek arabaya bindik.
Kerem ağzının içinde bir şeyler söylemişti ama anlamamıştım.
Sessiz geçen beş dakikanın ardından Kerem böldü sessizliği.
"O kimdi?"
"Emir mi?"
"Hı hı."
"Bugün tanıştık. Buranın yabancısıymış. Müdürlükte bana yönlendirmiş. Çok iyi ve ahlaklı birisi."
"Bak Umay seni üzmek için söylemiyorum ama bir insanı bir günde tanıyıp, ahlaklı ve iyi biri olduğunu anlayamazsın."
"Ama hissettim. Çok iyi birisi. Sabahtan beri aynı masada oturuyoruz ama ben rahatsız olurum diye hep sandalyesini benden uzakta tuttu mesela."
"Sonra benden kalem isterken 'sen masaya koy ben alırım' dedi. Anlayacağın düşünceli ve iyi bir insan."
"Ben sadece seni uyarmak istemiştim. Ama yine de sen bilirsin Umay."
Konuşa konuşa eve gelmiştik zaten. Çok soğuk olduğundan hemen eve girdim. Ders çalışmam lazımdı. Üniversitenin ilk senesi çok zor geçermiş zaten. O sürece alışmak zaman alacak gibi duruyor.
Yemeğimi yiyip biraz ders çalıştım ve kulaklıklarımı alıp balkonumdaki salıncakta sallanmaya başladım. Alttan alttan şarkıya eşlik ediyordum. Kulaklığın sesini çok açmamış olacağım ki başka bir ses duydum.
Teninin üzerinden kayan bi buzdur
Uzak bakışlarım
Hiç izlememiş olsaydım bu filmi
Canımı acıtırdıAma seni bilmek
Seni bilmek, seni bilmek
Beynimde bi kurşun seni bilmek
Seni bilmek, seni bilmek
En büyük cezaHer anın aklımda, her kıvrımın
Sanmasınlar asla, seni benden ayrı
Savrulur savrulur, saçlarında hayatın
Seni sorsunlar benden, bi’ tek ben anlarımHer anın aklımda, her kıvrımın
Sanmasınlar asla, seni benden ayrı
Savrulur savrulur, saçlarında hayatın
Seni sorsunlar benden, bi’ tek ben anlarımTeninin üzerindеn kayan bi buzdur
Uzak bakışlarım
Hiç izlememiş olsaydım bu filmi
Canımı acıtırdıAma seni bilmеk
Seni bilmek, seni bilmek
Beynimde bi kurşun seni bilmek
Seni bilmek, seni bilmek
En büyük cezaHer anın aklımda, her kıvrımın
Sanmasınlar asla, seni benden ayrı
Savrulur savrulur, saçlarında hayatın
Seni sorsunlar benden, bi’ tek ben anlarımHer anın aklımda, her kıvrımın
Sanmasınlar asla, seni benden ayrı
Savrulur savrulur, saçlarında hayatın
Seni sorsunlar benden, bi’ tek ben anlarımSesi eşsiz bir güzellikteydi. Kerem şarkıyı söylerken ses kaydı almıştım. İnşallah başka bir zaman yine söylerdi.
Çünkü bıkmadan dinleyeceğim tek sesti bu ses. Sabaha kadar konuşsa sus diyemezdim ona.
Uykumun geldiğini anladığım zaman içeri girdim.
Yani Kerem'in sesi o kadar güzeldi ki uykumu getirdi. Gerisini siz düşünün.
""""""
Good night everyone.
Ben tavuk olduğum için erken yatıyom. KdmdkdmdkxkNeys nasıldı attraction yoktu ama olsun. Bir de kısaydı.
Nasıl?
Hızlı mı gidiyom?
Yavaş mı?
Hava soğuk mu?
Yo sıcak.
Oy vermeyi unutmayalımm ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Anın Aklımda
Teen FictionBilinmeyen:Gözünün önündeyim ama görmüyorsun. Bilinmeyen: Gözün dışarda değil ama sen beni yine de görmüyorsun. Bilinmeyen: Gözlerini aç ve biraz etrafına bak lütfen Kerem. (Görüldü 00.01) Kerem: Kimsin? Bilinmeyen: Söyleyemem. Kerem: İstersem seni...