Park Jongseong, evinden ofisine yaptığı beklenmedik derecede tehlikeli bir yolculuğun ardından mükemmel bir şekilde şekillendirilmiş saçlarından geriye kalanları son bir kez daha düzeltti.
Koltuk altlarında ter biriktiğini hissedebiliyordu. Artık aktif olarak gerilmeyeceği kadar çok vaka atlatmıştı ama her zaman öncesinde biraz tedirgin olurdu. Saatini kontrol ettiğinde, toplantı saatinin aslında ne kadar yakın olduğunu hatırladı.Jongseong son bir kez parmağını saçına (o bir tane inatla şekil almayan parçaya) götürdü ama işe yaramadı. Tam ortadaki parça geriye yaslanmıyordu, aslında kabul etmek gerekirse biraz havalı duruyordu. Kravatı biraz yamuktu ve kâğıtları ağrıyan sağ kolundan düşüyordu. O kadar yolu gerçekten koşmuş muydu? Bir gece önce kedisinin kum kabını temizlemeyi hatırlasaydı, zamanında varma şansı olabilirdi.
"Kahretsin," diye tısladı kendi yansımasına.
Mükemmel görünmek için zaman yoktu.
Zaten kimin umurundaydı ki?
O bir boşanma avukatıydı.
Herhangi bir günde ne kadar bitkin görünürse görünsün, müvekkilinin daha da dağınık olma ihtimali yüksekti. Ve şu anki davasının özetini okuduğunda, durumun gerçekten ne kadar berbat olduğuna dair şaşkınlıktan gözleri neredeyse açılıyordu. Eski kocasıyla görüşmek ve ona aklından geçenleri anlatmak için neredeyse heyecanlanıyordu.
Kapıya yaklaşırken kendi kendine söylendi. Bu adamın kendisini temsil etme ihtimali neydi? Bu tam bir kargaşa olurdu.
"Bay Park?"
Jongseong döndü ve kendisine seslenen kadını gördü - müvekkili Chaeyoung. Ufak tefek ama yapılı bir kadındı ve sıkıcı, arduvaz grisi bir takım elbise giymişti. Eteği dizlerine kadar iniyor ve yürürken adımlarını bağlıyor gibiydi. Oturduğu yerden yeni doğmuş sofistike bir zürafa gibi topallayarak kalkmıştı. Bir elinde mendil, diğer elinde ceketinin eteğiyle oynuyordu. Gençti, Jongseong'u durumuyla ilgili şaşırtan şeylerden biri de buydu ama saçlarını toplama şekli onu hayatının son dört yılında yıpranmış gibi gösteriyordu. Gözlerinin kenarları kalıcı bir kırmızı tonundaydı ve burnunun ucu da buna uyacak şekilde ovuşturulmuştu.
"Geciktiğim için çok özür dilerim," diye başını eğdi Jongseong.
"Sorun değil," dedi yumuşak bir sesle, "belki de onu görmeden önce burada biraz ağlamam iyi olmuştur."
"Hazır olduğunuza emin misiniz, Bayan Chaeyoung?"
Dudaklarını büzdü, gözleri bir an için kısıldı.
"Evet," diye onayladı kırık bir fısıltıyla.
"Onu görmeyeli ne kadar oldu?" Jongseong sordu.
Gözleri başının arkasındaki duvara doğru kaydı.
"Dört ay, belki?" "Ona belgeleri tebliğ ettiğim zaman-" dedi.
Jongseong Chaeyoung'un yüzünün hafifçe buruşmasını izledi, bu yaklaşmakta olan gözyaşları için bir uyarı işaretiydi. İnisiyatifi ele aldı ve elini nazikçe onun omzuna koydu. Bir tür gülümsedi; tamamen gerçek değildi ama göğsünün derinliklerindeki sempati gerçekti.
"İçeride onun için endişelenmene gerek yok," dedi Jongseong nazikçe, "Senin için tüm konuşmayı ben yapacağım. Ve eğer kendisi için neyin iyi olduğunu biliyorsa, işleri halletmesi için orada kendi avukatı olacak."
Chaeyoung'un göğsü titreyen bir iç çekişle çöktü. Başıyla küçük bir selam verdi. Jongseong elini onun omzundan çekti ve kolunun kıvrımındaki yığından kayan kâğıtları kurtarmak için kullandı.
"Pekâlâ," diye mırıldandı, çoğunlukla kendi kendine.
Jongseong boğazını temizlemek ve kravatını düzeltmek için fazladan bir saniye harcadı. Gözlerini koyu renkli ahşap kapıya dikti ve kendini hazırladı.
Ama aslında endişelenmesini gerektirecek bir şey yoktu, çünkü bu adamın davasını alacak kadar aptal bir avukata karşı kaybetmeyi hayal bile edemezdi. Kapıyı açıp önce söz konusu eski kocayla, sonra da yanındaki deri koltuğa yayılmış avukatıyla yüz yüze geldiğinde neredeyse gerçek bir gülümseme attı.
"Nihayet," diye mırıldandı avukat, "yıllardır bekliyorduz."
Ne kadar beklemiş olurlarsa olsunlar, bir dakika daha beklemeleri gerekecekti çünkü Jongseong kapı aralığında donup kalmış, sandalyedeki adamı görünce çenesi düşmüştü.
O, ani yaz esintisinin eşlik ettiği beliren gölgeydi, yüzü güneş ışığıyla gizlenmiş çocuk, Jongseong'un neredeyse sekiz yıldır görmediği biriydi.
Ama bu sekiz yıl tesadüf değildi,
Çünkü Yang Jungwon, Park Jongseong'un gerçekten ve derinden nefret ettiği tek adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler || Jaywon ✔
FanfictionAma bu sekiz yıl tesadüf değildi, Çünkü Yang Jungwon, Park Jongseong'un gerçekten ve derinden nefret ettiği tek adamdı. || Avukat AU [TAMAMLANDI] || #1 in jaywon