30 Ekim 2011
Dokunulmaktan hoşlanmazdım.
Ama Jungwon bu kuralın bir istisnası olmaya başlamıştı.
Annemle babamın bana sarılmasından hoşlanmayı aklımın ucundan bile geçiremezdim ama Jungwon'un parktaki en sevdiğimiz ağacın altında otururken bana sokulup omzunu omzuma bastırması her zaman hoşuma gitmiştir. O her zaman sıcaktı, ben ise her zaman üşümüş gibi görünürdüm. Birbirimize yakın olduğumuzda mükemmel bir dengeye ulaşırdık.
Lise, kendi varlığıma benzersiz zorluklar getirmişti. Yanımda sadık bir arkadaşım olmasına rağmen, yeni okulumun sosyal atmosferi üzerimde aşırı bir baskı oluşturmuştu. Kulüpler, sınavlar ve karşılamayı hayal bile edemeyeceğim beklentiler vardı. Küçük bir bahçecilik topluluğuna katılmıştım ama bunun tek nedeni Jungwon'un kendine ait bir hobi bulmuş olmasıydı.
Voleybol.
Aslında bu hobiden çok onun yeni kimliğiydi.
Ne yalan söyleyeyim, harika bir oyuncuydu. Jungwon her zaman doğuştan atletikti ama sahaya ilk kez çıktığında sanki son formuna ulaşmış gibiydi. Ellerimi tutup yalvaracak kadar bana katılmam için yalvardı. Ona vücudumda tek bir atletik kemik varsa bile onu henüz bulamadığımı açıkladım. Böylece, Jungwon bensiz devam etti ve koçlar onu sürekli övdü ve tüm okulun dikkatini çekti.
Yine de ben onun en iyi arkadaşıydım.
Her gün eve birlikte yürürdük. Bana köşedeki bakkaldan şeker alırdı. Ona her hafta bu kadar çok gazlı içecek içmenin dişlerini çürüteceğini söyledim.
"Tadı bu kadar güzel olan bir şey nasıl bu kadar zarar verebilir?" Omzuma vurarak bana takılırdı.
"Her iyi şeyin fazlası zarar verebilir," diye cevap verirdim.
Yine de Sevgililer Günü hediyelerini değiş tokuş ederdik. Ailem Jungwon'a hayrandı. Başımı belaya soksa bile onu yine de çok severlerdi. Jungwon'un annesi de beni severdi. İkiz kardeşi ise biraz kabaydı. Ben geldiğimde her zaman odasına kapanır ve bana "merhaba" ve "hoşça kal" demekten başka bir şey söylemezdi. Beni pek rahatsız etmezdi.
Ama ne olursa olsun, Jungwon'un babasından hiç bahsedilmedi. Sormaya bile cesaret edemedim. Evde Jungwon ve ikizi dışında hiç kimsenin tek bir resmi yoktu. Kimsenin dudaklarında ondan bir söz, bir fısıltı bile yoktu. Sormak istediğim, merakımın içimi yaktığı anlar oldu.
Buna asla cesaret edemedim.
Neredeyse Cadılar Bayramı'ydı, tam olarak arifesiydi. Mahallemizin karanlık sokaklarında gezinirken, ısıran sonbahar esintisi yanaklarımın elmalarını ısırıyordu.
Jungwon'un vücudu voleybol oynadığı bir yıl içinde değişmişti. Ciddi bir değişiklik yoktu ama omuzları biraz daha genişlemiş ve boyu en az bir santim uzamıştı. Yüzü açık hava antrenmanlarından dolayı biraz ten rengi değişmişti ve çillenmişti. Ancak artık havalar soğuduğu ve Jungwon'un mevsimin soğuğuna pek tahammülü kalmadığı için bunların hepsini hayal etmek zorundaydım.
Ona ilk kez çikolata vermemin üzerinden sadece üç yıl geçmişti.
Ve hala onu her gördüğümde midem taklalar atardı. Kafam allak bullak olur ve ne diyeceğimi bilemezdim. On beş yaşında bile anlamamıştım. Duygularla ilgili pek çok şeyi anlamıyordum, özellikle de kendiminkileri.
Tek bildiğim ne istediğimdi. Sadece nasıl bir his olduğunu görmek için Jungwon'un elini tutmak istiyordum.
Saçlarına dokunmak istiyordum. Bazen beni yere düşürmeye çalıştığında elime değiyordu ama hepsi bu kadardı.
İstediğim-
"Sır tutabilir misin?"
Jungwon'un sesi karşılıklı sessizliğimizi yırttı. Ona doğru baktım ama gözlerini önündeki yolda sabit tutuyordu. Güneş ışığının uzun kirpiklerinin üzerinde parladığını gördüğümde ağzım kurudu.
"Evet," diye boğuk bir ses çıkardım.
Jungwon sözlerine ara verdi. Gözleri ayaklarına kaydı.
"Babam-"
Nefesim boğazımda düğümlendi. Caddede yürürken bile Jungwon'u izledim. Yolumuzun üzerinde ne olduğu pek umurumda değildi. Jungwon'un ağzından çıkacak bir sonraki kelimeyi merakla bekledim.
"Bizi terk etti."
Dudaklarımı dişlerimin arasına aldım. Jungwon'un yüzü düştü.
"Buraya geldiğimiz gün anneme başka bir ailesi olduğunu, başka bir karısından çocukları olduğunu söylediği gündü," diye açıkladı Jungwon, "ve bizim evi terk etmemizi istiyordu, böylece onların yanına taşınabilecekti."
"Bu korkunç," diye fısıldadım inanamayarak.
Hiçbir zaman iyi bir filtreye sahip olmamıştım.
"Bu-" Jungwon başını salladı, "utanç verici."
"Ama bu senin hatan değildi."
Jungwon durdu. Ben de durmadan önce sadece bir adım daha atabildim. Ayakkabılarına bakmakta olan Jungwon'a dönüp baktım.
"Emin misin?" Uysalca söyledi.
Ona doğru atıldım.
"Bu nasıl senin hatan olabilir ki?"
Jungwon kollarını göğsünde kavuşturdu ve omuz silkti.
"Bilmiyorum," dedi umursamazca.
"Gittiği için aptalın teki o," diye tısladım, "pisliğin teki."
Jungwon nefes nefese kıkırdadı. Bakışlarını tekrar bana dikti.
"Bunu söylemen çok hoş," diye mırıldandı giderek artan bir gülümsemeyle.
"Ciddiyim!" Israr ettim.
Jungwon uzun, derin bir nefes aldı.
"Her şeyi sessiz tutmaya çalışıyoruz," dedi, "insanların konuşmasını istemiyoruz."
Bu anlaşılabilir bir çabaydı. Küçük bir kasaba, uzun uzantıları ve çirkin dişleri olan söylentiler üretirdi. En iyisi kendinizi onun çenesine kaptırmamaktı.
"Ama sen benim en iyi arkadaşımsın," dedi Jungwon yarım bir gülümsemeyle.
Yüz ifadem kendiliğinden değişmedi. Umarım Jungwon, istediğim şekilde gösteremesem de sözlerinin benim için ne kadar anlamlı olduğunu biliyordur.
"Bunu biliyorsun, değil mi?" Jungwon sordu.
Başımı salladım.
Jungwon küçük bir kahkaha attı.
O zaman belki de bu kadardı. Jungwon bana baktığında midesi de akrobasi hareketleri yapıyordu. Belki elleri de nemlendi ve düşünceleri bulanıklaştı.
Çünkü onlar en iyi arkadaşlardı.
Bu mantıklıydı-
Şimdilik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler || Jaywon ✔
FanfictionAma bu sekiz yıl tesadüf değildi, Çünkü Yang Jungwon, Park Jongseong'un gerçekten ve derinden nefret ettiği tek adamdı. || Avukat AU [TAMAMLANDI] || #1 in jaywon