≡;- ꒰ Affedilen hatalar ꒱

281 38 12
                                    

O haftanın ilerleyen günlerinde bölgedeki avukatlar için bir toplantı vardı. Jongseong direnmişti, üst düzey bar ortamının hiçbir zaman büyük bir hayranı olmamıştı ama patronu ısrar etmişti. Sebepleri üç katlıydı:

Orada bazı komşu firma yetkilileri vardı ve onların ağzını araması gerekiyordu.
Hukuk fakültesinden beri böyle bir toplantıya katılmamıştı.
En son boşanma davası onu yüksek güçlü bir yay bobinine dönüştürüyordu.
Jongseong böyle sağlam bir mantıkla tartışamazdı.

Bu nedenle, bir arabanın arka koltuğunun camına yaslanmış, takım elbisesi boynunu sıkıca sarmış ve elleri pantolonunun dikişiyle oynuyordu.

Tanıdık şehir manzarasının akıp gidişini izlerken, Jungwon ve müşterileriyle daha önce yaptığı görüşmeyi düşündü. Davanın sonu yokmuş gibi görünüyordu. Bay Jung açgözlü, Bayan Jung ise fazlasıyla uysaldı. Bu yüzden toplantıları dönüp dolaşıyor, her seferinde avukatlar arasında bir ağız dalaşıyla sona eriyordu.

Jongseong her ne kadar geçmişi unutmak istese de bunu düşünmeye dayanamıyordu. Hatıra, çok uzun süre iltihaplanmaya bırakılmış, iyileşmesi için bir an bile fırsat verilmemiş bir yara gibiydi. Sızlıyor, ağrıyor ve gün geçtikçe daha da hassaslaşıyordu. Jongseong her şeyin daha farklı olmasını dileyerek o lanet şeyi dürtmekten kendini alamıyordu.

En azından bir gecede tüketebileceği kadar alkolle birlikte bir avukat mikseri vardı.

Kaldırıma çıktıktan sonra arabaya el salladı. Barın dışı gösterişliydi ve durduğu yerden kulüp müziğinin gümbürtüsünü duyabiliyordu. Korumaya kararlı bir bakış attıktan sonra kapıdan içeri süzüldü. Şirkette çalışmaya başladığından beri hiç kart almamıştı. Bunun yüzünde onu korkunç derecede yaşlandıran çizgiler oluşturduğuna inanıyordu.

Ama barın içi tanıdık bir yüz gibiydi, sevdiğiniz biri olması şart değildi ama geçmişte bir noktada tahammül ettiğiniz biri olabilirdi. Jongseong kalabalık bara doğru bir adım attı ve çenesini barmene doğru eğdi.

"Martini," dedi konuşmaların uğultusu arasında, "sek."

Jongseong insan denizine bakarken barmen başıyla onayladı. Etrafının avukatlarla çevrili olduğunu, hepsinin sert siyah elbiseler ve takım elbiseler giymesinden ve davranışlarından anladı-

Gençler gibi.

Bazıları dans ediyordu. Diğerleri ise muhtemelen bir daha karşılaşmamayı umdukları (Tanrı korusun mahkemede) avukat arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. Avukatların tezgâha doluştuğu göz önüne alındığında bile açık bir bar olmalıydı. Ya öyle ya da Jongseong akranlarından çok daha az para kazanıyordu.

Çok geçmeden içkisini eline aldı. Kalabalık barda mucizevi bir yer bulmuştu ve kokteylinden aldığı ilk yudumların tadını çıkararak koltuğuna yaslandı. Etrafındaki yüzler hakkında daha iyi bir fikir edinmek için gözlerini kıstı. Yolun aşağısındaki emlak şirketinden bir ortağı tanıdı, iki küçük işletme sahibi arasında hızla büyüyen bir boşanmayı çözmek zorunda kalmışlardı. İşin içine para girdiğinde, yetişkin insanlar her zaman çocuk gibi davranmaya başlardı.

Ve şimdi kendi ikilemiyle karşı karşıyaydı: avukatları bir oyun alanı kavgasına tutuşmuşken, karısının itaatinden yararlanmaya kararlı bir koca. Belki de Jongseong'un aklında davayı tamamen bırakıp iş arkadaşlarından birine devretmek vardı.

"Bunun kapalı bir dava olduğunu sanıyordum," diye alay etti arkasından ekşi bir ses.

Jongseong döndüğünde yakıcı düşüncelerinin öznesinin elinde kendi içkisiyle durduğunu ve dudağını hırıltıya dönüştürdüğünü gördü. Jongseong'un midesi bulandı.

Tesadüfler || Jaywon ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin