8 Eylül 2004
Kısa bir süre sonra birlikte okula başladık.
Yang Jungwon konuşmayı severdi. Ve parka geldiğinde beni altıncı hissiyle tanıyor gibiydi. O ağacın altında her zamanki pozisyonumdan sapmadım.
Büyüdüğüm yere yeni taşındığını öğrendim. Annesi tüm eşyalarını toplayıp onu ve ikiz kardeşini yepyeni bir kasabaya nakletmişti. Babası hakkında hiçbir şey söylemedi. Ama sanırım parktaki o uzun yaz öğleden sonralarında yanımda birinin olması güzeldi, sekiz yılımı sonsuz bir yalnızlık içinde geçirmiştim. Ve Jungwon benden hiç konuşmamı istemedi, tüm sessizliği kendisi doldurmaktan memnundu.
Ama asıl dehşet okul başladığında geldi. Okulun gerektirdiği ödevler, arkadaşlar, göz teması gibi konularda hiçbir zaman iyi olmamıştım. Ve yeni tanıdığımın varlığımın bu üzücü yanıyla karşılaşmasına kesinlikle hazır değildim. Benim hakkımda kötü düşünmesini istemiyordum.
Bu yüzden ilk gün ondan saklandım.
Eğer şanslıysam, aynı okula gittiğimizi bile bilmeyecekti. Eve gelen tüm telefonlarını görmezden geldim ve okul zili çaldığında olabildiğince hızlı bir şekilde erkekler tuvaletine girdim. Ama görünüşe göre saklanamadığım tek çocuklar bana sataşmayı sevenlerdi.
Teneffüslerde hep yanıma gelirlerdi. Arazinin kenarındaki kızılcık ağacının müdavimlerinden biriydim, orada nispeten sessiz bir şekilde oturup tırnaklarımın çevresindeki deriyi karıştırabiliyordum. Bazen kendi kendime fısıldar, kendi düşüncelerimle sohbet ederdim.
Onların gelişi için planım yere bakmak ve orada yoklarmış gibi davranmaktı. Saçımı çekip ayak bileklerime tekme attıklarında bile onları görmezden gelmek için elimden geleni yapardım.
"Aptal falan mısın?" Çocuklardan biri alay etti.
Çenemi dizlerime daha da gömdüm. Titreyen dudaklarımı bununla gizlemeye çalıştım.
"Neden konuşmuyorsun, ha?" Bir diğeri tekmesinin şiddetiyle neredeyse beni devirecekti: "Yoksa sadece kendi kendine mi konuşuyorsun?"
Başlarındakinin yanında getirdiği tayfa, onun bu alaycılığı karşısında hep bir ağızdan kıkırdarlardı. Sırada saçlarımın çekilmesi için kendimi hazırladım. Göz ucuyla bana yaklaşan gölgeyi neredeyse görebiliyordum.
"Hey, sizi ezikler!"
Bu bir kabadayının sesi değildi. Onu tanıdığım anda başımı kaldırdım.
Jungwon güçlü bir duruşla gruba yaklaşmıştı, elleri kalçalarında duruyordu ve göğsü kabarmıştı. Sanki Jongseong'u kurtarmaya koşmuş gibi alnında parlayan bir ter tabakası vardı. Koyu kahverengi, asi kaşları burnunun köprüsüne doğru kıstırılmıştı ve kahverengi-yeşil gözleri tiksintiyle parlıyordu.
Sanırım onu ilk kez o zaman gerçekten görmüştüm. Göz kamaştırıcı güneş ışığından korunmuyordu ama tepesindeki kızılcık dallarının gölgesi yüz hatlarını belirginleştiriyordu. Porselen yüzünü kaplayan güzel çillerin her birini ve başının üzerinde dağınık duran açık kahverengi saçlarının şaşırtıcı kontrastını görebiliyordum. Sağ dizinde okul üniformasının şortunun zar zor örttüğü bir bandaj ve cılız dirseğinde bir başka bandaj vardı.
Darmadağınıktı.
Onu en iyi tanımlayan kelime buydu.
Ama bana göre, genç, ufak tefek ve kızılcık ağacının altında,
Bir süper kahraman gibi görünüyordu.
"Defolun!" Bir grup çocuğa bağırdı, "Size ne yaptı ki?"
Grubun üzerine dağınık kahkahalar düştü. Jungwon geri adım atacak gibi değildi.
"Ne?" Çocuklardan biri dürttü, "Onun arkadaşı falan mısın?"
"Yok artık," diye alay etti bir diğeri, "Bu yabancının hiç arkadaşı yok."
Jungwon bir avuç emin adımla yanıma yaklaştı ve kollarını göğsünün üzerinde kavuşturdu. Sanki güneşin ta kendisiymiş gibi ona baktım, o kadar yakınımdaydı ki üzerimde yükseliyordu.
"Doğru değil," dedi Jungwon, "çünkü ben onun arkadaşıyım."
O anda bu doğruydu.
O benim arkadaşımdı.
Güvenebileceğim tek kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler || Jaywon ✔
FanfictionAma bu sekiz yıl tesadüf değildi, Çünkü Yang Jungwon, Park Jongseong'un gerçekten ve derinden nefret ettiği tek adamdı. || Avukat AU [TAMAMLANDI] || #1 in jaywon