🌸Görüş ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim 🌸
"Evet Atakan anlat bakalım. Maktûller ile yaşadığın gerginliğin sebebi neydi ?"
"Hiç birşey. Kendilerini tanımazdım bile" diyerek yüzünü buruşturdu.
" Ama sizi gören arkadaşlarınız bana öyle söylemedi. Ezo'ya sarkıntılık yapıyormuşsun. Kız sürekli red etmiş seni ama sen ısrar etmeye devam etmişsin belki de küçümsediğin fakir bir kızın seni red etmesini kendine yedirenedin sonra da öldürdün. " Dediğimde alayla gülümsedi.
" Hayal dünyanız çok ütopik memur bey ama inanın umurumda bile değildi. Etrafım daha güzel kızlarla çevriliydi istemem yeter." Diyerek duraksayip devam etti.
"Birazcık ilgimi çektiği doğru bunu inkâr edemem ama sırf bu yüzden kenar mahalleli bir kız için ellerimi kana bulayacağımı düşünmeniz çok saçma. Ben katil değilim" Dedi yüzünü ekşiterek.Evet daha çok piçin tekisin !
Diye düşünerek yumruklarımı sıktım.
Yüzünü gözünü dağıtmak ne zevk verirdi ama bana şimdi." Madem etrafın kız dolu neden ısrar edip durdun ?"
" Naz yapıyor sandım. Kızları bilirsiniz, peşinde koşulmasından büyük zevk alır " dedi alaylı ses tonuyla.
" Belki de sadece istemiyorlardır " dedim sert çıkmasına engel olmadığım bir sesle.
" İsteksiz bir tavrı yoktu ki sürekli gülümsüyordu." Dediğimde başımı " Hasbinallah der gibi sağa sola salladım.
" Bakın, Ezo öldüğünde zaten yurt dışındaydım. Meryem öldüğü gece de arkadaşlarla bardaydım. Araştırıp bakabilirsiniz. Görgü şahitlerim de var. Beni boşuna sorguluyorsunuz " diyerek bıkkın bir nefes veren adama kaşlarımı çatarak bakmış, gözlerimi devirmiştim.
" Biz bunları bilmiyor muyuz sanıyorsun lan ?" Diyerek sinirle sesimi yükselttim.
" O zaman neden buradayım?" hala diyerek ayaklanmak için hareketlendiğinde sinirle ayağa kalkıp masaya vurdum.
" Otur lan !"
" Meryem ile aran nasıldı?"
" Zaten ben anlatmadan da her şeyi biliyorsunuz onu da sorsaydınız ya." Diyerek sinirle soluyan çocuğa dişlerimi sıkarak baktım.
" Bana bak lan ! Adam akıllı sorulara cevap ver sonra nereye siktir olup gitmek istersen git! Zaten Meryem gibi masum bir kızın seninle ne işi olur." Diye homurdandığımda alayla sırıttı.
Bir kaç saniye sonra bıkkın bir nefes alıp konuştu." Avukata ihtiyacım yok diye çağırmadım ama bir memurun hakaretlerine daha fazla tahammülüm kalmadığı için çağırmam gerektiğini düşünüyorum" dediğinde daha fazla tahammülüm kalmamış, gözüm kararmıştı. Ayaklanıp üstüne küfrederek atıldığımda hızla açılan kapıyla duraksadım. Bakışlarımı kapıda çatık kaşlarıyla duran Başkomiserim ile sertçe yutkunup yakasını bıraktım.
" Hakan! Dışarı çık. " Sert çıkan sesiyle yüzümü buruşturdum.
" Ama Başkomserim.."
" Hakan ! Şimdi" dedi uyarıcı bir tonda
Sıkıntılı bir nefes verip bakışlarını bana çatık kaşlarıyla bakan Başkomiserimden çekmeden kapıya gelip kendimi dışarıya attım.
Bari bir yumruk atabilseydim. İçimde kaldı diyerek zengin bebeye içimden küfürler yağdırdım.***
" Otur bakalım " diyerek sandalyeyi gösterdiğim de bıkkın bir nefes vererek oturdu.
" Ben artık sıkıldım. Avukatımı istiyorum. Zaten beni suçlayacak bir seyleriniz de yok boşuna tutuyorsunuz" diyen çocuğun gözlerinin altında ki kızarıklıklara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📢📢Konuşan Gözler (KİTAP OLDU)📢📢
Mystery / ThrillerBir Başkomiser Cüneyt Tuncer Polisiyesi (Tamamlandı) 📢📢Dikkat📢 Hiç bir düzenlemeden geçmemiş hâlidir 📢📢📢 Kadın cinayetlerinin artmakta olduğu dönemde gölde ölü bulunan 17 yaşındaki bir kızın ihbarının gelmesiyle olay yerine giden Başkomiser C...