KARAKTER TANITIMI

364 51 12
                                    

Hannibal Lecter: Yamyam bir seri katil aynı zamanda da yemek pişirme sanatında ustadır . Üstün zekası ile 18 yaşında Viyana Üniversitesi Psikoloji bölümünü kazanmıştır. 6 yıllık eğitim sonucunda Doçent psikolog unvanını almıştır. Bu 6 yılın 4 yılı ana eğitim 2 yılı lisanstır. Psikoloji okurken tıp eğitimi de almıştır.
( 33 yaşında )

Alice Graham: Zeki ve çalışkan birisi olduğu için 19 yaşında FBI sınavını girmiş ve kazanmıştır 4 yıl eğitim görmüş ve 1 yılda saha görevi yapmıştır toplam 5 yıl eğitim görmüştür ve okulu 3. olarak bitirmiştir daha eğitiminin 2. yilinda uzun süredir yakalanamayan Jamie Clark davasinda üstün empati yeteneğini kullanarak bir ödev hazırlamış ve katilin yakalanmasını sağlamıştır.(25 yaşında)

Jack Crawford: FBI'ın Davranış Bilimleri Başkanı ve Graham'ın patronudur. (43 yaşında)

Alana Bloom:FBI'da psikiyatri ve profil uzmanlığında danışmandır. Alice'in ve Hannibalın yakın arkadaşıdır aynı zamanda da Hannibal Lecter'ın bir zamanlar öğrencisidir.
( 27 yaşındadır )

Frederick Chilton:Baltimore Devlet Hastanesi'nde Akıl Hastanesi bölümünün başkanıdır. Geveze birisidir. ( 33 yaşındadır)

Axel Lounds:TattleCrime adlı blogun yazarıdır. Her ise burnunu sokan gereksiz , sinsi , kurnaz , zeki ve istediği şey için herseyi yapabilecek birisidir.
( 25 yasindadir )

Abigel Hobbs:Seri katil olan Garrett Jacob Hobbs'un kızıdır.
( 16 yaşındadır)

Bedeli Du Maurier:Hannibal'ın psikoterapistidir. Kendi hastası tarafından saldırıya uğrayınca Hannibal ile daha yakın olurlar.
( 40 yaşındadır )

Margot Verger:Delirmiş ikiz kardeşi Mason tarafından yıllarca tacize uğrayan Dr. Hannibal Lecter'ın bir hastasıdır.
( 25 yaşındadır )

Mason Verger:Margot Verger'in erkek kardeşi ve Verger servetinin vasiysi.
( 27 yaşındadır)

Beverly Katz:Davranış Analizi Birimi'nde olay yeri inceleme görevlisi sonraları ise Alice'nin arkadaşıdır. ( 30 yaşındadır)

Jimmy Price:Davranış Analizi Birimi'nde Gizli parmak izlerinde uzmanlaşmış bir olay yeri araştırmacısıdır ve genellikle Brian Zeller ile birlikte çalışır.
( 40 yaşındadır )

Brian Zeller:Kurbanların ölüm nedenlerini belirlemede uzmandır ve genellikle Jimmy Price ile çalışır . ( 30 yaşındadır)

Phyllis "Bella" Crawford: Jack Crawford'un eşidir.
( 32 yaşındadır )

Erik Dawson:Alice'nin bir aile dostu ve aynı zamanda da FBI da rütbeli birisidir.(45 yaşındadır)

CENNETTEN  KOVULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin