Effettivo ( Gerçek ) Bölüm 8

49 20 9
                                    

Abigel ile olan konuşma bana çok iyi gelmiş ve cesaret verdi eve gittiğimde hava çoktan kararmisti bile ,  neyseki ev sıcaktı üstümü değiştirdikten sonra bilgisayardan bulduğumuz cesetlerin dosyasına baktım ve Alex Robinson ile ilgili araştırma yaptım .

Hakkında iki tane dava açılmış fakat dava düşmüştü açılan davalar ise genelde tehdit dolayı açılmıştı bir tanesinin içeriğine baktığımda ise Adam adında birine ölüm ile tehdit etmiş ve adam da bunu ciddiye alarak dava açmıştı ifadelere baktığımda ise  ikisinin yakın arkadaş olduğunu gördüm bu garipti bir insan neden yakın arkadaşına ölüm tehdidi yapsın? Veya da arkadaşı bunu neden ciddi alıp dava açsın ?

Adam'ın ifadesi

Alex benim yakın arkadaşım onu çok severdim fakat 8 ay önce değişmeye başladı garip davranıyordu ellerinde ve yüzünde çizikler ve derin yaralar olmaya başladı ona sormaya çalıştığımda aniden yükseldi 2 hafta küs kaldıktan sonra özür diledi ve barıştık bana karşı olmasada dışarıya karşı çok saldırgandı bundan dolayı ona terapiste gitmesini söyledim zor da olsa onu ikna ettim .

Baltimore da bir doktora terapiye gitmeye başladı terapilerden sonra duzeldigini düşündüm daha sakin ve uyumluydu taki 2 ay önceye kadar 2 ay önce bir barda oturup içki içiyorduk ve bir çocuk Alex'e sataşmaya başladı ona dokunup laf söylüyordu Alex ise şaşırtıcı bir derece de sakindi fakat onu biraz bile taniyorsam sinirlendigini biliyordum çocuğun üstüne bir bardak içki döktü bunun üstüne çocuk ona iyi bir yumruk attı ve Alex yere düştü onu kaldırdım ve Alex tam kaburgasına yumruk attı.

Çocuk yere düştü yemen çocuğa baktım zar zor nefes alıyordu oradakiler ambulansı aradılar Alex götürmeye çalışırken çocuğa bakıp dua etmelisin dostum bu gün iyi günümdeyim o yüzden canını bağışlıyorum yoksa sende diğerlerine katılırdın dedi ve onu bardan cikardim söyledikleri beni şoka uğramıştı içkili kafayla söylediğini düşündüm ama sonraki konuşmaları gayet aklı başındaydı ve bir ay önce kavga ettik ve beni öldüreceğini söyledi bu beni korkutuyor söyleyeceklerim bu kadar .

Adamın bu ifadesine rağmen sadece 6 ay hapis yatmış olması inanılmaz adam açık açık söylemiş herseyi bu okuduklarimdan sonra katilin o olduğu tamamen kesinlik kazandı fakat aklima baska birsey takilmisti Alex'in doktoru .

Belki onunla konusabilir ve Alex hakkinda bilgi alabilirdim Alex'in sundugu psikiyatris raporunun altinda onun imzası vardı .

"Aman tanrım" adeta şok olmuştum Alex'in doktoru Hannibal'dı bizzat raporu kendi imzalamış ve Alex ile en ufak bir sey söylememişti bana, bu konuyu onunla en kisa zamanda konusacaktim ama Alex'i elimizden kaçıramazdık saat 11'e geliyordu Washington polis departmanını arayıp olayı anlattım ve onlardan eve gidip bakmalarını istedim cesetleri bulduğumuzu çoktan duymuş olmalıydı bu yüzden onu kaçmadan önce bulmalıydık saat geç olmaya başladığı için uyumaya gittim ve bir anda gözümü telefon sesiyle açtım saat gece 3'dü telefona baktığımda bilmediğim bir numara ariyordu telefonu actim .

"Alo"
"Alo"
"Kimsiniz ?"
"İyi geceler bayan Graham ben Washington cinayet masasından Johnny Beck 11.30 da bizi arayıp cinayet ile ilgili bilgi vermiştiniz ekiplerimiz Alex Robinson'un evine gittiler ve Alex polislere saldırıp kaçmış arama kararı çıkmak üzere saat geç oldu ama sizi bilgilendirmek istedim ." yarı uykulu bir şekilde
"Gerçekten çok teşekkür ederim iyi geceler ."
"İyi geceler ." diyerek telefonu kapattık arama kararı buradaki polislerin eline ancak yarın öğlen geçerdi bu yüzden bir şey yapmam gerekiyordu kimseyi arayamazdim saat çok geçti yataktan çok zor bir sekilde kalktım yatak sıcaktı ve uyumak istiyordum en sonunda yataktan ayrılıp yukarı ciktim ve kalın birseyler giyip evden çıktım.

CENNETTEN  KOVULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin