Zpráva

207 13 3
                                    

Giyuu POV
"Dneska se to Kanao opravdu povedlo, že ano Giyuu-sama?"řekl Tanjiro."Jistě.Snažila se nám tu zahradu upravit."řekl jsem."Vy to musíte vždy říkat s tím chladným obličejem?Neděláte dobrý dojem."řekl Tanjiro."Co s tím mám dělat.Jsem už takový."řekl jsem."Dříve jste se více usmíval, Giyuu-sama."řekl Tanjiro."Možná to je pravda,ale...to je jedno."řekl jsem."Opravdu byste se měl více usmívat."řekl Tanjiro."Tak mi poraď jak."řekl jsem."No...s tím nevím,jak vám pomoci."řekl."No tak vidíš."řekl jsem."Giyuu-sama!"volal na mě Tengen.Otočil jsem se."Děje se něco?"zeptal jsem se."Vaše matka a otec jsou... mrtví."řekl Tengen."Cože?Král a královna jsou mrtví?"řekl Tanjiro."Rozumím."řekl jsem."To na to řekněte jen tohle?"zeptal se Tanjiro."Je mi to jedno."řekl jsem."Ono je vám to jedno?Byli to vaši rodiče."řekl Tanjiro."A co s tím?Tsutako taky byla má sestra a zemřela.Jsem snad z toho na dně?"zeptal jsem se."No Giyuu-sama víte podle tradice,si musíte najít nějakou ženu a pak až převzít vládu." řekl Tengen."Taková zbytečnost."řekl jsem."Nebuďte takový.Jistě to nebude problém."řekl Tanjiro."Možná.Vyrazíme na cestu."řekl jsem."Na cestu?"zeptal se Tanjiro."A ty jdeš se mnou,Tanjiro."řekl jsem."Pojďme zpátky do zámku.Nudí mě to tu."dodal jsem."Rozumím."řekl Tanjiro a odešli jsme zpátky.Jen jsme vztoupili dovnitř a už tam byl chaos."Giyuu-sama!"volala na mě Aoi a přiběhla ke mně."Co se děje?"zeptal jsem se.Po pravdě mně to nezajímalo."Taková hrůza!Zenitsu nemůže být v kuchyni!Celé to tam podpálil! Musí dělat něco jiného!"křičela Aoi."Řekli jste někomu,aby to uhasil?"zeptal jsem se.Aoi přikývla."A co se Zenitsem?Musíte ho přidělit jinam! Vím, že je tu nový,ale je to doopravdy hrůza!"řekla."Tanjiro přiřaď ho jinam.Třeba by mohl dělat s Kanao."řekl jsem."Dobře."řekl Tanjiro a odběhl pryč."Aoi zjisti všechny škody, které napáchal a pak je nahlaš Kyojurovi."řekl jsem."Rozumím, Giyuu-sama."řekla Aoi a odešla."Taková nuda tu je.Tohle budu muset řídit?Dělá se mi zle."řekl jsem si pro sebe.
Pokračování příště

Tohle je má další kniha.Snad se bude líbit.Příběh je pro Fred_Weasley_simp_7 .
Mějte se hezky 💖

Mějte se hezky 💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ochránce měsíce  [GiyuuTan/TanGiyuu]Kde žijí příběhy. Začni objevovat