Další vesnice

72 5 1
                                    

Giyuu POV
Za dva dny jsme dorazili na další vesnici.Byla větší než ta předešlá,ale z té předešlé šel lepší dojem."Slyšel jsem, že odsuď pochází Shinobu-san."řekl Tanjiro."Zajímavé."řekl jsem.Po pravdě mě to nezajímalo."To je taková otrava hledat si ženu.Nemůžu vládnout sám?"řekl jsem nevědomky nahlas."Mám dělat, že jsem to neslyšel?"zeptal se Tanjiro.Nevím proč,ale mé tváře jemně zčervenaly."N...ne.Nemusíš."řekl jsem."Dobře."řekl Tanjiro."Dobrý den.Můžu se zeptal, proč tady tak stojíte?"zeptala se mladá černovlasá dívka.Podíval jsem se na dívku."Omlouváme se, nechtěli jsme ti dělat starosti."řekl Tanjiro."To je v pořádku.Jmenuji se Makomo."řekla dívka."Já jsem Tanjiro Kamado.Těší mě."představil se Tanjiro."Já jsem Giyuu Tomioka."řekl jsem."Giyuu,jo?To jméno už jsem někde slyšela.Už vím!Vy jste princ nejbližšího království, že?"řekla Makomo.Přikývl jsem."Co tady děláš sama,Makomo?"zeptal se Tanjiro."Jen tak se procházím a doufám, že mě nenajde můj nevlastní bratr."odpověděla."Proč by tě neměl najít?"zeptal se Tanjiro."No omylem jsem mu rozbila masku a kdyby mě našel,tak jsem mrtvá."vysvětlila Makomo."Stejně se budeš muset někdy vrátit domů a tvůj bratr tě najde.My musíme jít."řekl jsem."Nemůžu s vámi?Budu se cítí více v bezpečí."řekla.Tanjiro přikývl."Fajn,ale musíš nám pomoci."řekl jsem."Cokoli."řekla."Podle tradice si musím najít ženu.Chci,abys mi pomohla se porozhlédnout po ženách tady ve vesnici."řekl jsem."Jistě.O jedné bych věděla."řekla Makomo."Skvělé.Pojďme."řekl jsem.Šli jsme tam,kam nás Makomo vedla.Zastavila se u nějakého domu na který zaklepala.Dveře otevřela dívka připomínající Shinobu."Ahoj,Kanae."pozdravila Makomo."Ahoj,Makomo.Co se děje?Ty nejdeš s bratrem?"řekla dívka."Dobrý den.Jmenuji se Giyuu Tomioka."řekl jsem."Já jsem Kanae Kocho.Těší mě."řekla Kanae.Chvíli jsme si s Kanae povídali.Nelíbila se mi.Byla to doopravdy sestra Shinobu."Omlouvám se za vyrušení.Mějte se."řekl jsem a odešli jsme.Chvíli jsme šli než na nás někdo zavolal.Spíš na Makomo."Makomo!"zavolal chlapecký hlas.Podíval jsem se směrem k hlasu.Běžel k nám chlapec s broskvovými vlasy v bílé mikině.Když k nám doběhl,tak objal Makomo."Tohle mi už neděl.Bál jsem se.Nemohl jsem tě najít.Za tu masku se nezlobím.Ze začátku jsem byl naštvaný, protože mi tu masku dal děda,ale opravil jsem ji."řekl chlapec."Omlouvám se.Pomáhala jsem tady princi."řekla Makomo.Chlapec se odtáhl s objetí."Děkuji, že jste se postarali o Makomo."řekl chlapec."Můžu se zeptat?Kdo jste?"zeptal se Tanjiro."Jsem Sabito.Nevlastní bratr Makomo."řekl chlapec."Makomo nám pomohla.Prosím nezlobte se na ni."řekl Tanjiro."Nezlobím se.Mějte se."řekl Sabito a s Makomo odešel."Milí lidé."řekl Tanjiro.Přikývl jsem.
Pokračování příště

Další kapitola je tady.Snad se líbí.
Mějte se hezky 💖

Mějte se hezky 💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ochránce měsíce  [GiyuuTan/TanGiyuu]Kde žijí příběhy. Začni objevovat