Giyuu POV
Po asi dvaceti minutách za mnou přišel Obanai."Všichni jsou v síni.Očekávají vás tam."řekl Obanai."Samozřejmě.Už jdu."řekl jsem a společně s Obanaien a Tanjirem jsem odešel do síně.Stoupl jsem si přede všechny.Všichni se na mě dívali.V jejich tvářích byla nedočkavost."Děkuji, že jste přišli.Chci vám všem něco oznámit.Ruším všechny tradice naší rodiny."řekl jsem."Ale tohle by si Tsutako-sama, váš otec ani vaše matka nepřáli!"křikla Shinobu."Tsutako je mrtvá stejně jako otec a matka.Teď bych měl vládnout já a já říkám, že ruším ty tradice.Smiř se s tím."řekl jsem."Proč jste se tak rozhodl?"zeptala se Aoi."Pravdou je, že nejsem na dívky.Jsem gay.A podle tradice, která je už zrušená,jsem musel mít ženu.Takhle budeme šťastnější."řekl jsem."Souhlasím s princem.Tradice rodiny Tomioka nás omezovaly.Láska mezi dvěma muži nebo mezi dvěmi ženami byla zakázána."řekl Zenitsu."Jsem rád, že to chápeš,Zenitsu."řekl jsem."Mají pravdu.Je to tak lepší."řekla Kanao."Já s tím nesouhlasím.Tsutako-sama, král ani královna by si to nepřáli!Tradice musí být uchovány!Musíte si vzít nějakou ženu!A tou ženou budu já!Miluji vás, Giyuu-sama!"křičela Shinobu."Promiň mi to,Shinobu.Ale nevzal bych si tě nikdy."řekl jsem."A jak jsem už říkal.Tsutako,otec i matka jsou mrtví.Bude lepší jejich tradice zrušit."dodal jsem."Sláva princi!Osvobodil nás!"křičela Aoi."Já... já... odcházím!"zakřičela Shinobu a odešla."Sláva!Jste úžasný!"křičeli všichni.
______________________________________
Do měsíce jsem měl konurovaci a byl jsem oficiálním králem.Do dvou let jsem si vzal Tanjira.A teď spolu vládneme.Nelituji rozhodnutí, zrušit tradice.Bez nich je život veselejší.
KonecToto je konec.Snad se kniha líbila.Pokud by někdo chtěl,abych napsala příběh na jeho oblíbený Demon slayer ship ,tak ať mi napíše.To je vše.
Mějte se hezky 💖
ČTEŠ
Ochránce měsíce [GiyuuTan/TanGiyuu]
FanfictionUPOZORNĚNÍ:V příběhu se vyskytuje boy x boy.Ti co to nemají rádi, ať nečtou. Giyuu je mladý a chladný princ.Potom co mu zemřeli rodiče,se musel podle tradice najít ženu.Kvůli tomu se vydá na cestu se svým ochráncem Tanjirem.Ovšem netušil, že jeho sp...