Co je to za pocit?

82 7 2
                                    

Giyuu POV
Už jsem byli na cestě dva týdny.Zrovna jsme byli v ubytovně.Byl jsem zmatený."Proč se mi nelíbí žádná dívka? Proč se cítím bezpečně u Tanjira a jsem s ním tak rád?Co je to za pocit?Co je to za pocit, když jsem s ním?Vždy mi jemně zrudnou tváře."řekl jsem si pro sebe.Najednou jsem slyšel,jak někdo zaklepal na nás pokoj."Dále."řekl jsem.Ve dveřích se objevila Nakime.Nakime nám dávala jídlo, pití a kontrolovala nás.Vždy byla na nás krutá."Za dva dny musíte odejít."řekla Nakime."Jasně."řekl jsem."Už se na to těším.Budu to oslavovat."řekla."Nakime-san nebuďte na ně tak krutá."řekla Mitsuri.Mitsuri byla další pracovnice."Tak to se omlouvám."řekla Nakime a odešla."Omlouvám se za Nakime-san.Je k vám tak krutá."řekla Mitsuri."To je v pořádku."řekl jsem."Děkuji vám."řekla a odešla.Mitsuri se vždy za všechno omlouvala i za věci,za které nemohla a vždy se příliš bála o druhé."Nemůžu uvěřit,jak moc se omlouvá."řekl jsem si pro sebe.Mitsuri jsem hnedka vypustil z mysli.Čekal jsem na Tanjira.Někam šel a já jsem musel být co nejdříve s ním.Tanjira jsem měl opravdu rád.Byl jiný než ostatní a to jsem na něm měl rád.S ním jsem se cítil uvolněnější.O chvíli později Tanjiro přišel."Jsem zpátky.To jste tady jenom čekal?"řekl Tanjiro.Zrudl jsem a odvrátil jsem od něho pohled.Tanjiro se zasmál."Omlouvám se.To byl vtip."řekl Tanjiro."V pořádku."řekl Tanjiro se usmál.
Pokračování příště

Další kapitola je tady.Snad se líbí.
Mějte se hezky 💖

Mějte se hezky 💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ochránce měsíce  [GiyuuTan/TanGiyuu]Kde žijí příběhy. Začni objevovat