Cesta odložena

111 7 0
                                    

Giyuu POV
Ovšem jsem věděl, že to je moje povinnost.Šel jsem do svého pokoje.Jedině tam byl alespoň na chvíli klid."Giyuu-sama slyšela jsem o vašich rodičích a znám vaše tradice.Napadlo mě,jestli byste to nechtěl zkusit se mnou."řekla Shinobu.Jak jsem řekl,klid tam je jen chvíli."Ne, děkuji.Nelíbíš se mi Shinobu."řekl jsem."Oh.Pardon za vyrušení."řekla Shinobu a odešla.O chvíli později přišel do pokoje Tanjiro."Jste připraven na vaši cestu?"zeptal se."Jo,jsem."odpověděl jsem."Tak můžeme jít?"zeptal se dále Tanjiro.Přikývl jsem."Giyuu-sama!Zenitsu nemůže pracovat na zahradě."řekla Kanao,když vešla do místnosti."Jaké jsou problémy?"zeptal jsem se."Zlikvidoval mi výzdobu."odpověděla Kanao."Rozumím.Řekni mu,aby to zkusil u Shinobu."řekl jsem."Ten místo uklízení udělá ještě větší bordel."řekla."Dej mu šanci.Já musím vyrazit na důležitou cestu."řekl jsem."Rozumím, Giyuu-sama."řekla a odešla."Dneska máte opravdu náročný den.Nechcete vyrazit na cestu až zítra?"zeptal se Tanjiro."Asi ano.Zenitsu je ještě větší problém,než jsem čekal.Pověř Kyojura,aby přiřazoval Zenitsa za mě."řekl jsem."Rozumím,Giyuu-sama!Už jdu."řekl Tanjiro a odešel."To je otravný.Proč nemůžu žít bezstarostný život na Hawaii?"řekl jsem si pro sebe.Nebavilo mě, být princem.Člověk neměl chvíli klid.Neustále jsem se musel o něco starat.Byla to otrava.Raději jsem šel spát.
Pokračování příště

Další kapitola je tady.Snad se líbí.
Mějte se hezky 💖

Mějte se hezky 💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ochránce měsíce  [GiyuuTan/TanGiyuu]Kde žijí příběhy. Začni objevovat