Giyuu POV
Chvíli jsem přemýšlel o tom,co Obanai říkal.Nechtěl jsem si ani představit,jak zámek vypadá.Zenitsu byl jedna hromádka pohrom.Ovšem jelikož jsme za dva dny měli odejít,tak jsem musel říct, že chceme zůstat déle.Odešel jsem z pokoje a hledal jsem nějakého pracovníka."Mitsuri potřebuji s vámi mluvit."řekl jsem."Copak se děje?"zeptala se Mitsuri."Potřebuji tu zůstat déle."řekl jsem."Oh.Jistě zařídím vám to."řekla."Děkuji mnohokrát."poděkoval jsem.Mitsuri se usmála a odešla.
Tanjiro POV
Probudil jsem se a byl jsem v pokoji.Rozhlédl jsem se po místnosti,ale nikdo tam nebyl."Kde je Giyuu-sama?"zeptal jsem se sám sebe.O chvíli později Giyuu-sama přišel."Ty jsi vzhůru?"zeptal se.Přikývl jsem.Giyuu-sama se usmál.Z pohledu na jeho úsměv jsem zčervenal.Giyuu-sama se trochu zasmál.Po asi deseti minutách někdo zaklepal.Giyuu-sama otevřel dveře.Snažil jsem se zjistit,kdo u dveří stojí.Jelikož jsem si všiml růžových vlasů,tak jsem odhadl, že to bude Mitsuri.Když Giyuu-sama zavřel dveře, tak se na mně podíval."Můžeme tu být ještě týden."řekl."D... dobře."řekl jsem.
O tři dny později
Giyuu POV
Šel jsem za Nakime, jelikož mě potřebovala."O co jde,Nakime?"zeptal jsem se."Tady máš nějaký dopis."řekla a podala mi dopis."Děkuji."poděkoval jsem a vrátil jsem se do pokoje.Tanjiro v pokoji nebyl, jelikož byl na louce.Otevřel jsem obálku,ve které dopis byl a začal jsem ho číst.
V dopise psalo: Zdravím.Píšu vám informace, co se děje na zámku.Všem jsem řekl to,co jsem řekl mně.Řekli, že je to proti tradici.Takže si prostě musíte najít ženu.A opravy jsou dokončené.Momentálně je na zámku klid.Všichni dělají svou práci.Málem bych zapomněl.Pamatujete si na toho chlápka s maskou divočáka?Jmenuje se Inosuke Hashibira a za trest toho nepořádku na zámku,je jedním z pracovníků.Pomáhá Aoi v kuchyni.Nečekal jsem, že mu to půjde tak dobře.Snad vám dopis přijde co nejdříve.Mějte se.
-Obanai"Takže můj vztah s Tanjirem je proti tradici?My nemůžeme být spolu?"zeptal jsem se sám sebe.
Pokračování příště
Další kapitola je tady Snad se líbí.
Mějte se hezky 💖
ČTEŠ
Ochránce měsíce [GiyuuTan/TanGiyuu]
FanficUPOZORNĚNÍ:V příběhu se vyskytuje boy x boy.Ti co to nemají rádi, ať nečtou. Giyuu je mladý a chladný princ.Potom co mu zemřeli rodiče,se musel podle tradice najít ženu.Kvůli tomu se vydá na cestu se svým ochráncem Tanjirem.Ovšem netušil, že jeho sp...