Louka

86 6 2
                                    

Tanjiro POV
Giyuu-sama byl opravdu roztomilý, když se červenal.Donutilo mě to k úsměvu."Giyuu-sama jak dlouho tu můžeme ještě být?"zeptal jsem se."D...dva dny."odpověděl Giyuu-sama."Rozumím.Jak si vůbec užíváte odpočinek od hledání?"zeptal jsem se dále."U... uklidňující."odpověděl."T...teď mě omluv."řekl Giyuu-sama a odešel.Zajímalo mě,kam šel."Mám ho rád.Možná ho i...miluji?Miluji ho?Ano.Určitě ano.Už dlouho.No,i když tak je určitě Giyuu-sama na dívky.Ale kdyby nebyl,tak na něho nemám.Je to přeci PRINC!A já?A já jsem jeho ochránce.Neměl bych se tím zabývat,ale nevím jak.Giyuu-sama je tak hezký!Měl bych mu to říct? Někdy jo,ale kdy?Dneska?Zítra?Za dva dny?Mělo by to být co nejdříve.Takže dneska?"řekl jsem si pro sebe.O chvíli později se Giyuu-sama vrátil."Co jste řešil?"zeptal jsem se."N...nic."odpověděl."Giyuu-sama nechtěl byste se projít?Nedaleko odtud je louka."řekl jsem."J...jo.Klidně."odpověděl.Usmál jsem se."Tak pojďme."řekl jsem a vedl jsem nás na tu louku.Byla krásná a plná barev.Kolem nás voněly květiny.Bylo ticho.Jediný zvuk bylo štěbetání ptáků.Šel jsem dál,natrhat květiny pro Giya-sama.Měl jsem v plánu, že mu vyznám svoje city.I když jsem se bál.Když jsem dotrahl,tak jsem šel zpátky za Giyem-sama."Pro vás, Giyuu-sama."řekl jsem a dal jsem mu květiny.Giyuu-sama zrudl."D...děkuji."poděkoval Giyuu-sama."Nemáte za co.Tady na louce jsou květiny opravdu krásné.Kanao by se líbily.Byl by to pro ní ráj."řekla jsem."Máš pravdu.Jsou krásné.Líbí se ti Kanao?Slyšel jsem, že je do tebe zamilovaná."řekla Giyuu-sama."Ne.Kanao je fajn, ale nemiluji ji.Mám oči pro někoho jiného."řekl jsem."Pro koho?"zeptal se."N...no...chci si to nechápu p...pro sebe."odpověděl jsem."Rozumím a respektuji."řekl Giyuu-sama.Byl jsem rád, že to chápal.Necítil jsem se na to,ale chtěl jsem mu to říct.Ještě tady na louce."A vy?"řekl jsem."Co já?"zeptal se Giyuu-sama."Jste do někoho zamilovaný?"zeptala jsem se."M...možná."odpověděl."Giyuu-sama musím vám něco říct."řekl jsem."O co jde?"zeptal se.
Pokračování příště

Další kapitola je tady.Snad se líbí.
Mějte se hezky 💖


Ochránce měsíce  [GiyuuTan/TanGiyuu]Kde žijí příběhy. Začni objevovat