Elena,Sam'im bedduaları kabul olmuştu,staj yerlerine cv'mi göndermekten götüm çıkmıştı.
Sam beni aylak etmişti cidden,kendisi şuan yaylana yaylana uzanırken bana köle muamelesi yapıyordu,üstüne kafedeki işimden ayrılmak zorunda olduğumdam elanayı göremezmişim vs
Bi kere elena ismimi biliyo,okey? Seviye atladık biz
Biz
Aptal aptal sırıtırken önüne konan soğuk kahveyle daha da sırıttım.
" Teknoloji cahili olduğundan kızın hesabını ben buldum.Hepsi senin bu ay elektriği ödeyenin sen olman için"
" sen..sen" gözlerim parlamıştı telefonu elime aldım ve hesabı kendime attım
" Ezik gibi görünüyorsun" itici bakışlarla eski yerine yöneldiğinde dans ederek hesabına girdim.
" Nefesini tutma gerizekalı!" Sam'in seslenişiyle tuttuğumu fark etmiştim, nefes nefese kalırken sakinde parmağımı ekranda aşağı indirdim.
" O parise ait" imreniyordum fransızlara.
Derin nefes aldım,gözüm takip et kısmına kayınca kalbim sıkıştı.
İstek atmalıydım.
Çok yavaştım
Yo değilim
Sam gibiler abaza olduğundan dolayı.
Parmağım yaklaşırken nefesimi tuttum ama kararsızlıkla bakarken elimi hızla sam'e uzattım.ultra mega reflexleri hemen eşlik etti
" taş kağıt makas"
Taş yapmıştı,bense makas.
Acıyla yüzümü buruşturdum
" İstek atacağım"
" Allahın asosyal inek aptalı"
Butona basar basmaz telefonu sam'in üzerine fırlattığımda olduğum yerde tepindim.
Bedenim fokur fokurduSam dehşetle" aşık olmak böyle birşeyse,tanrı beni korusun" baktığında aldırmayıp kendimi hızla duşa attım böylece geri alamazdım isteği.
Beyin devrelerim yanarken duştan çıkıp giyindim.Sam'den haber bekler sıfatta dikilirken başını iki yana salladığında huysuzca çantamı hazırlayıp dışarı çıktım.
Çok düşünmemeliydim.
Kulaklığımı almak için çantamı kurcalarken avcuma gelen kağıtla kaşım çatıldı.
Ardından bu kağıdı sana geri vermediğimi hatırladığımda elimi anıma bastırdım.ne yapmalıydım?
Ama kağıdı geri vermek seni ürkütebilirdi,ah biri nasıl almış niye geri verdi? Gibisinden.
Bu yüzden vermeme kararı aldım. Evin yakınlarındaki kütüphaneye vardığımda sessizce yer aradım. Kendime uygun bir yer bulduğumda kitaplarımla yerleştim,telefonumu sessize almak için telefonuma yöneldiğimde bildirim panelindeki bildirimle çığlık atmamak için zor durdum.öyleki diğer elimde tuttuğum kalem kırılabilirdi.
Pelena takip isteğini kabul etti
Pelena sizi takip etmek istiyor
Onayla
Sil
Aptal aptal gülerek sırıtırken elimi yüzüme götürüp sakinleşmeye çalıştım
Abartıyordum eminim,arkadaş canlılığındandı bana tavrı.
Ancak yavaş,yavaş yaklaşacaktım
Netice de apallondum ha?
Ve yahut apallon olmak bana hakaret mi olurdu?
-
Felixin kastetmek istediği şeyi konuşalım ;Apallon lixin anlatımıyla sevdiği kıza takıntılı,rahat vermeyen bir aşık,lover.Lix,elena olarak gösterdiği dafne'nin kendisini sevmeyip kaçacağını düşünüyordu ancak sevgi beklemeyip onu korkutmadan yanaşmayı diliyordu daha çok ve öyle.Böyle düşünüyordu ancak yavaş yavaş kendini apallon olarak görmenin asıl apallonun karakterine bakıldığında elena'ya rahatsız edici takıntı olarak görünme olarak düşündüğünde anti tez oluyor. Ve elenayı ondan kaçıp kurtulmaya çalışan biri gibi.
Bu nedenle apallonu sorguladı sonda
5.bölümde olacakları ön görebiliyorum zatenden kastı elenanın dafne gibi olup ona karşılık vermeyip kaçacağını düşünmesindendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spring breeze | lee felix
FanfictionSenin daphne olmadığın hikayede tek apollon ben olacağım. ©️beomlly #çillioğlan