-9-

87 16 43
                                    


Elena,

Sanırım soğuk kahveyi fazla kaçırmıştım,boğazım ağrıyordu.

Hızlı boğaz ağrısına kapılan biri olmak yorucuydu istediğimi içemiyordum,buzlu su,soğuk kahve,asitli içecekler.Az tüketmem gerekiyordu bünyeme göre ama ben ve kahyamın hasta olsakta umrunda olmamıştı.

Sense şuan dersini çalışırken soğuk kahveni yudumluyordun.Yerinden kalktın sanırım kafeteryaya indin,geri geldiğinde sandiviçini yerken etrafı seyrediyordun.

Seni en son gördüğüm yer zack'in mekanıydı sanırım o günü unutamıyorum.Unutamazdım.

Ama sen unutmuştun büyük ihtimal.

Etrafta dolanan gözlerin arkaya döndü masumca,daha sonra seni izleyen beni yakaladın.Elim ayağıma dolanırken masaya dayalı dirseğim kaydı,bu tepkime nazikçe güldüğünde utançla güldüm.

Bir tuhaf ilk izlenim daha!

Bakışların ayrılmadığında saygıyla başını hafifçe eğdiğinde aynı şekilde bende eğdim.Önüne döndüğünde kendimle hesaplaşmam ışık hızında başladı.

Neyseki sam bakmamı istediği soruyla kafamı dağıtmıştı.

Biraz zaman geçti ayrılmak zorunda kaldım.

"Acıktım ben..eve mi gitsek tatlım?" Sam'in aegyosuna iğrenerek bakarak önünden geçtim

" tatllıım!"

"yah kes sesini açsan restorana git" tısladığım sıra sam'in yanından geçtin,kalakaldım.
Yüzünde yarım bi gülümseme vardı

Yoksa?
Duydun mu?

Sam donakalışımı fark ettiğinde abartarak elini ağzına götürdü " aboo"

Ölümcül bakış yolladım ona rezil olmuştum duyduysa " güldürdün kızı" diyen sam'e anlamayarak baktığımda elini omzuma attı

" Bak kızlar,erkekler saçma birşeyler yaptığında gülüyorsa komik gelmiştir yani ilgileniyor"

" Bu nasıl mantık,ne yani o da bana aşık?!" Göz devirdiğimde o da bana göz devirmişti.

Şakasız

Elena dibimizden geçmişti.

Feels perilerim vücudumu sararken kulağıma fısıltı doldu " winx tutuşunca el elee felixle bulutlar üzerinde,elenayylaa birlikteeee" kahkaha atan sam'e bu sefer kızamayıp kahkaha attığımda kafayı yediğimi hissediyordum artık.

" Dostum bukadar takılma herşey zamanla"

Omuzlarımı saldım,haklıydı ama..

Bana doğru döndü " Taş kağıt oynayalım ben kazanırsam yarın cesaretlenip konu açacaksın.Kaybedersen yallah uzaktan izle" dediğinde şüpheyle gözünü kıstım

İşim gücüm yoktu sanırım kabul ederek elimi uzattığımda heyecanla elini salladı

" Taş kağıt makas"

" WOAAAAA  DİYALOG HAZIRLA DOSTUM" sam dans etmeye başlarken yüzümün sapsarı olduğuna eminim.

Beynimde yankılanan cümlerle yüzünü sıvazladım.

Ne ara bu hâle geldim ben?

-

spring breeze | lee felixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin