Uyanış

35 9 2
                                    

"O sınava girmeyecektik.."

Selam, ben Adel. Aslında adım Derin. Ne yalan söyleyeyim bu ismi sevmiyorum.. Zaten bu ismi kullanmıyorum. Aile ortamı dışında herkes bana Adel der. Lakabım budur. Kendimi tanıtmama izin verin..

Saçlarım turuncu ve bu özelliğimi çok seviyorum! Gözlerim ela gibi ama değil -biraz garip genlere sahibim- boyum olması gerekenden çok kısa ya da çok uzun değil. 1.68. Arkadaşlarımdan uzun olduğum söylenebilir. Ama o kadar da boy farkımız yok. 2,3 cm falan.. 10. Sınıfa gidiyorum ve açık söylemek gerekirse çok da memnun değilim. Herkesin kendi içinde takıldığı bir ekip vardır. Biz 4 kişiyiz..

Ben,Arda,Didem,Ulaş. Tabii hepimizin bir lakabı var. Arda'ya 'Joker', Ulaş'a 'Vipen' diyoruz. Didem de 'Jester' aslında isimlerimiz gayet iyi ama lakap bulunca kullanmamaya karar verdik. Ayrıca, okulda tanınıyoruz bu yüzden de güzel oluyor.. Grubumuzun adı bile var! Kendimize 'Vegas' diyoruz.. Başlamadan onları da tanıtmak isterim..

Arda grubun şakacısı sayılır. -tabii benden sonra- Şakaları insanları çok güldürüyor ama bizi değil. Okulun basketbol takımında, boyu 1.72. Yani en son öyleydi. Gözleri kahverengi ve saçları gözlerini tamamlayan bir kahve tonuna sahip.

Didem, ah Didem ah. Kendisi okulun 'popüler kızı' olduğu için herkes onun peşinden koşuyor. Saçları siyah ve kıvırcık. Gözleri tam bir badem göz. Ve yine siyah. Boyu benden kısa garibimin. 1.64. Çok da kısa değil ama olsun. Onunla dalga geçebildiğim tek konu bu.

Ulaş, kendisi tam bir enayi falan diyormuşum. Grupta en enerjik olan o. Çocuk 4'de kalkıp koşu falan yapıyor öyle yani. boyu Arda ile aynı. Yani 1.72. Çok güzel voleybol oynuyor ama sevmiyorum diyor.. Enerjik ama Mental sağlığı.. Neyse.
*
Her zamanki gibi normal bir okul gününe uyandım. Uyanmaz olaydım, sınıf grubuna baktığım mesajla gözlerim karardı. Neymiş tüm okula deneme yapacaklarmış. Bu gün tüm dersler boş geçecekti ne güzel. Annemin odama dalmasıyla kendime geldim,

"Derin? Annem seni çağırıyorum duymuyor musun?" ayaklarıma baktım ve konuştum.

"Aradığınız Derin'e şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deney-" annemin kıkırdamasıyla kesilen cümlemi devam ettiremeden annem konuşmaya başladı.

"Deneme mesajını mı gördün? Ne yapacaksın.. Hayat.. Nereden vuracağı belli olmaz. Hadi giyin de geç kalmayalım." gülerek odamdan çıkan annemin ardından öylece bakakaldım. Size ciddi söylüyorum daha önce kapımı böylesine incelememiştim.

Dolabımı açtığım gibi elimi attım ve giyindim. Altıma yeşil, kenarlarında cepleri olan bir pantolon üstüme de dizimin 1 karış üstünde beyaz, bol bir tişört geçirdim. Tişörtün üstünde güzel bir yazı stili ile 'Vegas' yazıyor. Okul müdürü hepimize vermişti. Saçlarımı at kuyruğu yapıp kahküllerimi düzene soktum ve mutfağa yürümeye başladım.

Yürürken komşu Semran teyzenin bizde olduğunu duydum. Mutfaktan kahkaha sesi yükseliyordu. Kadın operacı olacakmış da son anda vazgeçmiş gibi. Derin bir nefes aldım ve yanlarına gittim. Hiç bir şey demeden masaya oturdum ve yine hiç bir şey demeden kahvaltımı yapmaya başladım. Semra teyzenin kahkahaları ile günüm ayarken, Semra teyze bana bakmaya başladı. Lütfen onu yapma, lüften..

"Ee Derin'ciğim? Var mı birileri?" yüzümde oluşan ifadeyi tahmin edemiyorum. Gözümü devirmiş yemeğimi yemeye devam ederken Semra teyze yine konuştu.

"Bizim kızın sınıfından biri seni seviyormuş kız! Sevda söyledi." Sevda, gıcık kapıyorum kıza. Ana kız aynılar. Tencere,kapak ilişkisi yani.

"Semra teyze, Sevda'nın benimle uğraşmaktan başka iş yok mu?" Semra teyze yüzünü ekşitmiş ve tebessüm etmişti,

"Öyle deme Derin. Okulda herkes sizin peşinizde. Ne diyordunuz siz kendinize? Vegas mı ne? Ne gereksiz işler. Çete gibi geziniyorsunuz ortalıkta." sıkıntılı bir iç çektim ve buradan kurtulmayı diledim.

KOMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin