Bylo pozdní ráno a Tomáš zrovna vstával do práce. Byl říjen, a tak bylo ještě celkem teplo.
Oblékl se a vešel do koupelny,kde spustil v telefonu hudbu a začal svou ranní rutinu. Nakonec nahodil svetr a sluneční brýle, vypnul hudbu a vložil telefon do zadní kapsy jeho kalhot. Popadl klíče a rozešel se směrem ke kanceláři.
Jakmile vešel dovnitř,nikdo tam ještě nebyl. Jak nečekané. Za krátkou chvíli už slyšel klíče v zámku.
„Čau brácho!" Promluví ještě napůl rozespalým hlasem Honza.
Honza byl Tomášův nejlepší kamarád už na základní škole. I když teď pro něj vlastně pracoval, přátelství mezi nimi zůstalo. Nebo aspoň v to Tomáš doufal. Byla to taková jeho menší fobie. Strach z toho, že se z jeho dlouhodobého přítele stane pouze šéfík. Nikdy to však nedokázal přiznat. Pokaždé když ráno vstal, měl strach z toho, že někdo převezme jeho místo.
„Čuus" hodil po něm Tomáš jeden pohled a dál se věnoval stříhání,do kterého se pustil když přišel.
Honza jen vešel do studia a pustil se do natáčení. Tomáše to trošku zamrzelo, dřív si ještě chvilku pokecali.Ale co, musí stíhat natočit asi čtyři videa za den. Chápe, že není čas, když má ještě Honza spoustu věcí okolo.
Věnoval se dál stříhání, mezitím co z vedlejší místnosti byly slyšet různé zvuky,jako výkřiky a padání věcí na zem. Honza točil hororovku,to by poznal snad každý. Tomáše to však vyrušit nemohlo, protože mu do sluchátek jel materiál z předchozího dne. Byla to další ochutnávka.Ještě v tu chvíli Tomáš cítil bolest zubů po všech těch sladkostech.
Video dostříhal po dvou hodinách. Byla asi jedna hodina odpolední a jemu docela vyhládlo. Akorát se zvedl,aby zašel pro nějaké jídlo. To ale nevěděl, že Honza už dotočil a pro jídlo zajel. A když Tomáš hledal klíče po kanceláři,Honza se vrátil.
„Nemáš zač ." usmál se a položil kebab na Tomášův stůl. „ Ano,máš tam maso navíc,neboj !"
„ Díky moc, akorát jsem chtěl pro nějaké jídlo jít." Poškrábal se na zátylku a všimnul si klíčů na onom stole, které hledal.
„No tak už nemusíš. Dáme večer stream? Zítra ho dát nemůžeme že jo."
„Jo ,určitě dáme! " Usednul Tomáš za stůl. Honza jen pokýval hlavou a zašel do studia.
Druhý den mělo nastat předávání cen. Tomáš moc nevěděl o co se jedná,ale Honza ho poprosil,aby šel s ním. Kanál MenT byl nominovaný asi ve dvou kategoriích, takže šance na výhru byla celkem velká. Ale upřímně? Šli tam jen ze slušnosti.
Když se Tom pustil do jídla, zatím co vydával video, vešel Rady. Ten si nesl svoje jídlo a s pokývnutím jako pozdravem usedl naproti ke stolu. Tom vydal video a po menší pauze se pustil do stříhání dalšího,jako každý den. Tak se to táhlo až do večera,kdy přišel Honza a řekl, že za půl hodiny začne stream.
Oba kluci zapínali GTA, protože se dlouho načítá a připojovali se na discord. Rady odešel domů točit reakci na dramata okolo influencerů. Okolo deváté začal stream. Začínalo se skilltesty. Honza si samozřejmě celou dobu utahoval z Tomáše. I když to byl vtip a Tomáš to tak bral,tak uvnitř cítil,jak se ozývá jeho strach. Honza dojel jako první a radostně vykřikl. Po něm přijel Popcorn . Tomáš byl kousek od cíle a zbývala mu poslední překážka, která mu vůbec nešla.
„Pojď Tomáši! To zvládneš!" Povzbuzoval youtuber svého podřízeného.
„JÁ SE SNAŽÍM BRÁCHO!"
„Ukaž,pusť mě k tomu! Vydržte chate."
Honza přišel za Tomášem a stoupl si za něj. Oba se natáhli pro myš a jejich ruce se střetly. Oba hned rukou cukli a nakonec se myši chopil Honza.
„Dívej Tome! Zmáčkneš tohle a BUM! Máš to. No, a teď jeď a jseš v cíli."
Tom vjel do cíle na poslední vteřinu a jeho kamarád ho s pochvalou poplácal po zádech a pyšně se usmál i když to vlastně dokončil on. Vrátil se zpátky do studia a vesele se usmíval a chat si toho samozřejmě všiml. Svedl to na skvělou náladu a dál pokračovali ve streamu.
I když v realitě byl rád, že s Tomášem prohodili více jak tři slova. Už delší dobu měl pocit, že se od sebe vzdalují a každá konverzace je pocitově jen víc sblížovala i když jen o trošku. Avšak moc konverzace nezačínal, protože si myslel, že se Tomáš už posunul. Měl pocit, že jejich vztah se dřív nebo později stane z kamarádského čistě pracovní. Ale vždy chtěl,aby byl jeho nejlepší kamarád šťastný ať už to vezme jakoukoliv oběť.
Okolo druhé hodiny ranní skočil stream. Honza pozhasínal všechny místnosti a kluci společně vyšli z kanceláře. Doprovázelo je trapné ticho, které nakonec prolomil jeden z nich.
„Nechceš svést?" Zeptal se mladší z nich.
„Cože?" Tomáš myslel, že slyšel špatně.
„Jestli nechceš svést? Ty nasednout do auto já řídit a dovést tě domu." Vysvětloval pomalu a máchal při tom rukama do všech světových stran.
„Vole,zas takhle mi to vysvětlovat nemusíš. Kámo,asi tvé služby využiju,jsem celkem unavený." Usměje se a Honza mu otevřel dveře auta.
Honza znal cestu k bytu svého kamaráda snad líp než k sobě domů. Možná je to pro to, že byt byl několik let stále na stejném místě a on se hodně stěhoval.
Nakonec Honza zastavil na blízkém parkovišti,jak si Tomáš přál„ Díky za super stream. Tak zase zítra!" Rozloučil se Honza a ukázal své zuby v zářivém úsměvu.
„Jo to jo. Dobře se vyspi kámo!" Vystoupil z auta, zamával a zabouchl dveře. Jeho kroky mířili přímo k domovu a on jen slyšel nastartování motoru a zapískání gum.
Při příchodu domů hned padl do postele a usnul. Zdálo se mu o Honzovi. Už jen to bylo hodně divné. Zdálo se mu,jak se hrozně pohádali a už spolu nikdy nepromluvili. On si musel hledat práci a Honza střihače. Nakonec pracoval v nějakém studiu a fotil rodinné fotky. Občas ho zavolali do nějaké školy,aby jim vyfotil pár fotek. Bavilo ho to,ale ne tak. Navíc peníze z toho byli poloviční. Coca Cola zůstala nedotčená v lednici a nikdo ji nevypil. Nikdo neříkal vtipy nad kterými se mohl zasmát a nikdo ani neházel lišácké úsměvy, které dělal jedině Honza.
Tomáš si slíbil, že tohle nikdy nemůže dopustit, i kdyby ho to mělo stát cokoliv, protože nechce přijít ani o práci ani o Honzu. Avšak s přátelstvím se stává, že někdy vymizí? Nebo ne?
ČTEŠ
All I See Is You //Megg
Fanfiction„Swear? I don't believe you." ------------------------------------------------- -na Spotify můžete najít playlist k fanfikci. Má stejný název. Tiktok: @notyourmotherskid ⚠️⚠️⚠️ -berte to prosím jako vtip. Klukům jejich současné vztahy přejeme a tohl...