•16• [Crazy Little Thing Called Love]

191 10 5
                                    

Ráno probudila Kašmíra svého majitele s úmyslem dožadování se jídla. Honza se tak posadil,protřel si oči a potichu se snažil dostat do kuchyně. Tam dal své kočce snídani a chtěl se vrhnout na snídani pro sebe a teď už i pro jeho přítele. Opřel se však o linku a sledoval Tomáše, jak si poklidně spí. Usmíval se u toho jak puberťačka, jakmile si to uvědomil, otočil se zády ,aby tedy připravil nějaké to jídlo. Udělal své typické vajíčka a divil se, že Tom ještě spí. Vždycky byl ten, co vstával jako první. Ale je pravda, že si pořádný spánek po tom všem zasloužil. Když už Honza nandával na talíře, z linky mu spadla přichystaná vidlička. To už Toma probudilo a s leknutím se posadil.

„Co tam blbneš, vole?"

„No dobré ráno, Šípková Růženko!"

„No to jsem teda ale po včerejšku povýšil!" Zasmál se Tom a protáhl se. Honza před něj postavil talíř s jídlem. Tom poděkoval a oba se pustili do své snídaně. Po snídani si šli udělat ranní hygienu a zase se sešli v obýváku.

„Kolik je ?"

„Za dvě hodiny bude za půl hodiny bude za čtvrt hodiny bude za tři minuty bude jedenáct."

„Vole,ty jsi měl ještě před tímhle vtipnou kaši?" Zvedl Tom obočí a rozsvítil svůj telefon.
„Je skoro čtvrt na devět, neměli bychom jít do kanclu?"

„Pojďme si hodit dneska volnoo!" Žadonil Honza. Chtěl aspoň celý první den vztahu s ním prožít bez práce.

„No teoreticky by to šlo. Napíšu Radymu, že dneska nepřijdeme." Tom začal ťukat do telefonu, mezitím co Honza do ovladače. Hledal, na co dalšího se podívají.

Když Rady obdržel zprávu od Toma, trochu se zaradoval... vlastně měl úplně obrovskou radost. Tom mu tam napsal, že jsou spolu u Honzy a dávají si rest day, ale Radymu samozřejmě už včera, když Honza za Tomem přišel s nabídkou, došlo, o co tady jde. Dával jim týden, jinak by je začal dávat dohromady on sám. Do kanclu si stejně pozval Staye, aby natočili další reakce, takže věděl, že se nudit nebude. Cítil v kostech další fajn den pro spoustu lidí.

Kluci tak strávili opět den u televize. Jako první si pustili oba díly Doktora Strange, jako "vzpomínku" na jejich společný reel na Instagramu. Oba seděli pohodlně na gauči a mezi nimi se uvelibila Kašmíra. Pak si šli vařit oběd a to teprve byla komedie. Prvně dali samozřejmě najíst kočce, protože kdyby měla čekat na tu lidskou havěť, umřela by hlady. Chtěli udělat nějaký gastronomický skvost, ale nakonec skočili u špaget s kečupem a mozzarellou. Ale pozor! Nebyla light.

„Nemusím to na sebe lejt? Že ne?" Zeptal se s úsměvem Honza. Toma tato otázka , která narážela na fanfikci, co četli, rozesmála na plné kolo.

„Nemáme Radyho, a já to asi dneska přežiju bez toho, vole." Smál se dál a Honza odnesl talíře opět k televizi. Takové dny plné odpočinku jsou opravdu důležité, zvlášť s lidmi, které milujete. Honza tam zapnul nějaký další film, který stejně moc nevnímali, páč buď jedli, nebo si povídali. Když špagety s talířů zmizely v žaludkách kluků, odnesl Tom nádobí do myčky. Když se usadil zpět, Honza si všiml skvrny od kečupu v Tomovém koutku úst.

„Počkej!" Setřel ji palcem a palec si olízl. „Opravdu dobrý kečup!"

„Ty jsi fakt dement." Zasmál se Tom a instinktivně si zápěstím otřel pusu.

Dívali se navzájem do očí. Kašmíra si stále vychutnávala svůj oběd, tudíž se mohli přisunout blíž, aniž by jim něco bránilo. Honza se rozhodl, že asi je ten správný čas. Chytil Toma za tvář a přitáhl si ho do polibku. Jejich první jako pár.Oběma to přišlo hrozně cringe, ale bylo to tak. Začali proti sobě pohybovat rty. Honza dal i druhou ruku na Tomášovu tvář a Tom ho na oplátku chytil za zátylek. Puzzle do sebe opět zapadlo a vytvořilo krásný obraz. Obraz, který v žádné galerii nenajdete. Obraz, který osobám v něm přinášel obrovský nával štěstí. Byli dospělí, ale cítili se jako puberťáci. Nic nechtěli uspěchat, na všechno byl čas. Oba se tak nějak stále smiřovali se situací. Tom už sice neváhal nad svoji orientací, teď už si ní byl stoprocentně jistý, ale spíš nad bizarností situace. Honza zase přemýšlel o tom, jestli se tohle celé nemělo odehrát už dřív. Věděl, že je v pořádku, že na svoji orientaci přišel až po dvacítce, i kdyby ve čtyřiceti, tak co? A však Toma znal od doby, kdy spolu jedli na základce pribiňáky, ale city k němu objevil až o dost později. Měl je v sobě vždy , akorát uchované? Nebo přišli s jeho uvědoměním o své bisexualitě?

All I See Is You //MeggKde žijí příběhy. Začni objevovat