•6• [ Why'd you only call me when you're high; Wish you were sober]

152 12 2
                                    

Ráno se Honza probudil s tím, že večer určitě navštíví nějaký bar. Chyběl mu pocit alkoholu v krvi i když věděl, že by asi po minulém zážitku měl mít dlouhou pauzu. Dnes si měl vyzvednout svoji kočku, kterou si sehnal na konci jednoho z videích. A tak po dvou hodinách na tiktoku vylezl z postele a jel do zverimexu pro různé důležité věci. Nechal si poradit od slečny prodavačky a nakonec domů jel s plným kufrem věcí. Doma je vyskládal na místa,kam se mu hodili. Věděl však, že je ještě osmkrát předělá.

Opět strávil asi hodinu na tiktoku a pak zjsitil, že je čas vyjet pro kočku. Cesta tam i zpět proběhla bez problémů a on si domů přivezl svoji malou Kašmíru.Klukům napsal, že zůstane celý den s ní,aby si zvykla, a ať kdyžtak přijdou večer do jejich oblíbeného baru. Tak si Honza jen objednal jídlo a seznamoval se s kočičkou.

Zpráva kluky moc nepřekvapila. Přece jenom Rady byl pořád doma a Tomášovi se trochu ulevilo. Neměl v plánu tam večer jít a tím pádem věděl, že ten den bude klidný. Nalil si svoji colu a dostříhal video. Jedno zveřejnil a pročítal komentáře u předchozího. Další video, které chtěl sestříhat bylo ono "kdo by spíš ". Nebyl si jistý, jestli je dobrý nápad si takhle kazit den,ale přemluvil se, že to zvládne. Ještě si zašel pro svůj oblíbený kebab a opět se usadil za svůj stůl.

Pozoroval každý pohyb ve videu, který by mohl přiblížit,nebo naopak odstranit. Přehrával si části dokola a dokola. Nakonec z toho nějaké smysluplné video udělal i když viděl, jak špatné jeho reakce v obličeji tam jsou. Věděl, že si toho nikdo nevšimne. Všichni se přecejen budou dívat na Staye,MenTa a Radyho. Nikdo se nebude chtít dívat na něj. Je tam jen ,aby na gauči nebylo prázdné místo. Aby tam dělal takového toho kamaráda, který se jen přiživuje. Nebo aspoň tak ho vnímali někteří diváci a on si to ve slabých chvilkách bral dost k srdci.
Video sestříhal a akorát přišel Rady.

„Tak co Tomčo? Večer to rozjedeme!"

„No tak to ne. Já večer nikam nejdu. Vím jak to dopadlo minule a víc už si hlavu poplést nenechám. Klidně běž,ale já tam nejdu."

„Ale notak! Pojď. Neptám se prostě půjdeš."

Radymu se nakonec podařilo Tomáše přesvědčit s tím, že se Tomáš zapřísahal, že se neopije. Avšak od návštěvy baru je ještě dělilo spoustu hodin plných práce.

Celý den jen stříhali, stříhali a stříhali. Honza napsal do skupiny, že tam o půl desáté bude,a tak si kluci podle toho začali upravovat plán. Čas jim utekl jako voda a Rady už se chystal. Tomáš měl však trochu spoždění, tudíž přislíbil, že dorazí později.

Když Honza přišel,party v baru byla v plném proudu. K Honzovi už se dostal všelijaký alkohol. I když to nedělá,tak tentokrát po nich sáhl. Přišel o hodně dřív, avšak za hodinu viděl přijít Radka...byl sám.

„K-Kde máš Toma?"

„Přijde neboj! Tak co dáme?"

Kluci začali pít spolu a Honzovi došlo, že už uběhla dost dlouhá chvíle. Popadl telefon a vytočil číslo jeho střihače. Ten mu to hned zvedl,i když byl na cestě.

Čau?"

„A-Ahoj!"

„Honzo takhle normálně nezníš a už vůbec mi nevoláš. Ty jsi zhulený nebo nalitý?"

„Nevím,to je jedno. Kde jsi?"

„Na cestě,ty vole!"

„Fajn."

Honza požil hovor a hodil do sebe panáka. Tomáš si mezitím pomyslel ' proč mi volá vždy jen když je pod nějakým vlivem'

Když tam Tomáš přišel,usadil se vedle kluků. Radek schválně odešel a nechal je tam.

Tome víš já jsem přemýšlel o tom,co jsi říkal minule."

Tomáš se trochu zarazil. Bál se co minule řekl. Honza grimasu pochopil jinak. Myslel si , že si z toho večera tedy nic nepamatuje.

„Řekl jsi, že mě máš hrozně rád. A víš co Tome, já tě mám taky hrozně rád. Jak jsi říkal předtím,jako kamaráda samozřejmě!"

Tomáš seděl jako přibitý. Tohle vážně nečekal a jelikož byl střízlivý uznal, že Honza už měl dost. Ten naopak nechápal co říká. Potřeboval se z toho vymotat a prolomit trapné ticho,ale ještě víc to zamotal.

'To je krásné,ale radši bych to slyšel kdyby jsi byl střízlivý.' Pomyslel si nakonec a v tu chvíli se vrátil Rady z dlouhé návštěvy záchodu.

Tomáš vůbec neměl dobrý pocit. Věděl, že se v nejbližší době něco hodně špatného stane. Věděl, že to bude něco s Honzou, protože teď byl jejich vztah jako na houpačce a nic už nebude tak,jako dřív. Tušil, že něco je špatně.

Honza zase věděl, že to bylo poslední svěření před odstřihnutí Tomáše ze svého soukromého života. Věděl, že to je Tomášův strach. Že mu Ublíží. Ale musí ho přestat vnímat,i když to bude největší chyba jeho života. Kluci ještě chvilku spolu pili a pak se kymáceli domů.

Honza s Tomášem měli stejnou cestu. Honza předtím, než se jejich cesty rozdělili, zašeptal.

Omlouvám se..."

A odešel. Tomáš vůbec nic nechápal,ale šel si domů lehnout. Po cestě nad tím vším přemýšlel. Po příchodu domů usedl na gauč a pustil si nějaký dokument. Nechtělo se mu vůbec spát. Poslouchal dlouhý výklad o delfínech, mezitím co projížděl sociální sítě. Na Instagramu ho označili ve spoustu příspěvcích. Na tiktoku se zase objevilo spoustu editů. Byl rád, když se takhle někde objevil. Byl rád, když ho někdo viděl jinak, než jenom jako "ten MenTův kamarád " nebo " ten ušatej ". Na tiktoku našel i edity na něj a Honzu v romantickém smyslu. Projíždění nich mu zabralo asi hodinu a uznal, že fanoušci jsou vážně talentovaní.

Když Tom poté ulehal do postele, napadlo ho, že třeba ten pocit byl vážně jen pocit. Třeba se Honza omlouval za své předchozí chování.Věřil, že vše opět bude tak jak bylo. Už viděl,jak ráno dojde do práce a půjde s Honzou točit GTA. Budou z nich padat vtipy a budou se smát. Pak si zajdou na jídlo, pokecají o tom,co se změnilo za tu dobu co si od sebe drželi odstup,krom Honzové nové kočky. Doufal, že to takhle bude a těšil se, až vše bude zase normální a on bude mít čistou hlavu.

All I See Is You //MeggKde žijí příběhy. Začni objevovat