Za oknem už svítilo slunce a jelikož se schylovalo k prosinci,znamenalo to, že se blíží dvanáctá hodina.
Tomáš akorát vstal. Zapnul počítač a šel si udělat ranní kávu. Když se vrátil , připraven na to,aby dvě hodiny stříhal,zjistil, že vlastně nemá co. Zaměstnavatelé měli vše ready a jeho tak měl čekat pohodový den. Otevřel YouTube, protože chtěl zjistit,co je nového. Dělat to však neměl, protože asi druhé video co mu vyskočilo na hlavní stránce byla nějaká reakce. Reakce na video, které vydal Honza.
Tomáš si rozklikl jeho kanál. Měl asi osmdesát tisíc odběratelů, takže žádný velký,ale zároveň ne úplně malý kanál.
„Zdarec,moje jméno všichni znáte a já mám tady pro vás reakci na video od MenTa, nebo spíše na část,kde oznamuje, že jeho dlouholetý kamarád už s ním nepracuje. Můžeme jít na to!"
Tomáš se pohodlněji usadil na židli a nevěřil svým uším. Ten člověk zněl tak hrozně arogantně. Tomovi to okamžitě připomnělo Ladušku.
Chlapec na jeho obrazovce reagoval na zmiňované video a na konci udělal prostor pro své teorie.„Tak máme tu spoustu možností, proč už Dogg s MenTem nespolupracují. Já si nejvíc myslím, že šlo o peníze. Z videa to vypadá, že MenT vyhodil Tomcata, tudíž asi udělal nějaký velký přestupek nebo chtěl více peněz. Každopádně nám z toho plyne, že na vině je určitě Tomáš. A buď jsou v tom peníze nebo něco jiného. Když si projdete všechny různé možnosti "co se vlastně stalo" , které dávají smysl s tím videem,tak vám prostě vždy vyjde, že Tom udělal tu chybu. Mé zdroje ukazují tedy na to, že Tomáš chtěl po Honzovi víc peněz, které mu prostě Honza nedal,a tak Tomáš přestal dělat to co má, tudíž ho MenT vyhodil.
Tak jo ! Doufám, že se vám video líbilo, dejte mi vědět váš názor do komentářů a zdar!"
Tomáš vykuleně zíral na monitor.
„Za prvé, jaké máš zdroje?Za druhé, vždyť prakticky nic z toho není pravda. Za třetí, skladba vět... geniální. Za čtvrté, PROČ TO MÁ KURVA TOLIK ZHLÉDNUTÍ!?"Postavil se Tom ze židle a bouchl do stolu,jak ho vytočilo ono video. Pak se zas posadil zpátky a podíval se do komentářů. Lidi tomu věřili. Věřili každému slovu co ten debil řekl. Nikdo nezkoumal, jaké má tento člověk zdroje a zda-li to jsou ověřené informace. Prostě mu věřili. Samozřejmě se našlo nějakých pár lidí, kteří se Toma zastávali,ale velká většina věřila videu. V komentářích začala velká výprodej teorií, které tedy spíše připomínali fikce, protože ne, opravdu Tomáš není nějaké monstrum,co se snažilo Honzu zabít.
Počítač radši hned vypl a padl s telefonem do postele. Zprávy nečetl, věděl,co by tam našel. Otevřel tiktok,aby se odreagoval, což třeba prvních dvacet tiktoků splnilo,ale další už zase ukazovali na nesmyslnou kauzu. Hate videa na něj. Jaký je traitor,hajzl a Bůh ví co všechno. Jak jen lidi můžou být tak falešní? Celý internet je vlastně falešný. Lidi mu dokonce i přáli smrt,nebo říkali jak by ho nejradši zmlátili,ale on vůbec netušil za co by měli. Opravdu všichni půjdou jak ovce za první teorií co uslyší? Opravdu jim to dáva až takový smysl? Nechybí jim náhodou pár dílků puzzle?
Nakonec se ve "for you"ukázalo jedno pozitivnější video a to už se Tom rozhodl, že bude lepší tu ďáblovu aplikaci vypnout, než uvidí víc. Bylo jasné, že na každé aplikaci se teď najde něco na jeho osobu. Tudíž když otevřel i instagram,u zpráv měl dvojciferné číslo. Byl tak hrozně zklamaný z toho,jak lidé můžou být tak hloupí. Bylo mu od žaludku špatně. Cítil se ještě hůř, než se cítil den předtím.
Když už chtěl vypnout celý telefon,napsal mu jeho kamarád ze střední,jestli nechce jít večer na party. Tom v tom viděl poslední možnost jak vypnout, a tak po ní hned sáhl, tudíž odepsal kladně.
ČTEŠ
All I See Is You //Megg
Fanfiction„Swear? I don't believe you." ------------------------------------------------- -na Spotify můžete najít playlist k fanfikci. Má stejný název. Tiktok: @notyourmotherskid ⚠️⚠️⚠️ -berte to prosím jako vtip. Klukům jejich současné vztahy přejeme a tohl...