Ik zat naast Nam Kai, de jongen die mij alleen kent als een jongen. 'Eigenlijk heb ik nooit met hem gesproken.' Ik vroeg me hoe hij zou reageren. 'Hallo, jij bent toch Kai, Nam Kai?', hij keek eerst naar mij en negeerde me dan.
'Hij heeft echt niks geleerd van zijn ouders!' Ik werd een beetje boos,maar ik ken zijn andere kant. Dus zo erg vond ik het niet. Ik zag Sung-Young naar me komen. Zij leek een beetje bang. 'Wat is er?', ik keek naar haar.
Maar ik zag dat ze trilde van de angst. 'Er...is....niks.', zij keek me aan met droevige ogen. Er klopte iets niet aan haar. Toen ik naar buiten ging zag ik twee meisje giechelen. Ik herkende ze meteen.
Ze zijn van de gangstergroep"The Blackers", waar ik ook in zit. Ze hebben iets uit gehaald met Sung-Young! Ze keken naar mij. 'Wat hebben jullie gedaan met Sung-Young?!, ik schreeuwde naar hun. Nu keek Kai ook mee.
In het begin gaven ze me een duwtje. Uiteindelijk liep het af met vechten. Het ging van haar trekken naar polsen bijten. Plotseling kwam een leerkracht. 'Naar de directeur, allemaal!', de leerkracht keek ons met boze ogen aan.
We gingen naar de directeur. Als straf moesten we de wc's schoonmaken. 'Walgelijk!' De twee meisje bleven mij geïrriteerd aankijken. Toen herkende ik één van die meisjes. Zij was aan het flirten met Kai. Ik begon bij mezelf te lachen. 'Hè! Waarom lach jij?!', het meisje met blonde lokken keek me aan.
'Jij bent op Nam Kai, maar hij ziet jou niet staan.', ik begon nu te giechelen. Het meisje keek me geïrriteerd aan. 'En wie denk je dat hij bent om in met mijn privéleven bezig te zijn?', ze keken nu allebei naar mij. Ik negeerde hun. 'Hè Mia-Mi. We moeten naar het plein.', ze keek naar het meisje met blonde lokken.
'Jij hebt gelijk Sam-Ah!', ze lieten hun borstels vallen en liepen weg. 'Hè, jullie mogen dit niet doen!' Ze draaiden zich om en gave me een smerige lach voordat ze weg waren. 'Stomme bitches!' Ik keek nog naar hun, maar ze waren al weg. 'Huh!', ik zuchtte.
'Hè moet ik ook niet gaan?!' Ik pakte de borstels en legde ze terug. Voor dat ik naar het pleintje ging moest ik me nog omkleden, dus ging ik naar de meisjes wc. Ik kwam puffend en hijgend aan bij het pleintje. Ik zag iedereen naar mij staren. Ineens kwam Kai tevoorschijn.
'Waar was je?' Was hij boos op mij? 'Ik moest nog eten gaan kopen!' Hij kwam dichterbij. Ik zag Rechi met een meisje flirten. Ik begon een beetje te lachen. Kai keek naar de kant waar ik naartoe keek. Hij keek jaloers naar Rechi. Hij ging bij mij vandaan en liep naar Rechi.
Ik loopte zo snel mogelijk naar hem. 'Hyung dit is mijn neef, maak je geen zorgen.' Rechi wou iets gaan zeggen, maar ik pakte zijn mond vast en sleurde hem mee naar achter.
'Wat doe je Mi-Ke en vanaf wanneer ben ik jou neef?' Ik moest het hem toch ooit gaan zeggen. 'Hè Rechi, heeft jouw moeder nog iets lekker gemaakt?', hij keek me met gefronste wenkbrauwen. 'Ik ben het Miki!' Nu keek hij mij aan met grote ogen. 'Miki vanaf wanneer ben je al zo... '
Ons gesprek werd verstoord door Mia-Mi. 'Oppa roept jullie!' Zij keek naar mij en toen keek ze de andere kant op. Ik begin haar nog meer te haten. Kai keek naar mij toen we uit de hoek kwamen. Hij leek geïrriteerd.
Mijn gsm begon te rinkelen. Ik ging weer voor eventjes aan de kant. 'Hey Sung-Young, ik ben nu bezig.' , probeerde ik zo stilletjes mogelijk. 'Ik wil je iets zeggen.', haar stem leek hees. 'Wat is er?', ik zag dat mensen naar mij staarden. 'Ik zie het leven niet meer zitten.'
Mijn ogen verschoten. Ze werden groot. Mijn lippen trilden. 'Nee, Sung-Young!', ik riep te hard waardoor iedereen mee kon luisteren. 'Wacht, ik kom er aan! Sorry hyung, doe het vandaag zonder mij!' Ik rende zo snel mogelijk naar het huis van Sung-Young. Maar toen ik daar aankwam...
Hey iedereen spannend hè? Hopelijk vonden jullie deze stuk tof!>~< ik probeer zo veel mogelijk leuke ideeën te verzinnen. Dank u voor de kijkers!😊😉😅😇😋😋😛😤😤😤
JE LEEST
The Badboy and the Catgirl
ФанфикIm Miki is een doodgewone meisje die plotseling naar Seoul moet doordat haar ouders zijn gestorven. Ze woont dan bij haar tante en neef Rechi. Niemand weet dat Miki twee personen is: Miki en Mike. Zij verkleedt zich als een jongen en noemt zichzelf...