Mika POV
Ik rende naar de keuken. 'Mam, ik heb honger!', ik slijmde bij haar zodat ze iets lekkers maakte. 'Amai je wordt beter in het slijmen.', ze glimlachte en keek gelijkertijd geirriteerd. 'Je kent me mam.', ik forceerde een glimlach. Ze maakte een lekkere omlet. 'Jouw recepten zijn de beste.', ik keek verukkelijk naar het omlet. Ik zag Sung-Young de trap afstormen. 'Mam, mag ik asje asje asjeblieft naar buiten met mijn vriendinnen?', ze probeerde met haar puppy ogen ons moeder te overtuigen. 'Ja, natuurlijk.', ze wreef over haar haren en gaf aar wat geld. Ik dacht dat ik een biljet van 50 euro zag. Ik stond verbaasd te kijken hoe ze het in haar handen kreeg en zo de deur uitliep. 'Mam waarom mag i kdat nooit?', vroeg ik. Ze draaide zich om met de spatel naar mij toegekeerd. 'Iedereen van mijn kinderen haalt goede cijfers. Al sik jouw rapport moet bekijken dan zou ik direct flauw vallen.', dat was haar uitleg. 'Mam je behandelt mij anders, alleen maar om mijn resultaten.', ik kruiste mijn armen en keek met een boze gezicht nara haar, maar ik kreeg als snel de rillingen. 'Ik geef je tenimste eten en spaargeld van 300 euro.', ze fronste haar wenkbrauwen. 'Ah ja, mijn spaargeld.', ik probeerde om op een andere onderwerp te komen. Ik zag mijn broer de keuken binenstappen. Hij keek zoals altijd droog. 'Jong-In wil je iets eten?', vroeg mijn moeder. Hij knikte, mijn moeder maakte voor hem altijd de lekkerste eten. Ze maakte snel een lekkere pannenkoek met slagroom. Mijn broer was heel dun, ook al snapte ik nooit hoe. We gingen allemaal naar school. 'Mam ik ga!', schreeuwe ik nog toe. Ze zwaaide. De school was snel voorbij. Ik had vandaag met Ryumi en Yoo-Jung afgesproken. We gingen na schooltijd naar Starbucks. Ik wachtte voor de school. Al snel zag ik mijn broer met zijn beste vriend Taemin. Ik vroeg me altijd af wat die altijd deden. Want mijn broer kwam altijd om 20 u thuis. Ik achtervolgde ze een beetje. Hopelijk dent hij niet dat ik hem stalk. Ik kwam uiteindelijk aan op een leeg, verlaten, grote, oude garage. Wat gaan die daar nou doen. Al snel zag ik een hele grote groep bijkomen. Het waren 11 mannen ofzo? Wat gaan die nou doen met mijn broer. 'Hyung om hoe laat begint het gevecht?', vroeg 1 van de jongens. 'Ah... ik denk 18 u.', mijn broer wreef over zijn haar. Hij had nu helemaal een andere attitude. Ik zag ook paar meisjes, een stuk of 5. Een meisje met lang, bruin haar ging naar mijn broer. Haar kleren waren half gescheurd, ik denk door hyenas. Ze slijmde bij mijn broer, ook al negeerde mijn broer haar. Mijn broer was en is nooit geintresseerd in meisjes, zeker geen sletten. Mijn gsm ging af. Howly Shit waarom nu? De mannen keken mijn kant op. Ik pakte mijn telefoon op. 'Ah Ryumi, ik zit in een moeilijke situatie.', al snel werd ik opgepakt door 2 kerels. Ze waren beiden knap. 'Ik bel je later! Bye!', fluisterde ik nog toe voor dat ik afhaakte. Mijn broer keek geschrokken. 'Is ze een spion van de andere groep?', iedereen keek me geirriteerd aan. Ik werd bang door de blikken die ik in hun ogen zag. 'Laat haar los.', mijn broer beveelde en ze lieten mij los. 'Mika wat doe jij hier?', Taemin oppa kwam snel, hollend aangelopen.
Jong-In POV
Wat doet Mika hier? Ze hoort hier niet thuis? Is ze me achtervolgd? Wat gaan de anderen nou denken? 'Hyung wie is zij?', Yoona kwam naar me toe. 'Ah....Jongens, ze is mijn zus.', iedereen keek geschrokken naar haar. 'Dus jij bent Nam Mika?', ik zag hoe Baekhyun dichter bij haar kwam.'Baekhyun doe je job en blijf uit haar buurt!', ik keek hem aan met een dode blik, waarvan hij snel zenuwachtig werd. 'Hallo ik ben Byun Baekhyun. Noem me maar Baekhyun.', iedereen stelde zich 1 per 1 voor. 'Ik ben Park Chanyeol.' 'Ik ben Kim Chen.' Ik ben Wu Kris.' Ik ben Do Kyunsoo.' 'Ik ben Oh Sehun.', iedereen vroeg haar om alleen bij hun voornaam te zeggen. 'Ik ben Im Yoona.', ze keek mijn zus vies aan. Typisch zij!! Ik rolde met mijn ogen. Ze leerde snel iedereen kennen. ik glimlachte. 'Jong-In wat er ook door heel jouw hoofd speelt? Ik ga dat nooit snappen.', Taemin schudde met zijn hoofd. 'Oppa ik moet gaan!', ik zwaaide nog een laatste keer naar haar. Wat is ze schattig!! 'Hyung ik wist niet dat je een schattige zus had?', ik zag hoe Chanyeol naar haar staarde. Ik gaf hem een dode blik dat hij uit haar buurt moest blijven. Hij liep direct weg. Hopelijk vertelt ze het niet aan ons ouders??!....
Hey iedereen!! ik weet dat het wek heel lang,is!! te lang!! Alleen maar dit hoofdstuk. Mianeee!! en plus sorry als er,geen photo bij is. ik ga er wel ooit verzorgen!! love xxx Saranghae!!!
kawaii-Kei xxxxxx
JE LEEST
The Badboy and the Catgirl
FanfictionIm Miki is een doodgewone meisje die plotseling naar Seoul moet doordat haar ouders zijn gestorven. Ze woont dan bij haar tante en neef Rechi. Niemand weet dat Miki twee personen is: Miki en Mike. Zij verkleedt zich als een jongen en noemt zichzelf...