Mika POV
Ik wachtte tot oppa klaar was met omkleden. Hij kwam uit de badkamer. 'Ah eindelijk!! Waarom duurde het zo lang??', ik bloosde en was boos tegelijkertijd. 'Sorry daarvoor.', hij was terug droog en koud. Wat heb ik nu weer gedaan? Ik zat al bij een tafel, te wachten totdat hij klaar was. Hij kwam bij mij zitten. 'Waar is je werkboek?', ik haalde mijn werkboek tevoorschijn. 'Ik snap er helemaal niets van.
.........................,na een u of 2Jong-In POV
Ze kan me amper volgen. Denkt ze wel na? Ze keek geconcentreerd naar haar werkboek, maar ze snapte er geen bal van. 'Neem maar een pauze.', zei ik. Ik zuchtte. Hoe ga ik haar ooit leren? Ik zag haar direct naar de keuken rennen. Ze haalde pudding uit de koelkast. 'Heb je nog steeds honger?', ik schrok me een beetje. 'Ik heb altijd veel honger. Wist je dat niet?', ik keek naar haar hoe ze haar pudding op at. Ze is best wel schattig. Zooo cuteeee!! Ik giechelde een beetje. 'Waarom lach je?', vroeg ze. 'Niets....eet snel je pudding op.', ze ging verder met het eten van haar pudding. Ik zag haar ineens uitglijden. Ik rende zo snel mogelijk naar haar. Gelukkig ving ik haar juist op tijd op.Mijn hand lag bij haar heup en de andere bij haar rug. 'Gaat het?', vroeg ik. Ik voelde dat ze een beetje rood werd. We zaten ook wel in een ongemakkelijke positie. Onze lippen waren niet ver van elkaar verwijderd. Ze bloosde een beetje en keek weg. 'Oppa je bent te dichtbij.', zegt ze. We stonden terug recht. 'Dank je.', ze buigde. 'Graag gedaan.', ik bloosde een beetje en keek weg om het te verschuilen.
'Wanneer gaan we leren koken?', vroeg ze. Hoe kan ze normaal reageren? 'Nu meteen.', zei ik. We liepen samen naar de keuken. We roerden beiden eieren. Ik keek naar hoe ze het deed, maar ik had al snel door dat mijn ogen ergens anders waren gericht. Ik keek snel weg. Jong-In naar waar kijk je!! Ik moest hard blozen. 'Oppa gaat het?', ik knikte. Ik sloeg mezelf een paar keer. Jong-In ze is je zus!!! DOE NORMAAAL!!! Ik werd een beetje gek in lijn hoofd, paranoïde!! We bakten samen het ei. Haar lichaam was te dicht tegen de mijne!! Ineens dacht ik aan Taemin. Hij liet me ooit magazines zien. Niet zo maar magazines maar vieze magazines. Ik zuchtte. Ik dronk wat water. Ik had ineens door dat Mika naar me keek. Ze is heel hard verandert. Toen ze klein was, waren haar haren kort en altijd in 2 staartjes. Ze had dikkere wangen en ze was veel kleiner. Nu heeft ze los haar. Haar dikke wangetjes zijn weg en nu zijn ze lichtroos.
Ze is hard gegroeid, maar ik blijf langer dan haar. 'Oppa waarom heb je geen vriendinnetje?', op die vraag schrok ik. Mijn ogen werden zwart. 'Vriendinnetje?', ik werd een andere zelf. Ik kwam dichter bij haar. 'Wil jij er misschien 1 zijn?', ik raakte haar zachte kaak aan. Ik stopte en plots had ik het door. Ik was een andere zelf geworden. Ik liep weg. 'Sorry.', de keuken uit. Ik wou me niet meer aan haar laten zien. Ik deed de deur van mijn kamer toe. Ik ging in een klein bol zitten. Ik zetten mijn armen voor mijn gezicht. Waarom moest me dit nou overkomen? En nog voor haar??!!
Toen Jong-In 12 jaar was....*
'Jong-In je bijles leerkracht wacht in de woonkamer.', Jong-In pakte zijn werkboek en ging direct naar de leerkracht toe. 'Hallo Jong-In.', de leerkracht glimlachte breed. 'Hallo Mev. Im.', Jong-In deed zijn boeken open. 'Laten we naar je kamer gaan.', Mev. Im volgde Jong-In naar zijn kamer. Tijdens de les........
'Ah Jong-In je bent zo schattig.', M. Im kwam dichterbij. 'Ah dank je M.', Jong-In ging wat naar achter. Op een bepaald moment voelde Jong-In een zoen op zijn mond. Hij voelde snel dat dat zijn eigen leerkracht was. Vanaf die dagen werd Jong-In sexueel behandelt door zijn eigen bijles-leerkracht.
End flashback**
Ik zuchtte diep!! Waarom doe ik zo??!!! En nog voor haar!! UGHHH!!! Ze is misschien ook geschokeerd door mij!! GOED ZO JONG-IN JE DOET HET GOED!!! Ik had geen meer zin meer om uit mijn slaapkamer te gaan dus viel ik maar in slaap.
DE VOLGENDE OCHTEND
Ik stapte naar de keuken. Ik zag mam koken en mijn zus zoals alltijd aan de eettafel. Hoe kan ik haar nu mijn gezicht laten zien? Dus moest ik maar weg zonder eten. 'Mam ik ga naar school.', ik liep de deur uit. 'Maar Jong....', ik hoorde haars tem niet meer. SORRRY!!
Mika POV
Ik hoorde de deur dichtslaan. Waarom doet oppa zo? Is dat lisschieen door die incident van gisteren? 'Vriendinnetje?', 'Wil jij er misschien 1 zijn?' Die woorden gleden door mijn hoofd. Ik keek naar mijn bord. Wat bedoelde hij daarmee? En waarom reageerde hij zo? Zo veel vragen door mij hoofd!!! IK KRIJG ER HOOFDPIJN VAN!!! Aissh!! Ik vertrok direct na school naar huis. Jong)In oppa blijft cool. Ik voelde paar roze wangetjes op mijn gezicht. Ik glimlachte.
Ik moet lopen NOG 3 MIN!!!! Ik zag Yoo-Jung en Ryumi voor de schoolpoort staan. Ik zwaaide naar hun!!! Ik kwam juist op tijd!!! Ik kwam hijgend de klas binnen met mijn vriendinnen. Gelukkig was de leerkracht er niet!!! Deze keer is het Mev. Jin. Ik liep naar mijn bank en wachtte af. Ik zag ineens de directeur binnenkomen. 'Beste leerlingen, Mev. Jin is vandaag afwezig dus jullie worden begeleidt door een andere leerkracht. Komt u binnen.', iedereen keek naar de deur.
Er kwam een vrouw binnen. Mooi, wit gezicht, Kastanjebruin haar, rode lippen. Volume van borsten denk ik cup D!!! Deze vrouw is te mooi als juffrouw. Ik zag alle jongens naar haar staren en fluiten. AIIISSH LELIJKE PERVERTS!!! ZE IRRITEERDEN ME HARD!!! Ikw eet niet waarom maar die vrouw leek op 1 of andere manier mij bekend? Alleen weet ik niet van waar? Is het iemand van heel lang geleden ofzo? Want ik heb niet zo'n goed geheugen!!
'Hallo leerlingen ik ben Mev. Im. Ik zal jullie heel deze jaar begeleiden.', ze gaf een glimlach maar ik kon al snel zien dat ze een fake poseleinen beeldje was!!!
Hey iedereeen!!! Sorryr voor de late updattetetet!! Maar ik hoop dat door hdst jullie een beetje mij kunnen vergeven!!! MIANNENNENENE!!! Sorry all my readers!!!! I love you all!!! Hope u liked!!! Saranghae xxx!! Kamsanmidaaaaaa!!!!
Kawaii-Remi xxxxxx
JE LEEST
The Badboy and the Catgirl
أدب الهواةIm Miki is een doodgewone meisje die plotseling naar Seoul moet doordat haar ouders zijn gestorven. Ze woont dan bij haar tante en neef Rechi. Niemand weet dat Miki twee personen is: Miki en Mike. Zij verkleedt zich als een jongen en noemt zichzelf...