Ik stond op. Zoals altijd vertrok ik naar school. Ik ga het vandaag tegen Jisoo zeggen. Het is uit tussen ons 2. Nadat ik hier kwam heb ik vele problemen gekregen: Kai, Jisoo, Rechi, V, Woohyun...! Deze jaar is echt slecht voor mij. Ik vraag me nu echt af wie V is? Hij leek mij zo bekend?? Maar... Ik hoorde ineens de stem van Gi. 'Het is weer aan tussen mij en Jungkook.', zij wou bijna gillen. 'Ik ben blij voor je.', ik forceerde een glimlach. 'Wat is er met jou?', zij keek mij zielig aan. 'Ik heb gisteren V ontmoet. Nadat jullie zijn weggegaan.', fluisterde ik. Ik zag Kai binnenkomen. Zoals altijd gluurde hij naar mij. 'Hoe zag hij eruit?', vroeg Gi. 'Hij had een masker op. Maar zijn stem leek bekend.',ik kneep mijn ogen dicht om na te denken. 'Toch niet je ex-vriendje die je achter na zit? Zoals in die Amerikaanse films.', ze begon met giechelen. 'Nee mijn ex-vriendje ligt in het ziekenhuis van NY.', zei ik. Ik draaide me om naar voor. Zoals altijd gluurden meisjes naar Kai. Maar Kai bleef naar mij staren. Je maakt mij zenuwachtig. Ik dacht dat ik een beetje aan het zweten was. Ik keek naar voor naar de leerkracht. Weet je wat het ergste was. Wij hadden groepsproject en weet je wie in mijn groep zat? Raad eens...Kai. Ik heb aan Jisoo gesmst dat ik hem later bespreken. Hij gaf het woordje Ok. 'Wie gaat wat doen?', vroeg Kai. Ik zag hoe Jisoo naar ons keek. Hij keek rond en kwam als laatste bij mij. 'Maakt niet uit.', ik keek naar de grond. Het belde, ik ging zo snel mogelijk uit de klas. Ik zag dat Jisoo mij volgde. Hoe ga ik het aan hem uitleggen da ik het wil uitmaken. Ik heb geen hart van ijs. We gingen samen naar een hoek van de speelplaats. 'Wat wou je mij vertellen. 'Uhmm... Ik wil het...', mijn zin werd verstoord door Rechi. 'Hey Miki jij moet nu komen. Er is een gevecht bezig.', ik zuchtte. 'Van wie?', ik liep hollend achter mijn neef aan. 'Je wilt het niet weten.', ik hoorde ineens duizenden meisjesstemmen. 'KAI! KAI!!! KAi!!',er liep echt een gevecht uit. Jisoo wou zich erbij betrekken, maar ik stopte hem. Het was een gevecht met een jongen uit een andere school. Ik heb hem nooit gezien. 'Ee stop ermee!', riep ik. Door hun is min gesprek beëindigt met Jisoo. Ik ging tussen hun staan. 'Miki blijf uit deze gevecht!', riep Kai lij nog toe, maar ik kreeg ineens een punch op mijn buik. Daarna was alles zwart. Toen ik mijn ogen open deed, zag ik dat ik op het ziekenbed lag. Ik hoorde stemmen vanachter het gordijn. 'Hoe gaat het met haar?', het was Kai. Ik kneep mijn ogen dicht. Ik deed mijn ogen dicht zodat het niet opviel dat ik niet sliep. Ik hoorde ineens de gordijnen opengaan. Ik bleef wachten. Ik voelde ineens lippen gedrukt worden op mijn lippen. Kai? Mijn ogen waren nog steeds dicht. Ik hoorde gordijnen terug toe gaan. Ik stond op. Waarom heeft Kai dat gedaan? Ik bleef even verstijfd. Ik stond op, maar ik had nog steeds buikpijn. Het kan Jisoo echt niets schelen dat ik leef of niet. Waarom spelen mensen met mijn gevoelens? Ik deed mijn handen voor mijn gezicht. Heb ik nog steeds gevoelens voor Kai. Ik probeerde de hele dag Kai te negeren. Ik ging naar buiten. Ik wou ook niet met Jisoo praten. Ik kreeg ineens een berichtje op mijn gsm.
Ah Miki. Mang geleden. Wil je mij ontmoeten? Kom me op bezoeken op dezelfde plaats waar jij Jungkook vond. Hopelijk wordt het het heel aangenaam.
V
Ik pakte direct de taxi. Ik reed terug naar hetzelfde adres. Ik wachtte bij die boomstam. Ik zag ineens een masker. 'Lang geleden he?', hij kwam tevoorschijn achter een boom. 'Het was maar 3 dagen geleden. Wat wil je van mij?', ik wou naar voor stappen, maar ik des het niet. 'Je weet echt niet wie ik ben he?', hij grimaste. Hij deed zijn masker weg. Ik was verstijfd. Hoe kan dat? Hoe leeft hij nog? Hij was toch al dood? 'Wat doe jij hier vader?', ik keek hem verbaasd aan. 'Ben ik blind.', ik wreef paar keer in mijn ogen. 'Ah Miki wat kan ik zeggen?', hij kwam op mij af en knuffelde mij. Ik werd nu geknuffeld door mijn overleden vader die terug toto leven werd opgewekt? 'Moest dat met Jungkook??', ik was een beetje boos. 'Jij weet hoe ik ben.', hij knuffelde mij nog harder. 'Maar hoe ben jij tot leven gekomen?', na een lange uitleg snapte ik het. We gingen naar huis. Ik belde aan. 'Miki jij bent wel een beetje...', haar zin werd onderbroken door mijn vader. 'Minho?', mijn tante deed haar hand voor haar mond. 'Mam wat is er?', mijn neef kwam hollend naar beneden. Hij verstijfde ook nadat hij mij vader zag. 'Oom?', zijn mond lag open. Na een heel gesprek was iedereen superblij. Ik ging naar mij kamer, toen ineens iemand mijn hand vasthield. 'Ah vader. Wat is er?', ik stond daar dan met mijn vader in een andere kamer. 'Ik moet je iets vetellen.', hij keek met zielige ogen naar de grond. 'Nou...Hey iedereen spannend he!!🙈🙈 kweet!! Maar dit had Je echt niet verwacht!!😏 weet iemand al wat de vader gaat zeggen??😱😱 geef zoveel mogelijk comments als je wilt!!😘😘
Kawaii-Kei xxxxx
JE LEEST
The Badboy and the Catgirl
FanficIm Miki is een doodgewone meisje die plotseling naar Seoul moet doordat haar ouders zijn gestorven. Ze woont dan bij haar tante en neef Rechi. Niemand weet dat Miki twee personen is: Miki en Mike. Zij verkleedt zich als een jongen en noemt zichzelf...