Ik zat in mijn klas. Het is bijna zomer. De klas stikt van de warmte. Ik ben al 3 weken aan met Kai! Nog 1 week en we zijn 1 maand samen. We moesten nog steeds onze uniform aandoen. Her is bijna onze jaarlijkse cultureel festival. Dit jaar moet onze klas iets voortbrengen. We moeten een toneel doen. We moesten kiezen wie wat moest doen. 'Wie speelt Romeo spelen?', vroeg de leerkracht. 'Kai!' 'Kai', ik hoorde overal de naam Kai. Ik vraag me af wie Julia wordt? 'Wie wordt Julia?' 'Miki, Miki!', Gi riep mijn naam zo hard mogelijk. Iedereen deed hetzelfde. Ik ben Julia en Kai is Romeo. 'Perfect?!', iedereen vond het goed. De schoolfeest kwam snel aan. Gi had le omgekleed als Julia. Ik zag er wel mooi uit. Toen ik uit mijn kleedkamer kwam botste ik tegen iemand. 'Auww sorry! , ik boog. 'Je ziet er goed uit. Nadat ik mijn hoofd omhoog deed zag ik wie het was. Kai zag er zo knap uit in zijn pak. Ik bleef staren naar hem. Hij bloosde. 'Kai is er iets?' Hij wou zijn gezicht omdraaien. 'Je ziet er echt te mooi uit. Je mag niet voor het publiek. Jongens gaan naar jou staren!', hij was bezorgd om mij. Ik pakte hem rond mijn arm en we gingen uit. We hadden nog een uur voor dat onze stuk begon. Ik liep met Kai rond. Ineens stopte hij. Ik keek naar waar hij keek. Er was een meisje voor ons. Ze had bruin haar en groene smaragd ogen. Ze was heel schattig. 'Kai?', ze bleven elkaar aankijken. 'Kai ben jij dat echt?', Kai verstijfde. Het meisje kwam dichterbij. 'Yeseul?', hij kende haar. Ik liet mijn arm los. 'Wie is zij?', fluisterde ik Kai. 'Mijn ex-vriendin.', zei hij zacht. Ik verstijfde. Wat doet zijn ex-vriendin hier? Hij deed haar arm rond hem en nam hem mee. Ik keek tot dat ik hun niet meer zag. Kai weigerde het amper. Ik hing weg. Ik haat hem, ik botste ineens tegen iemand. 'Jisoo?', hij keek me aan. 'Wat ben jij vandaag mooi prinsesje.', hij plaagde mij. We gingen samen bij een hoek zitten. 'Waar is Kai?' , ik keek naar de grond. 'Hij is met zijn ex-vriendin.', ik bleef naar de grond staren. 'Je bedoelt Han Yeseul?', ineens werden zijn ogen groot. 'Ja, denk ik.', ik keek naar hem. Proberen om informatie te krijgen. 'Kai was het vriendje van haar, maar tegelijkertijd had ze ook andere jongens dus ze had een affaire. Kai had door dat zij hem misbruikte dus her was uit. Maar veel mensen zeggen dat Kai nog steeds op haar is.', ik heb alles meegeluisterd. Kai gaat het uit maken met mij. Zij gebruikte hem, heeft hij dat niet door? Er vlogen tranen uitblijf ogen. 'Gaat het?', Jisoo keek me bezorgd aan. 'Hij houdt meer van haar dan van mij. Ze gaat met hem weglopen.', ik begon meer te huilen. Jisoo knuffelde mij ineens. Ik verstijfde een beetje. 'Je mascara loopt uit, prinsesje.', hij probeerde mij op te fleuren. Ik gaf hem een punch. 'Auww en nog nadat ik alles heb gedaan voor je.', hij deed alsof hij pijn had. We gingen samen door de gangen. Ineens zag ik Kai met Yeseul kussen...! Hij weigerde de kus amper! Ik verstijfde. Jisoo deed zijn hand voor mijn ogen. 'Niet kijken.', er vloeide tranen uit mijn ogen. Het is uit, ik speel Julia niet meer. Ik ging naar mijn kleedkamer en kleedde mij om. Gelukkig ken ik wel de namen van mijn klasgenootjes. 'Gayoon, neem het over voor mij.', ik gaf mijn kleed naar Gayoon en liep weg. Buiten wachtte Jisoo voor mij. 'Waarom wacht je?', ik was in een slechte bui. 'Ik ga je trakteren.', eindelijk ik had toch honger. 'Ik ging met Jisoo naar een kraampje vol eten. Nog 10 minuten en mijn stuk begon. Ik had geen zin meer. We aten samen kimchi. Mijn klasgenootjes keken naar mij. Gi kwam hollend aangelopen. 'Waarom speel je niet meer?', ze was een beetje woendend. 'Jisoo wacht even.', ik pakte de hand van Gi en liep weg. Ik bleef bij een hoek staan. 'Ik ga niet een rol spelen met Kai.', ze keek me vragend aan. 'Hij is weggegaan met zijn ex. Hij heeft amper geweigerd. Daarna hebben ze nog samen gekust.', bij de laatste zin verstijfde Gi. Er vlogen tranen. Gi knuffelde mij. 'Het is niet er als je niet wilt.', ze streelde over mijn haar. 'Ik ben er. Ik ga die Kai eens een pak slaag geven!', ze werd woedend. 'Laat gewoon.', ik veegde mijn tranen af. 'Maar ik zie je vaak met Jisoo?', ze gaf me een punch. 'We zijn gewoon vrienden.', ik probeerde niet te blozen. Het is uit tussen mij en Kai. 'Ok ik zie je volgende week, ik ga naar Jungkook!', ze zwaaide naar mij. Ik ging naar Jisoo. We gingen samen terug naar huis. Het was wel een beetje awkward. Hij pakte ineens mijn handen. 'Miki ik wou je al heel lang iets vragen. Misschien weet je al wat ik wil zeggen? Maar wil je mijn vriendin zijn?', ik dacht een beetje na. Kai gaat me zeker proberen jaloers te maken. Ik hem iemand nodig. En Jisoo was er altijd voor me, ook in de moeilijke situaties. 'Ik denk van ja?', hij glimlachte. Hij pakte mij ineens op en begon met me te draaien. Hij was echt heel blij! Ik glimlachte.
Hey iedereen sorry dat het snel uit moest tussen die 2😰 maar wie weet die ex vriendin nog gaat doen!! Miannee for The late update!!
Kawaii-Kei xxxx
JE LEEST
The Badboy and the Catgirl
FanfictionIm Miki is een doodgewone meisje die plotseling naar Seoul moet doordat haar ouders zijn gestorven. Ze woont dan bij haar tante en neef Rechi. Niemand weet dat Miki twee personen is: Miki en Mike. Zij verkleedt zich als een jongen en noemt zichzelf...