(6) Mijn nieuwe vriendin✔️

136 10 2
                                    

Personage:
-Exolforlife= Kim Gi

De vakantie ging snel voorbij. Ik moest afscheid nemen van mijn vrienden. Ik zat in mijn klas en verveelde me zot. Ik had geen vrienden meer en voelde me altijd zielig. Ik at mijn boterhammen altijd alleen. De leerkracht kwam binnen.

'Iedereen ga zitten. We hebben een nieuwe uitwisselingsstudent. Kom maar binnen.', de leerkracht keek vriendelijk naar het meisje. Het meisje kwam binnen. Ze had lange bruine haren, die donker gekleurd waren, net zoals melk tot pure chocolade. Zij had roze wangetjes, net als een pasgeboren baby.

Zij had een meisjesuniform aan, maar het leek toch bijna op een jongensuniform. Ze had ogen die groen straalde als een smaragd. 'Hallo ik ben Kim Gi.', ze boog. 'Ga maar naast Miki zitten. Zij ging op de plaats van Sung-Young zitten. Ze ging zitten en keek van rechts naar links. Toen keek ze vooruit.

De les was geëindigd. Alle jongens kwamen direct naar haar toe. Ik ging naar buiten. Ik had ineens door dat Kai naar mij keek. Waarom staart hij naar mij. Nu keek het meisje ook naar mijn kant. Ik werd een beetje zenuwachtig. Ik liep zo snel mogelijk de klas uit. Ik had wat frisse lucht nodig.

Ineens zag ik een jongen achter mij. 'Hallo?', ik begroette de jongen, ook al kende ik hem niet. 'Hey, ben jij Im Miki?', hij keek naar mij met van die grote ogen. 'Ja...', antwoordde ik. 'Hey ik ben Park Jungkook, ik ben een neef van Woohyun.', hij keek naar mij alsof ik een nieuwe leerling was. 'Ben jij familie van Woohyun?', ik probeerde alles zo fake mogelijk te doen.

Toen liep ik weg. 'He waarom negeer jij mij?', de jongen liep achter mij aan. 'Moet ik jou kennen of zo?', ik keek hem vragend aan. Hij was wel een beetje groter dan mij. Hij droeg een bril en had een warrig kapsel. 'Ik zie je bij de Blackers!', hij liep weg. 'De Blackers, zit hij in de Blackers? Hoe weet hij dat ik in de Blackers zit? Dit is slecht, dit is slecht!!!'

Ik ging terug naar de klas. 'Yo wil jij mijn vriendin zijn?, vroeg Gi aan mij. 'Waarom?', ik stelde haar een vraag die haar en beetje in de war maakte. 'Alstublieft?', zij keek me aan met puppy's ogen. 'Okay, dan maar.', ze leek erg blij. Ik ben haar eerste vriendin.

'Hoe heet je eigenlijk?', vroeg het meisje. 'Noem me maar Miki.', ik glimlachte naar haar. De school is geëindigd. Ik had door dat iemand mij volgde. Het was Gi, ook al snapte ik niet waarom. Ik ging naar de meisjes wc. Voor dat ik naar buiten kwam keek ik even na of dat ze daar nog was. Ik was opgelucht toen ik haar niet meer zag.

Ik liep zo snel mogelijk naar het plein. 'Hey hyung!', ik zwaaide naar Kai. Hij kwam hollend aangelopen. Ineens zag ik een jongen naast hem. Hij is de neef van Woohyun. Deze keer heeft hij geen bril aan. Nu lijkt hij heel knapper, maar toch hou ik meer van Kai! Ik hoorde ineens een plons achter mij.

Ik keek naar achter, het was Gi. 'Uhmm...hallo.', ze trok paar takjes uit haar haar. Ik rende zo snel mogelijk naar haar. 'Gaat het?', ik keek bezorgd naar haar. 'Het gaat.', ze antwoordde fluisterend. Kai keek naar haar. 'Zij is een vriendin van mij.', probeerde ik. 'Wat doet ze hier?', aan zijn stem hoorde je hoe boos hij was.

'Zij wilt ook in de Blackers zitten. 'Kan je vechten?', fluisterde ik. 'Natuurlijk, ik heb judo gedaan.', antwoordde zij terug. 'Zij moet dan eerst een test afleggen.', zei Kai. 'Ik zal dat wel doen voor haar.', antwoordde ik. Iedereen keek naar mij. 'Okay dan, maak je klaar.', Kai keek bezorgd naar mij.

Sorry Kai, maar ik moet dit wel doen. Hij werd geïrriteerd door Gi. 'Welke proef willen jullie voor hem?', Kai keek naar iedereen. 'Met 10 mannen slagen!' Op een stier zitten voor 5 min!' Vastbinden aan een motor!', bij het laatste aanbod was iedereen mee eens. Ze bonden mijn handen vast met een touw achter een motor. 'Klaar! Start!', de menigte juichten.

Ik zag hoe Gi naar me keek. Ze keek me aan alsof ik juist aan het sterven vast, dat hopelijk niet gebeurt. Ik kreeg veel schrammen, paar plekken waren aan het bloeden, ik had blauwe plekken. Het moest ongeveer 5 minuten. Het was eindelijk geëindigd. Gi keek bezorgd naar mij.

Ze lieten mij handen los. Gi kwam hollend aangelopen. 'Je bent gewond. Je moet naar het ziekenhuis.', ze keek me aan met een bezorgd gezicht. Kai kwam naar mij toe. Hij pakte mij arm en hielp mij met opstaan.

'Het...komt...wel goed...Gi.', mijn stem leek hees. Kai bracht me naar hun schuilplaats. Hij had daar een EHBO-doos. Hij verzorgde mijn knie, armen en gezicht. Ik staarde de hele tijd naar hem. Hij had een mooi gezicht. 'Draai je om.', hij pakte nog een wat. 'Dat zal ik zelf wel later doen, nu niet.'

Kai werd boos, maar hij deed de EHBO-doos dicht. 'Waarom deed je dat?', hij keek me boos en tegelijkertijd bezorgd aan. 'Ik ben en man. Daarom deed ik dat.', antwoordde ik. Wat moest ik anders zeggen? 'Wat moet ik met jou doen?', hij pakte mijn hoofd en zijn handen gingen door mijn haren.

Het voelde goed. 'Ben jij niet de broer van Im Miki?', ik was eventjes stil. Hoe weet hij dat? 'Jullie lijken hard op elkaar.', hij wachtte op mijn antwoord. 'Ja wij zijn een tweeling, maar ik ben een beetje slimmer. Dus daarom zit ik in een andere school.', ik moest iets verzinnen.

'Jouw zus is echt erg. Zij heeft gevochten en is ook nog klunzig.', mijn gezichtsuitdrukking veranderde. Wacht maar op school. 'Ah echt waar?', wacht maar Nam Kai. Jouw leven gaat snel beëindigen. 'Mi-Ke gaat het?' 'Ja, ja.', ik moest terug naar Gi. 'Ik ga nu.',

ik stond op. Kai trok mij terug naar beneden. Ik viel op de grond met mijn hoofd erop. Kai stond boven mij. 'O nee wat gebeurt er hier?' Ik en Kai staan liggend tegenover elkaar. 'Dit voelt awkward!' Hij zette zijn handen tegen mijn schouders. 'Ik laat je niet gaan!', hij had plezier om mij te plagen.

Ik kneep bij zijn wangen. 'Doe maar!', we hadden beiden plezier met elkaar te plagen. Hij liet mij eindelijk los. Ik zag Gi hollend aankomen. 'Miki, die jongen is knap.', fluisterde zij mij toe. 'Gi, noem mij hier Mi-Ke.', fluisterde ik naar haar. Zij sleepte mij mee naar buiten. Ik volgde haar. Ik zwaaide nog naar Kai.

Er kwam een glimlach op zijn gezicht. 'Wie is het?', ik keek rond het plein. Zij wees naar die neef van Woohyun. 'Jungkook? Dat meen je niet? Hij is de neef van mijn beste vriend!', ik zuchtte. 'Denk je dat je hem aan mij kunt koppelen?', zij keek mij aan met dezelfde puppy's ogen.

'Ik zal proberen.', ik wou net naar Jungkook gaan, maar hij kwam naar ons toe. 'Zal ik u begeleiden?', hij keek naar Gi die aan het blozen was. 'Uhmm...okay.', hij pakte de hand van Gi en liep daarna eventjes weg. Ik voelde mijn schouders wat lichter worden.

Hey iedereen! Hopelijk vonden jullie het tof??!! Dank u voor de lezers!!😋😛😆

The Badboy and the CatgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu