(22) Het slecht nieuws

57 4 5
                                    

'Je moet met mij terug naar NY.', hij kneep zijn ogen dicht. 'Naar NY?', ik bleef even stil. 'Waarom?', ik was verstijfd. 'Mijn werk ligt daar. Ik kan daar niets aandoen.', hij kek naar de grond, onschuldig. 'Mag ik erover nadenken?', hij knikte. Ik ging door naar mijn kamer. Ik lag op mijn bed. Ik keek naar boven, het plafond. Wat gebeurt er dan met Gi, Jisoo, Kai, Jungkook, Rechi, Sam-Ah, tante? Wat gebeurt er met hun allemaal? Ben ik een overlast? Ben ik slecht? Hoor ik hier niet thuis? Ik heb mijn vader terug ? Iets wat ik niet had verwacht! Maar ik heb nog steeds niets gehoord over mijn moeder. Ik ging terug naar beneden. Ik zag mijn vader op de bank, kijkend naar de tv. Ik ging naast hem zitten. 'Vader en moeder dan?', ik keek hem aan. 'Nou zij heeft... Het niet overleeft, de accident.', hij zat recht. 'Ik overleefde het, laar ik had amnesie dus ik wist helemaal niets. Stuk voor stuk ben ik alles te weten gekomen.', hij glimlachte, maar het was geforceerd. 'Dus mam is dood?', ik keek triestig. 'Ja.', hij keek naar de grond. 'Wanneer vertrekken we?', vroeg ik aan mijn vader. 'Overmorgen dus niet lang meer. Sorry dat ik je het niet eerder heb verteld.', hij keek mij onschuldig aan. 'Geeft nie.', ik ging terug naar mijn kamer.

's Morgens.
Ik deed mijn uniform aan, voor de laatste keer. Ik raakte de muren aan. Ik pakte mijn lunch pakket. 'Dag huis!', ik ging naar buiten. Ik stapte naar school. 'Hey Miki!', ik zag Gi zwaaien. Ik forceerde een glimlach. 'Hey.', ik voelde me echt kapot. 'Hey Miki. Wat wou je de andere keer vertellen?', ik zag hem hollend aankomen. Ik pakte hem mee naar een hoek. 'Sorry Jisoo, maar ik maak het uit.', ik keek naar de grond. 'Oh... Ik had het al verwacht. Je denkt zeker de hele tijd aan Kai, nie?', hij glimlachte. 'Jaa, maar het heeft toch geen zin. Vandaag is mijn laatste dag op school.', ik forceerde een glimlach. 'Huh waarom?', hij keek mij verbaasd aan. 'Ik ga morgen terug naar NY. Met mijn vader.', ik wou gaan huilen, maar ik forceerde het nog een beetje. 'Bye ik moet gaan.', ik zwaaide naar hem, voor de laatste keer. Ik ging mijn klas binnen. Ik fluisterde Gi toe. 'Ik ben weg naar NY, voor eeuwig.', in het begin lachte ze, maar toen zag ze het dat het serieus was. Kai keek onze kant op. Gi knuffelde mij. 'Meid ik ga je missen.', fluisterde ze mij toe. Ik was de hele les afgeleid. 'Ah Miki, kom je morgen naar de gangstergroep?', Kai krabde aan zijn haar. 'Sorry ik kan niet.', ik liep weg van hem. Hij snapte het niet!! Hij keek naar mij. Ik verstopt mij in een hoekje. Wil ik wel mee naar NY? Ik keek naar de lucht. Ami is daar, Woohyun en Lucas ook. Alleen de rest niet, maar ik wil hun niet verlaten, maar ik wil hun ook niet kwetsten!! Ik ga mee naar NY. Ik wil daar een nieuwe leven starten. Er vlogen wat tranen weg. Ik ben het nu al gewoon dat ik vaker huil. Ik ging naar huis, maar voor dat ik dat deed praatte ik nog met Sam-Ah. 'Ik stuur je zijn email door. Praat zo veel als je wilt!', ik glimlachte naar haar. 'Miki hoe kan ik je ooit bedanken??!', zij glimlachte breed. 'Hoeft niet.', ik klopte nog op haar schouder en ik ging er vandoor. Ik pakte thuis alles in wat ik nodig had. Morgen vertrek ik. Ik ging nog eventjes langs bij de kamer van Rechi. Ik klopte aan. 'Kom binnen.', riep er een stem. 'Ah Rechi. Ik wou je bedanken voor alles.', ik keek hem zenuwachtig aan. 'Echt niet!! Ik heb niets gedaan! Ik was alleen aan last voor jou!!', hij grimaste. 'Daar heb je gelijk in.', hij werd geiiriteerd. 'Wat??!', hij keek me aan met grote ogen. 'Ah grapje!!', ik lachte. Die jongen zit ook vol...emoticons! 'Dan ga ik maar.', ik wou net vertrekken. Ineens pakte iemand mij vast en knuffelde mij. 'Amper knuffel? Is dat hoe je gedag zegt?? Uhmm...niemand moet dit weten.', ik keek hem raar aan. Hij liet mij los. Ik ging terug naar mijn kamer. 'Mijn neef is raar. Het was 's morgens. Ik kleedde mezelf aan. 'Tijd om te vertrekken.', mijn tante en mijn neef gingen mee. Ook Gi en Jisoo waren er op het vliegveld. Ik keek rond. Waar is Kai. Ik zag ineens Rechi weggaan. Waar gaat hij naar toe?

Rechi POV
Waar was hyung??! Ik belde hem op. 'Hyung waar ben je?', ik werd een beetje zenuwachtig. 'Ah thuis natuurlijk.', zei hij rustig. 'Je weet toch dat Miki vandaag vertrekt naar NY. Ze komt nooit meer terug!!!', ik was een beetje woedend. 'Wat? Waarom eeg he dat pas nu??!!', ik hoorde hel rennen. Ik haakte af. Die hyung toch!!!!

Kai POV
Waarom heb ik niets gehoord!! Waarom gaat ze weg!?? Waren haar ouders niet dood!?? Ik deed mijn broek zo snel mogelijk aan. Ik moet nog zeggen dat Ik van haar hou?!! Moest dat nu echt!! Ik deed alles zo snel mogelijk!! Ik pakte snel de taxi naar het vliegveld!! Ik zag Rechi ik rende naar hel toe. 'Waar is Miki?', hij keek naar de grond. 'Ge meent het toch nie?!!', mijn handen gingen door mijn haar. Ik was echt boos. 'Heb je mij gemist?', ik hoorde ineens een stem achter mij. Ik zag hoe Rechi aan het grinniken was. 'Ah Miki... Ik dacht...?', ik was echt verstrooid. 'Zeg maar niets. Je wist amper dat ik weg ging?', zei ze. 'Heeft iemand me daar zelfs iets van verteld??', ik keek naar de anderen die wegkeken. 'Maar toch dank je dat je gekomen bent.', ze glimlachte. Wat zou ik graag die glimlach elke dag zien. Ik kan haar niet meer zien, voelen, horen? Ik keek naar de grond. 'Ik ga je echt missen.', ik pakte haar handen. 'Ik zeker nie?!', ze glimlachte. 'Wacht nog paar jaren.', fluisterde ik haar toe. 'Zal ik zeker doen.', ze gaf me een kus op de wang. Wat heb ik dat toch gemist. Haar kusjes, haar liefdadigheid, haar zachte stem... Ik zag haar Ik zwaaide nog de laatste keer. Ik zag haar weggaan met haar vader. Wat zal ik haar missen...

Hey iedereen!! Ik weet snel!! Te snelle!!😔😔 maar elk verhaal heet zijn einde!!ps dit is niet het einde!! Ik wil jullie allemaal bedanken!! Dank u voor de 60+ likes!!! ☺️☺️k hou van jullie!! Je kunt me vragen stellen Wnr je wilt!!😝😝hierboven je mijn inst Sadia Siddeka. K heb ook fb!! Dezelfde naam!! Maar dank jullie voor jullie support!!😐😋😄 wacht tot de laatste hoofdstuk!! Het gaat Gwn woooow zijn!! Ik beloof het!!! Ik meen het!!😤😤 saranhazxxxx

Kawaii-Kei xxxxx

The Badboy and the CatgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu