(1) Nieuwe school... Nieuwe leven✔️

388 13 4
                                    

In de  luchthaven om 12.30 u.

'Hey, Miki!', mijn neef komt hollend aangelopen. 'Hey, Rechi!', antwoordde ik kort. Ik voelde me ziek na een dag reizen met het vliegtuig. We pakten de taxi en we gingen naar het huis van mijn neef. Mijn neef is een opgewekte kerel(ik zal het zo zeggen).

Mijn ouders zijn gestorven en nu moet ik leven met mijn neef in Seoul. 'Hoe gaat het met je?', vroeg ik om de stilte te verbreken.' Goed, heb je zin in mijn school?', vroeg hij nieuwsgierig. 'Wie weet.', antwoordde ik met een lach. We kwamen eindelijk aan het huis waar mijn tante al voor de deur stond te wachten op mijn aankomst.

'Hallo,Miki. Je bent zo hard gegroeid.' Hallo, tante. Leuk om je terug te zien.' Ik lachte naar haar . 'Ritchie breng haar naar haar kamer.' Mijn tante noemde mijn neef altijd zo, best wel schattig, maar hij is te oud voor deze bijnaam dat dacht ik toch. Wat ik leuk vind aan mijn tante is wanneer ze mijn kamer opmaakt, daarin is ze een specialist.

Mijn neef leidde mij naar mijn kamer. Hij deed de deur voor mij open, waardoor ik naar binnen kon gaan. Blauwe bed, ramen net als een mozaïek , bureau met schattige spullen, knuffels in allerlei vormen,...

'Dank je, tante!', ik omhelsde mijn tante. Al snel vloog ik naar mijn bed en viel met een plons op mijn deken. Ik moet aan dit wennen(eigenlijk ben ik dat al). Ik doe eventjes mijn ogen toe.' Dit voelt goed!', denk ik bij mezelf.

Ik stond op. Mijn neef gooide iets naar mij. 'Hier pakken!', ik pakte het op. 'Wat is dit?', vroeg ik met een gefronste wenkbrauw. 'Je schooluniform !', antwoordde hij plagend. Ik legde mijn schooluniform neer. Ik ging naar beneden, want ik had reuze honger. Na het eten viel ik direct in slaap. Morgen is mijn eerste schooldag. 's Morgens om 7 u. 'Miki!' Ik was al klaar wakker, maar ik had nog steeds een beetje slaap.

Mijn tante had al een hele ontbijt klaargemaakt. Ook mijn middagmaal stond klaar voor school. Ik pakte mijn rugzak en vertrok meteen, maar ik moest nog wachten op mijn neef.

Uiteindelijk kwam hij opdagen. 'Waar bleef je?', vroeg ik met een boze gezicht. Hij antwoordde:'Een jongen eet veel, nooit van gehoord?' Ik negeerde hem en liep verder. 'Waar is onze school, eigenlijk?' Mijn neef bleef aan een halte staan.

Ik volgde hem. Toen we met de bus aan onze school aankwamen, stond ik stil. 'Wooow, wat een grote school!' Ondertussen had ik niet door dat mijn neef weg was. Hij helpt mij ook nooit! Ik ging naar de lerarenkamer, daar meldde ik me aan en vroeg ik in welke klas ik zou zitten.

Zo te zien zat ik in 3AH, dat was op de derde verdieping. De leerkracht was er al.' Leerlingen, zwijgen! We hebben vandaag een nieuwe leerling. Kom maar binnen.' ,de leerkracht lachte naar mij. Ik kwam rustig mijn klas binnen, het werd ineens stil.' Hallo, ik ben Im Miki.

'Ik keek rond. Alle ogen waren naar mij toegericht, dat maakte mij een beetje zenuwachtig.' Ga maar daar zitten.', de leerkracht wees een plaats aan naast een meisje. Ik ging daar zitten.' Hallo, ik ben Kim Sung-Young. Zij is heel schattig dacht ik bij mezelf. Naast mij zat een jongen, maar hij was nog niet klaar wakker.

Hij heeft mooie zwarte haren, die glansden bij het zonlicht. Zijn slapend gezicht was zo mooi, je kon een gele dag naar hem staren. Ik focuste op de les. De schoolbel ging af. De jongen werd eindelijk wakker. Hij is zo knap!, ik bloosde een beetje.

Alle meisje stonden ineens rond hem. Zelfs meisjes die in een hogere klas zaten waren rond hem gaan staan. 'Wie is hij ?', vroeg ik aan Sung-Young. 'Dat is Nam Kai, de knapste van heel ons school. Niet allen populair bij de 3de jaars, maar ook in het 4de, 5de en 6de jaars zijn stapel op hem.

Die heeft geluk, dacht ik bij mezelf. De school was eindelijk uit. Ik ga me eventjes omkleden. Ik liep naar de meisjes wc. Ik kwam uit als een kerel. Nu ben ik Im Mi-Ke. Ik vind het leuk om mezelf als jongen te verkleden en mensen kapot te slagen.

Ik ging naar buiten. Al snel zag ik een groep jongens van een andere school. Eindelijk, paar mensen! 'Hey, jongens, een potje vechten of zijn jullie daarvoor te bang!', de jongens werden razend. Ze kwamen op me af. Je kon de hele tijd botten horen breken.

Ik klapte mijn handen om het vuil die ik had aangeraakt af te vegen(vuil=jongens). 'Jullie zijn het niet waard.', ik liep weg. Ik kwam ineens op een plein terecht. Ik zag daar een paar jongens. Zeker een gangstergroep. Één van de jongens leek op mijn klasgenoot. Hoe heet hij nou weer? Even nadenken... Ah, ja Kai. Ik ging naar het plein. Meteen kwamen een paar jongens op mij af.

Ik kon ze juist ontwijken. Uiteindelijk heb ik ze kapot geslagen. Die Kai jongen keek naar mij, een kleine glimlach verscheen rond zijn mondhoeken. 'En hoe heet jij?', hij keek naar mij. Ik begon een beetje te blozen.
Ik antwoordde:'Im Mi-Ke!' De meisjes die daar aanwezig waren kwamen direct op mij afgestormd. 'Hij is zo schattig!' Ze pakten mijn wangen en begonnen daarmee te spelen.

Een meisje ging naast Kai zitten. Ze was heel erg mooi! Ze had blond haar en groene ogen. Was ze aan het flirten met hem. Maar Kai besteedde geen aandacht aan haar. 'Hey, meisjes laat hem met rust!', de meisjes gingen geïrriteerd weg. Hij pakte mij bij mijn schouder en sleepte mij naar ergens anders toe.

Ik kwam aan bij een oude gesloten fabriek. We gingen daar in. Er waren daar een paar sofa's en stoelen dat was het. Ik zag overal paar peukjes sigaretten. Ga maar zitten. 'Lust je Red Bull?', ik schudde van nee. Hij pakte er een en kwam naast mij zitten. 'Sorry ik heb amper mezelf voorgesteld. Ik ben Nam Kai.',dat dacht ik al.

'Hoe oud ben je?' Ik antwoordde schamend:' ik ben 15.' Hij keek naar mij en zette een lach. Zijn lach is zo mooi. 'Je bent goed in vechten. Hoe kun je dat zo goed?', hij keek naar mij uit nieuwsgierigheid. 'Uhmm...ik ben al getraind vanaf toen ik klein was.', dat was een leugen. Nu voelde ik mij schuldig.

'Da's cool!' Hij dronk zijn laatste slok. 'Wil je in ons groep zitten?' Ik wist niet wat ik moest antwoorden. 'Wat houd dat in?' 'Gangstergroepen van andere scholen in moes slagen. Wat vind je ervan?' Ik dacht een beetje na, maar dat duurde niet lang. 'Okay!' '

'Maar eerst moet je een test afleggen dat wordt gekozen door de groepsleden.' We kwamen samen naar buiten. Iedereen keek naar ons. 'He jongens, kies voor hem eens een proefje!' Iedereen had verschillende ideeën. Uiteindelijk moest ik gaan liggen terwijl er motors boven mij rond vliegen.

In het begin dacht ik dat er met mij niets zal gebeuren. Dat had ik dus mis. Bij de laatste ronde heb ik toch om gedraaid. Een motor kwam tegen mij rug. Het bloedde een beetje. Kai kwam snel naar mij aangerend. 'Gaat het?' Ik knikte.

Toen ik zag wie er in die motor zat. Het was dat meisje die met Kai zat te flirten. Zo te zien was ze jaloers. Kai hielp me overeind komen en nam me terug naar dat oude fabriek. Daar verzorgde hij mijn wond.

Gelukkig zag hij niet dat ik een meisje ben. 'Je bent geslaagd voor de proef,je hoort nu bij onze groep de"Blackers". 'Coole naam!' Mijn ogen glinsterden, ik dacht dat ik hem zag blozen. 'Sorry maar ik moet nu gaan. Bye!' Hij keek met een droevig gezicht voordat hij vertrok.

Ik kwam thuis aan en zag dat mijn tante al voor de deur stond.' En waar was je?' Ik probeerde een smoesje te verzinnen: 'ik moest de klas opruimen.' Ik wachtte op  haar reactie. 'Okay, maar bel me de volgende keer.', ze was bezorgd om mij, zo lief. Ik ging direct slapen het is een vermoeiende dag geweest.

Wordt vervolgd...

Hey iedereen dit is mijn eerste boek!!
>~<!! Al mijn ideeën komen uit manga's en anime's!! Maar hopelijk vinden jullie het leuk!!!😋😝😛😄😊!!! Ik ga nog verder schrijven!! Steun mee aub!!!!happy!!!

The Badboy and the CatgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu