Bazen kaçmak gerekir

104 18 11
                                    

Jisung

Yaklaşık altı saat oldu , o yabancıdan bir mesaj bekliyorum. Neden yapıyorum bilmiyorum ancak o adamı tanımam gerektiğini düşünüyorum. Hayranım gibi duruyor aslında , bu günlerde koreli hayranlar çok darlayıcı olabiliyor değil mi?

Sonunda ışığı yanan ekranımla mesaj kutuma giriyorum. Nasıl hissetmeliyim bilmiyorum ancak almak istediğim cevap bu değildi bunu biliyorum.

-

Lino8
Boşver

Jisungiehan
Almak istediğim cevap bu değildi.

Lino8
Yalnızca bir hayranım.

Jisugiehan
Hayır değilsin
Sensiz yapamıyorum birtanem diyen bir hayran olabileceğine inanmıyorum.

Lino8
Bu günlerde hayranlar değişiyor Han.

Jisungiehan
Han?
Bana kimse Han demez kimsin sen ?
Cevap ver
Mesajlarıma bak!

Lino8
Yazmaya daha devam edecek misin?

-

Aptal , bana ilk yazan sendin! Şimdi ne değişti?

Hey!

Ah know , hoşgeldin...

Kiminle konuşuyorsun?

Lino8 diye bir hesapla neden soruyorsun?

Hey birtanem...

Evet know?

Beni tanıyıp tanımadığını sorabilir misin?

Neden böyle bir şey yapayım?

Sorgulama yararına olmayan bir şeyi yapmam biliyorsun.

Bir ses için fazla arkadaş gibi değil misin Know?

Şu an konumuz bu mu Jisung?

-

Jisungiehan
Hey bay hayran
son bir şey sorabilir miyim?

Lino8
Dinliyorum.

Jisungiehan
Know diye birini tanıyor musun?

-

Minho

Know
Lee Know...
Yalnızca görüldü atıp çıkıyorum mesajlardan bu soruya cevap veremem özür dilerim Jisung.

Bilgisayarı kapatıp uzaklaşıyorum ve balkonun en köşesine iyice yayılıp sigaramı yakıyorum. Dumanı tüten sigaramın yayılışını ciğerlerimde hissederken Jisungun sesi yankılanmaya başlıyor kulaklarımda. Haklıydın Jisung , yapmamalıydım.

Kimsenin gazına gelmemeliydim , gözlerim nefretle yanmamalıydı , yanaklarımı ıslatan göz yaşlarımla sınırlı kalmalıydı her şey. Hyunjine inanmamalıydım. Chana anlatmamalıydım. Tüm kinimi senden çıkarmamalıydım. Özür dilerim Jisung , onların oyununa gelmemeliydim orkidem. Güzelliğine büyülenip sana öylesine takmamalıydım. Takıntılıydım özür dilerim Jisung.

Blogger - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin