Cehennemin son turu

80 9 10
                                    

Bu kısım Han Jisung'un ölümünün son turudur bu nedenle anlatım yazara bırakılmıştır. Objektif bir açıyla bırakılmasını kolaylaştırmak da yazara bırakılmasının nedenlerinden birisidir.

-
27.03.22

Chanın planı son kısıma kadar işlemişti.Son bir turu kalmıştı ve bu en önemli kısımdı.

Önemlerinden birisi ise Minho sarhoşken yalandan da olsa planlanmış olmasıydı. Minho ve Chan konuşurken yapılan plan , Jisungun evde Hyunjin ve Changbinle kalıp dayak yemesiydi ancak her şey farklı ilerleyecekti.

Cehennem turu demişti bu kısıma. Çünkü bu gece planı babasından zorla aldığı evi ateşler içine vermekti. Sonucunda her şey olabilirdi ancak Chan en küçük ayrıntıyı planlayacak kadar temiz çalışmıştı.

Yoluna çıkan küçük şeyler olabilirdi , belki insanlar. Ancak Chan umursamıyordu bile ne olursa olsun Han Jisung ölecekti bugün.

Beraber oldukları bir saatti  Chan sigara içmek için Seungmini çoktan ikna etmişti. Sıra Minhoya geldiğinde tecavüze uğradığından beri Minhoyu bırakmayan Jisung , onlarla gelmeye çalışmıştı.

Chan sinirlenmeye başlarken herhangi bir şeyden haberi olmayan Changbin Jisungu yatıştırmış ve bir süre ayrılmalarını sağlamıştı. İyilik yaptığını düşünen Changbin onlara eliyle gitmesini işaret ederken Chan içinden ilk defa özür dilemişti.

Dışarı çıktıklarında Minho sarhoştu , aslında bu da Chanın planının parçasıydı bu şekilde Minhoyu manipüle etmesi kolay olacaktı ve Chan tüm suçu üstlenmek zorunda kalmayacaktı.

Chan , Seungmin ve Minho dışarı çıktığında Hyunjinin kaçması için arka kapıyı bırakmış , ön kapıyı kilitlemiş ve yaktığı sigarasını yere atarak zemin katta yangını başlatmıştı.

Hızla dışarı kaçtığında alev çokca büyümüş ev alevler içinde kalmıştı. Birkaç saniye arka kapıyı izledi Chan kaçan Hyunjini gördüğünde derin bir nefes aldı ve gülümseyerek izlemeye başladı.

Seungmin ve Minho dönmüştü. Minho alevleri gördüğünde dizleri üstüne düşmüş ve bir süre konuşamamıştı. Ağlıyordu ancak sesi çıkmıyordu.

Seungmin onun aksine önce şaşırmıştı Chanla konuşmaya çalışmıştı ancak hırs içinde kavrulan Chan fark etmemişti. Telefonu çıkarmasıyla Chan telefonu almış ve bağırmıştı. Seungmin en sonunda dayanamamıştı alevlere yürümeye çalışıyordu , avazı çıktığınca bağırıyordu ,  içerde olan nişanlısının adını haykırıyordu. Chan onu tuturken zorlansada elini bırakmıyordu. Ve en sonunda Seungmin yavaşlamış , vücudu yerle bir olmuştu.

Chan sonunda bayılan Seungmini sırtına almış ve Minhoyu sürükleyerek oradan uzaklaşmıştı.

-

Aradan bir hafta geçmiş polis Chanın babasının arkadaşı çıkmıştı. Tabi ki susturulması kolay olmuştu ve bu şekilde iş kapatılmıştı. Herkes için kapatılmasa bile.

Minho olayı tamamen yanlış öğrenmiş , kendini suçlu olarak görmüş ve bunun vicdan azabıyla defalarca ölmeye çalışmıştı.

Jisung kurtarılmıştı ancak büyük zarar görmüştü , Changbin ise onun kadar şanslı değildi , alevler içinde hayatını kaybetmişti.

Bir hafta içinde cenazesi yapılırken Seungmin günlerce ağlamış ve en azından Jisunga yardım edebilmek istemişti.

Chan ile bir sorunu yoktu , isteyerek yaptığını düşünmüyordu. Chan öyle söylemişti. O gün olanları hatırlıyordu ancak Chanın kendini kaybettiğine inanmıştı. Biraz saftı.

Chanın tüm planlarını biliyordu ancak bir kaç gözyaşına kanacak kadar masum biriydi. Nişanlısı ölmüştü ancak o hala Chanı düşünüyordu, aptaldı belki ya da fazla düşünceliydi. Minho haklıydı o tam bir kanatsız melekti.

Seungminin Changbinsiz ilk ayıydı bugün özeldi onun için , Changbinin mezarına gelmiş toprağını severken gözyaşlarıyla sulamıştı. Changbin yaşasaydı yine Jisungu korumak isterdi bu nedenle söz vermişti kendine Seungmin, Changbinin istekleri için yaşacak , gerçekleştirecekti. Nişanlısını unutturmayacaktı.

-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blogger - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin