17

242 19 19
                                    

Taehyun i Kai zatrzymali się na zakręcie i schowali się za drzewem. Obserwowali Yeonjuna i Soobina, którzy szli po wąskim chodniku. Młodszy chciał zrobić dwójce zdjęcie, ale zanim włączył aparat w telefonie, zniknęli oni z pola widzenia chłopców. Wtedy spojrzeli na siebie i wzruszyli ramionami w tym samym czasie. Ich plan nie wypalił, więc postanowili wrócić do domów. A jako że mieszkali obok siebie, to poszli razem.

- Może poproszę Yeonjuna, żeby wysłał mi zdjęcia - powiedział Huening, próbując wyczaić przyjaciół z daleka.

- W sumie, to nie jest głupi pomysł - odpowiedział Tae.

***

Hyuka
Wyślesz mi jakieś zdjęcie twoje z soobinem?

Junnie
Po co??

Hyuka
Na ig wstawię

Junnie
Czyli dobrze myślałem że to twoje konto

Hyuka
No tak a co?

Junnie
Yhym

***

Yeonjun wraz z Binem spędzali wspólnie czas w domu różowowłosego. Obu zastanawiał sens powstania konta na Instagramie z ich zdjęciami. Jun nie chciał monetyzować ich shipu. Nawet jeśli przez to może być bliżej chłopca, chciał aby było to prawdziwe, a nie robione pod publikę. Może tym sposobem uda mi się rozkochać go w sobie? - pomyślał. Wyższy zauważył zamyślone oczy Yeona, patrzące wprost na niego.

- Halo? - nagle pomachał ręką przed twarzą przyjaciela.

- Co? - otrząsnął się niższy.

- O czym tak myślisz? - zapytał, nadal mając w głowie wpatrzone w niego oczy starszego.

- O niczym - odpowiedział, od razu kierując wzrok w inną stronę.

- Yhym, to wyślesz Kaiowi nasze zdjęcie?

Yeonjun wzruszył ramionami. Gdy myślał, że nie może go szczerze, z pełnią uczuć przytulić lub pocałować, dołował się jeszcze bardziej.

- Wiesz, ten Instagram może pokazać hejterom, że masz gdzieś ich opinię, że nie masz zamiaru kryć się ze swoją orientacją - powiedział Soobin, obserwując zachowanie Yeona.

- Nie miałbym nic przeciwko, gdybyśmy naprawdę byli w związku. Nie wiesz, jaka krzywdząca dla mnie jest myśl, że to wszystko nie jest prawdziwe? Moje uczucia wobec ciebie są szczere, ale ty mnie nie pokochasz. Nigdy nie lubiłem kłamać, aby zdobyć więcej zasięgów. A to, co właśnie robimy, tym jest i czuję się z tym okropnie - mruknął z lekko widoczną łzą w kąciku oka, po czym odwrócił się od młodszego.

Soo westchnął głęboko i delikatnie położył swoją dłoń na ramieniu przyjaciela.

- Skąd ta pewność, że ciebie nigdy nie pokocham? - zapytał niebieskowłosy, nie wiedząc właściwie, co robi.

- Co masz na myśli? - skierował wzrok na wyższego.

Chłopak nie odezwał się. Nie wiedział, co miał dokładnie na myśli, mówiąc to. Powiedział to bez wcześniejszego zastanowienia. Bardzo lubił Yeonjuna, ale czy na tyle, aby mówić, że go kocha? Jego zdaniem minęło zbyt mało czasu, żeby się nad tym zastanawiać. Jednak wypowiedziane przez niego słowa, dały mu sporo do myślenia.

Tak samo Jun zastanawiał się, o co mu chodzi.

- Nie wiem - odpowiedział po dłuższej chwili - Przepraszam.

- Za co?

- Za to, że nie jestem pewny moich uczuć - zaczął wymieniać, patrząc prosto w oczy Juna - Za to, że ciebie pocałowałem na tym streamie. Wiem, że nie powinienem tego robić. Za to, że nie widziałem problemu w zdobywaniu zasięgów przez nasz ship. Nie wiedziałem, jak się z tym czujesz.

- Nie przepraszaj mnie - mówił z niewyraźnym żalem w głosie - Powinienem wcześniej powiedzieć, co o tym myślę - umilkł na chwilę, a Soobin przytulił go - Teraz bym sprawdził komentarze pod filmem z farbowania włosów - uśmiechnął się na koniec.

~~~

< a/n: nowy rozdział nikt się tego nie spodziewał ale faza

✔ 𝐅𝐀𝐋𝐋𝐈𝐍𝐆 𝐒𝐓𝐀𝐑  yeonbinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz