Ayashi sabah uyandığında hemen hazırlandı ve arabasına binip yola koyuldu.
Bonten olarak özel bir villa satın aldılar ve bugün evin tadilatı tamamen bitti, eşyalar yerleştirildi.
Herkesin kendine özel ayrı bir odası ve banyosu vardı. Ayrıca ek olarak evin hamamı da vardı.
Ayashi otoparka arabasını park etti ve eve girdi. Nerdeyse çetedeki herkes buradaydı.
"2. katta sağ koridordan 3. oda."
Manjiro'nun dediği şeyle Ayashi odasına çıktı. Kıyafetlerinden tut kitaplarına kadar her şeyi önceden düzenlenmişti.
Odasının penceresi ön bahçeye bakıyordu. Ayashi odasının balkonuna çıktı ve tam o sırada Ran ve bir kadını içeri girerken gördü.
Ran'ın odası hemen Ayashi'nin yanındaki odaydı. Bu yüzden Ayashi onların sesini duyabiliyordu.
Ayashi yaklaşık yarım saattir kadının inleme seslerini duyuyordu. Daha fazla dayanamadı ve odasından çıktı.
Ayashi aşağıya inecekken Ran'ın kapısının hafif açık olduğunu gördü. Aslında bakmak istemesede merakına yenik düştü.
Hafif aralık olan kapıdan o ikisine baktı. Kadın yatakta çıplak bir şekilde oturuyordu, Ran ise üstüne kıyafetlerini giyiyordu.
Ran kıyafetlerini giydikten sonra hâlâ çıplak olan kadının dudaklarına uzun ve derin bir öpücük bıraktı. Ardından silahını çıkartıp kadını tam alnının ortasından vurdu.
Ayashi'nin gözleri dolmuştu. Bunun sebebi Ran'a karşı hisleri vardı ve Ran başka bir kadınla birlikte olmuştu.
Ayashi kolunun biri tarafından çekilmesiyle şaşırdı. Rindou, Ayashi'nin elini tuttu ve onu kendi odasına götürdü.
"Sorun ne?"
Ayashi biraz düşündü. Abisine aşık olduğunu söylese bir şey olmaz diye geçirdi aklından.
"Ben Ran'a aşık oldum."
Bunu duyan Rindou şaşırmıştı. Sevdiği kadının abisini sevmesi Rindou'yu hem üzmüş hemde sinirlendirmişti.
Rindou, Ayashi'ye sarıldı ve kafasını boynuna gömdü.
"Tıpkı bir aptal gibi en olmayacak kişiye aşık olmuşsun."
Ayashi, Rindou'nun dediğine güldü ve ondan ayrıldı.
"Bu gece bara gidip kafamızı mı dağıtsak?"
"Olur."
Ayashi, Rindou'nun teklifini kabul etti ve normal konulardan konuşmaya başladılar.
Oysa konuşmalarını en başından beri Ran'ın dinlediğinin farkında değillerdi.
^^
Ayashi üzerindeki yorgunluğu atmak için evin hamamına giricekti.
Tam içeriye giriyordu ki Haitani'leri gördü. Ve gördüğü gibi geri çıktı. Çünkü ikiside çıplaktı.
Ayashi geri odasına gitti ve gördüğü görüntü aklında canlandı. Kafasını toparlamaya çalıştı. Üstüne düzgün şeyler giydi ve aşağıya indi.
Kendini koltuğa gelişi güzel attı. Yanında oturan Sanzu konuşmaya başladı.
"Hayırdır? Bi değişik duruyorsun."
"Bizi gördü ya ondandır."
Ran ve Rindou içeriye sırıtarak girmişlerdi. Sanzu olayı anlamadığı için boş boş bakındı.
"Ee beğendin mi?"
"Ne diyorsunuz siz ya?"
Rindou'nun dediği şeyle Ayashi sinirlendi ve utandı.
"Biraz daha kalsaydın eğlenebilirdik güzelim."
"Eğlenmek istesem kalırdım zaten gerizekalı."
Ayashi, Ran'a sinirli olduğu için ona ters cevaplar veriyordu.
Ran Ayashi'nin yanına oturdu. Ayashi'nin diğer tarafında ise Sanzu oturuyordu.
Sanzu ve Ran pis pis gülüşüyorlardı. Ayashi'de sinir olup o ikisinin ortasından kalkıp Rindou'nun yanına oturdu.
Rindou, Ran ve Sanzu'ya kapak çekti ve kolunu Ayashi'nin omzuna attı. Ayashi'de kollarını Rindou'ya sardı.
Rindou, Ayashi'nin saçına buse bıraktı okşamaya başladı.
"Hazırlansak mı artık?"
"Olur."
Ayashi, Rindou'nun sorusundan sonra koltuktan kalktı. Tam o sırada Ran söze atıldı.
"Nereye?"
"Bara."
"Ee bizde gelelim o zaman."
Ran'da gelmek isteyince Ayashi sinirlendi ve büyük bir of çekip odasına çıktı.
Ayashi üzerine kısa, bordo ve göğüs dekoltesi olan saten bir elbise giydi. Ayakkabı olarak ise siyah stiletto giydi.
Odasından çıktı ve Rindou'nun odasına girdi. Rindou gömleğinin düğmelerini iliklemeye çalışıyordu.
Ayashi onun yanına gidip düğmeleri iliklemesinde yardımcı oldu.
Tam odadan çıkıyordu ki Rindou kolundan tutup Ayashi'yi durdurdu ve boynuna uzun bir buse bırakıp gitmesine izin verdi.
Herkes hazırlandıktan sonra arabalara binip yola koyuldular.
Umarim hosunuza gider
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harem mi wtf? Haitani brothers
Fanfictionhaitanilerle baslayip tum bontenla harem kuran Ayashi'nin sacma sapan hikayesi