Ayashi, Haitaniler ve Sanzu bara giriş yaptılar. Önceden ayırtılmış olan vip yerlerine oturdular.
Her zaman içtiklerinden söylediler ve garson şaraplarını getirdi.
Ayashi 2 kadeh içtikten sonra pistteki kalabalığın arasına karışıp dans etmeye başladı.
Ayashi pistte hiç tanımadığı bir adamla dans ediyordu. Adam konuşmaya başladı.
"Güzel bayan adınız nedir acaba?"
"Ayashi."
"Ayashi gerçekten çok güzel bir kadınsın."
"Öyleyim."
"Bu güzel vücudu benimle paylaşmak ister misin?"
Shi gözlerini devirdi. Her gün başka erkeklerden böyle teklif aldığı için alışmıştı artık.
"1 milyon yen karşılığında senden sadece 2 saat istiyorum."
Shi teklifi duyunca kafasını geri adama çevirdi. 1 milyon yen için 2 saat zevkten kudurması aslında hoşuna gitmişti.
"Kabul. Dediğin gibi sadece 2 saat."
Adamın gözleri sevinçle açıldı ve elini Shi'nin beline sarıp barın odalarından birine girdiler.
Adam, Shi'nin dudaklarına derin ve uzun buseler bırakırken odanın kapısı çok sert bir şekilde açıldı.
Ran, Rindou ve Sanzu gelmişti. Rindou adama iki el ateş etti ve ardından Ran konuşmaya başladı.
"Bu kadar sevişmek istediğini bilseydik sana o paranın 2 katını verirdik güzelim."
Shi sırıttı ve birlikte odadan çıktılar.
"Tam zamanında yetişmişiz gibi duruyor."
"Yetişemesek bile Shi kendini kullandırtmazdı. O piçi bir şekilde oyalardı."
Sanzu'nun dediği şeye Rindou cevap verdi. Mekandan çıktılar ve arabaya binip Bonten evine gittiler.
•••
Shi odasında üzerine giyecek kıyafetler ararken odaya Rindou girdi.
Sadece iç çamaşırlarıyla olan Shi'yi baştan aşağıya süzdü ve ıslık çaldı.
Shi'nin yanına gelip ellerini beline doladı. Shi'nin dudaklarından başlayarak göğsüne kadar buseler bıraktı.
Rindou yatağa oturdu ve Shi'de onun kucağına. Shi altındaki sertlik ile iyice tahrik oluyordu.
Tekrar birbirlerini öperken odaya Ran ve Sanzu girdi.
"Bizsiz mi?"
"Çok ayıp."
Ran ve Sanzu'da ikilinin eğlencesine katıldı.
Bismillahirrahmanirrahim
Burdan sonrasini nasil yazicaksam artik!!SMUT!!
Ran, Shi'yi Rindou'nun kucağından aldı ve yatağa yatırıp üstüne çıktı.
Shi'nin göğüslerini yalayıp, öptü. Ran bunları yaparken Rindou ve Sanzu çoktan soyunmuşlardı.
Ran, Shi'nin üstünden kalktıktan sonra Shi yatağın ucunda oturur pozisyona geldi. Ardından Sanzu, Shi'yi öpmeye başladı. Dilini ağzına sokup, ağzında gezdirip geri çıkarıyordu.
Rindou ise Shi'nin klitorisiyle oynuyordu.
"Küçük kızımız bizim için ıslanmış."
Rindou bunu dedikten sonra Shi'nin klitorisini yalamaya başladı.
Shi zevkle inliyordu. Ran, Shi'nin ağzına veriyordu. Rindou kızın vajinasına girip çıkıyordu. Sanzu ise anüsüne(?) giriyordu.
Sabaha kadar rolleri değişip seviştiler. Ve bu olanlar Shi'nin çok hoşuna gitmişti. Sanırım 3 erkeğe birden aşık olmuştu.
Utandim
Ben gidiom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harem mi wtf? Haitani brothers
Fanfichaitanilerle baslayip tum bontenla harem kuran Ayashi'nin sacma sapan hikayesi