"Shiiiii! Çok güzelsiiin!! Ve sana tapıyoruuummm."
"Ran, susucak mısın artık?"
"Seni seviyoruuummm, seni arzuluyoruumm hemde her gün ger gecee."
"Ran!! Yeterr!"
"Amaaa Shiii, sen beni hiç sevmiyorsun?"
"Ran, hadi biraz şunu iç. Açılırsın belki."
"Aslında sen beni bir kere öpsen ben kendime geliriim."
"Sus ve iç hadi."
Shi, sarhoş olan Ran'a kahve yaptı ve içirdi. Ran kendine gelecek gibi değildi.
Saçma sapanlar şarkılar mırıldanıp danslar eden Ran en sonunda yoruldu ve Shi'nin dizine uzandı.
Shi hâlâ one ne kadar kızgın olsada bu haline tebessüm etti. Koca oğlanın mor saçlarıyla oynadı. Sahi ne kadar da yumuşaklardı.
Ran, Shi'nin dizinde uyuyordu. İyice mayışmış olan Shi de kendini derin bir uykuya bıraktı.
Dün gece birlikte uyurlarken Ran uyandı. Aslında fazla sarhoş değildi. Vücudu direnç kazanmıştı, sadece Shi'nin tepkilerini merak ediyordu.
Shi'yi kucağına aldı ve odasına götürdü. O uyurken üstüne geceliklerini giydirdi ve kendi üstünü çıkardı. Sadece boxerıyla kaldığında Ran'da yattı.
Sabah güneşinin ışığıyla uyanan Shi yanında hissetiği ağırlığı anlamak için elini uzattı ve ne olduğunu anlayana kadar dokunmaya devam etti.
Elinde bir sertlik hissettiğinde gözlerini açıp sağ tarafına döndü. Ona alayla sırıtan bir Ran gördü. Ardından Ran konuşmaya başladı.
"Bebeğim şuan neyi ellediğinin farkında nısın?"
•••
Ran ve Shi birlikte Bonten evine gidiyorlardı. Sabahki olaydan sonra Ran sürekli yaptığı şeyi ima edip durdu. Bu durum Shi'yi utandırıyordu ve bu da Ran'ın hoşuna gidiyordu.
Arabadan birlikte inip eve girdikleri an Rindou önlerini kesti.
"Siz neden birlikte geldiniz?"
"Çünkü dün geceyi Shi'de geçirdim."
Ran önden önden içeriye doğru yürüdü. Rindou etrafa sinirli bakışlar atıyordu.
Ran, Mikey'nin yanına gitmeden önce tekrar seslendi.
"Ayrıca küçük kardeşim dün çok zevkliydi."
Her zamanki alaylı gülüşünü takınıp odaya girdi.
Shi', Rindou'ya olayı açıklamak istesede Rin buna fırsat vermedi.
•••
"Üzgünüm Mikey, en sonki görevde işin içine duygularımıda kattım."
"Sikerler duygularını!! Senin yüzünden kaçtı!"
"Özür dilerim, bir daha tekrarlanmayacak."
"Tekrarlanırsa artık aramızda bir yerin olmaz! Toplantı bitmiştir."
Herkes dağıldı. Mikey'nin dedikleri Shi'yi sinirlendirmişti ama ona laf edemezdi. O sinirle evden çıktı ve arabasına bindi.
Başarısız olmayı asla kabul etmiyordu, kendine yediremiyordu. Mikey'nin gözünden düşmüştü ve toparlaması onun için epey zor olacaktı.
saat sabah 4de yazdim bunu ve uykusuzlaktab olucem
ay simdi bolumu kontrol ettim 1 ay önce yazmisiö ben bunh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harem mi wtf? Haitani brothers
Fanfichaitanilerle baslayip tum bontenla harem kuran Ayashi'nin sacma sapan hikayesi