(10)

244 20 10
                                    

17 saatlik uçak yolculuğundan sonra otele vardılar. Shi çok yorgun olduğu için direkt yattı. Rin ise ikisininde eşyalarını dolaba yerleştirdi. Ardından o da yattı.

Shi ve Rindou uyurken Rin'in telefonu çaldı. Shi sese uyandı, Ran arıyordu.  Merakına yenik düştü ve diğer odaya geçip telefonu açtı.

"Orospu çoçuğu nerdesin sen?!"

"..."

"Cevap ver bana! Sikicem ecdadını."

"..."

"CEVAP VERSENE LAN İT HERİF!"

"Ran.."

"Shi? Nerdesiniz? Rindou'nun telefonu niye sende? NEDEN BİRLİKTESİNİZ?

"Ran, sakin ol."

"Sana bir şey yaptı mı? Aklım yerinden çıkacak!"

"Ben iyi-"

Rindou'nun telefonu çekmesiyle Shi donup kaldı. Rin aramayı sonlandırdı.

"Neden açtın?"

Rin, sinirliydi.

"Bak Rindou, ben yapamayacağım. Geri dönelim."

"En başta söylemeliydin bunu! Hazırlanalım gidiyoruz."

"Nereye?"

"Yolda karar veririz. Aramayı açtığın için Ran yerimizi bulabilir. Kendimize yeni hatta almamız lazım."

Shi sessiz kaldı, pişman olmuştu. Rindou hızlıca bavulları tekrar hazırladı ve yola koyuldular.

Shi bu sefer nereye gittiklerini bilmiyordu. Rindou, Shi'ye biletleri bile göstermemişti.

Yeniden uzun süren bir uçak yolculuğundan sonra farklı bir ülkeye vardılar. Rin bu sefer ev kiraladı.

Shi nereye geldiklerini anlamıştı, Belçika'daydılar. Shi daha önce burda yaşadığı için biliyordu.

Eve düzgünce yerleştiler ve yemek söylediler. Ardından Shi uyudu, Rin onu izledi. Geçirdikleri 2 günün çoğunu yolda geçirdiler bu yüzden ikiside çok yorgundu.

•••

1 ay sonra

"Shi hadi güzelim."

"Bekle, geliyorum."

Rin ve Shi dışarıya kahvaltı yapmaya gidiyorlardı.

Geçirdikleri 1 ayda Shi kendine gelmişti. Eski haline geri dönmüştü. Aşkın tamamen aptallık olduğunu kabullenmişti.

"Bugün hava çok güzel değil mi?"

"Öyle."

Rindou yanında ağacın çiçeğini kopardı ve Shi'nin kulağına taktı. Uzaktan bakan birine göre ikisi çok tatlı bir çiftti.

Tabi o kişi Ran değilse.

WE WERE TOO CLOSE TO THE STARS I NEVER KNEW SOMEBODY LİKE YOU SOMEBODY FALLİN' JUST AS HARD

ALLAHİM ASİGİM YA BU BASİL Bİ SARKİ MUTHİS BİSEY

SİMSDEKİ DİGER COCUGUMDA ÖLDÜ YETET BE COCUK BIRAKMADINIZ AQ


14 subat/
bolumu ne zaman yazdigimi hatirlamiyorum depremde sevdiklerini kaybeden herkesin basi sagolsun

Harem mi wtf? Haitani brothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin