(5)

446 44 111
                                    

Görev günü

Shi, onu çok seksi gösteren bir elbiseyi üstüne giydi ve aşağıya indi.

Nerdeyse tüm Bonten Shi'yi süzdükten sonra yola koyuldular.

Çetenin kendine ait olan barına girer girmez tüm dikkatleri üzerine çekmişti. Bu Bonten için alışıldık bir durumdu.

Shi hemen görev için yerini aldı. Barmenden şarap istedi. Shi şarabını yudumlarken yanına görev için ayartacağı adam geldi.

Wakasa...

"Görüşmeyeli uzun zaman oldu."

"Aynen öyle."

...

Shi'nin kahkası tüm odayı kaplıyordu. Barın her hangi bir odasına girmişlerdi. Wakasa'yla birlikte eski günler hakkında konuşup, gülüyorlardı.

Shi, içten içe Wakasa'yı dolandırmak istemiyordu. Sonuçta kimse ilk aşkına böyle bir şey yapmak istemez.

Sadece dolandırmakla da kalmıyordu ki iş. Wakasa'yı öldüreceklerdi.

Birlikte 2 saat geçirdikten sonra Shi birkaç şey öğrenebilmişti. Ama söyleyip söylememekte kararsızdı.

Söylemese bile Manjiro bir şekilde öğrenirdi. Hatta şuan Shi'nin üzerinde dinleme cihazı bile olabilirdi.

Wakasa'yla biraz daha sohbet ettikten sonra ikiside birbirine yaklaşmıştı.

Wakasa, Shi'yi arzuluyordu bu çok bariz belliydi.

Waka, Shi'nin boynunu emmeye başladı. Shi'nin hoşuna gitmişti.

Wakasa durdu ve Shi'nin kulağına fısıldadı.

"Amacınızın farkındayım."

Shi, şaşkınlıkla Waka'ya baktı. İçinden kendine küfürler savuruyordu. Nasıl anlamıştı?

"Sakın kendini suçlama. Manjiro'nun böyle bir şey yapacağını tahmin etmiştim ve senide yem olarak kullandı."

Shi hâlâ şaşkın bakışlarla Waka'ya bakıyordu. Wakasa konuşmasına devam etti.

"Sana güvenmiyorlar bile. Elbisene ses dinleme cihazı takmışlar. Yanına ilk geldiğimde onu çıkardım."

Shi Manjiro'dan böyle bir şey bekliyordu ama kendisinin bile anlamayıp Wakasa'nın anlaması onu iyice şaşırtmıştı.

"Güzelim, neden hâlâ seni sadece cinsel istekleri için kullanan bir çetedesin?"

"Yanılıyorsun."

"Şu Haitaniler miydi? Seni gerçekten sevdiklerini mi düşünüyorsun? Her gün başka bir kadınla birlikteler buna kendi gözlerimle şahit oldum. Ne acına-"

"Sakın o kelimeyi kullanma! Ben acınacak son insanım ve söylediğin saçma sapan şeylere inanmıyorum. Ben çeteme sadık biriyim!"

"Senin hakkında söyledikleri şeyleri duyduğunda da sadık olacak mısın acaba?"

Wakasa laptopuna flash belleği taktı ve Bonten'ın Shi hakkında konuştukları her şeyi Shi'ye izletti.

"Montaj bunlar. Beni kandırmaya çalışıyorsun!"

"Dur, henüz Haitanilerin yediği bokları izletmedim."

Wakasa, Ran ve Rindou'nun birlikte olduğu tüm kadınlarla olan videolarını gösterdi.

"Kapat şunu, iğrençsin!"

"Bunu bana değil onlara söyle hayatım."

"Ne istiyorsun benden?"

"Bize katıl, senin hakkında konuştukları şeylere bak. Seni çetemin en saygıdeğer insanı yaparım. Etrafta Bonten'ın sürtüğü diye anılmazsın."

"Hayır!"

"Hadi ama leydim. Seninle birlikte tüm Japonya'yı hükmederiz. Benimle gel, seni kadınım yapayım."

Wakasaya kacma planları kuruyorum

Harem mi wtf? Haitani brothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin