(12 final)

143 9 27
                                    

"Günaydın."

Kimse karşılık vermeyince Shi gözlerini devirdi ve mutfağa girdi. Sadece bir bardak su içtikten sonra evden çıktı.

Kendi evine gitti ve üstüne düzgün bir seyler giydi. Yaşadığı olaylardan dolayı bunalımdaydı.
Tam 5 kilo vermişti.

Telefonuna gelen bildirimlere baktı. Gizli numaradan mesaj gelince şaşırdı.

Gizli numara
Tüm bu olanlardan sonra benimle birlikte olmak istemediğine emin misin?

Shi, mesajın kimden geldiğini düşündü bir süre. Sonradan dank etti bu tabii ki Wakasa'ydı.

Bu konuyu düşünecekti, Shi. Herkesten uzaklaşmak ve bu sefer tehdit altında olmamak onun için iyi olacaktı.

Yemek siparişini verip beklemeye başladı. Bir süre sonra kapı çaldı. Siparişin bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordu. Gelen sipariş miydi ki?

Karşısında Wakasa'yı görünce ne yapacağını bilemedi, Shi.

"Mesajıma cevap vermeyince bende kapına geliyim dedim güzelim."

Göz kırpıp içeri girdi, Waka. Dolaptan kendine bira aldı ve direkt kafasına dikti.

"Ee, ne diyorsun? Benimle misin, değil misin?"

•••

"Her şey bitti mi şimdi? Gerçekten mutlu olabilecek miyiz?"

"Tabii ki. Birlikte onların hepsini alt edeceğiz, bu sefer kader bizim tarafımızda."

Birlikte İspanya'ya kaçmışlardı. Muhtemelen diğerleri her şeyi farketmişlerdi ama Shi artık hiç birinden korkmuyordu. Wakasa'ya kendinden daha çok güveniyordu.

Aradan bir hafta geçmesine rağmen ikiside yeni hayatlarına alışmıştı ve gerçekten mutlu hissediyorlardı.

Shi, sonunda aradığı ilgiyi, sevgiyi bulduğunu düşünüyordu. Çünkü Wakasa'nın içinde Shi'ye karşı bir kötülük yoktu.

Birlikte büyük bir alışveriş yapmışlardı ve şimdi de onları yerleştiriyorlardı.

"Şimdi çıkmam lazım, akşam hazırlan seni almaya geleceğim. Dışarda güzel bir akşam yemeği yeriz."

"Tamam canım."

Wakasa, Shi'nin dudağına buse kondurup çıktı evden. Shi'de tüm gün boyunca rutin işlerini halletti.

Akşam Shi üzerine onu oldukça şık gösteren bir elbise giydi, saçlarını da dalgalandırıp açık bıraktı. Yüzünede hafif ama güzel gözüken bir makyaj yaptı.

Kapı çaldığında açtı. Wakasa, karşısında Shi'yi böyle güzel görünce bir kez daha aşık oldu. İçeri geçip Shi'yi öptü.

"Tanrım bana verdiğin en güzel hediye bu kadın."

Shi, utanarak güldü. Wakasa'da hazırlandı ve evden çıktılar.

Oldukça lüks bir mekana geldiler. Siparişlerini verdiler ve beklemeye başladılar. O sırada normal sohbet ettiler. Yemeklerini yiyip tatlılarını beklediler.

"Shi, aslında buraya taşındığımızdan beri düşünüyorum, birbirimizi seviyoruz ve evlenmememiz için hiçbir sebep yok."

Bir süre duraksadıktan sonra devam etti Wakasa.

"Benimle evlenir misin, Ayashi?"

Shi, şaşkınlıkla birlikte gülümsedi ve ayağa kalkıp Wakasa'ya sarıldı.

"Evlenirim tabii ki."

Wakasa, Shi'yi öptü ve cebindeki yüzüğü çıkarıp Shi'nin parmağına taktı.

Bu güzel geçen gecenin ardından evlerine gittiler ve kutlamalarına evde devam ettiler.

1 yıl sonra

Shi, gördüğüne inanamayarak tekrar tekrar elindeki test sonucuna bakıyordu.

Günlerdir kendinde bir değişiklikler olduğunun farkındaydı. Bu yüzden gebelik testi yapmaya karar vermişti.

Ve hamileydi.

Koşarak içeri geçti. Wakasa telefonuyla ilgileniyordu.

"Waka! Sana çok önemli bir şey söylemem lazım!!"

"Noldu, kötü bir şey mi?"

Waka'nın endişeli sesi karşısında güldü, Shi.

"Hamileyim!!!"

"Ne?"

Shi'nin gülen yüzü soldu, sevinmemiş miydi?

"Sevinmedin mi?"

"Nasıl sevinmem, Shi. Çok şaşırdım sadece."

Wakasa büyük bir kahkaha attı ve Shi'yi kaldırıp etrafında döndürdü. Shi'yi uzun ve derin bir şekilde öptü.

Onlar bu güzel haber hakkında konuşurken kapı çaldı. Shi, kapıya baktı. Karşısında görmeyi en son beklediği kişi vardı.

Haitani Ran.

"Sürpriz."

Ran'ı görünce olduğu yerde kaldı, Shi. 1 yıl sonra neden gelmişti?

Ran, belinden silahını çıkardı ve Shi'ye iki el ateş etti.

"Shi!!"

Wakasa bağırıp yerde kanlar içinde yatan Shi'nin yanına koştu. Karnından vurulmuştu. Ran, Wakasa'ya da ateş etti.

Hayatlarının en mutlu gününde olduğunu düşünen Ayashi ve Wakasa o gün hayatlarını kaybetti.

————————————————————————

herkes öldür sevdigini

bu fic kalmisti oyle dedim bari bolum yaziyim bitiriyim sinir oldum

zateb cok sacmaymis amk

Harem mi wtf? Haitani brothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin