(4)

466 34 37
                                    

Shi, uyandığında yanında çocukları göremedi. Zaten görmeyide beklemiyordu.

Kasıklarının ağrısına aldırış etmeden aşağıya indi ve mutfağa geçip kendine su doldurdu. Suyunu içtikten sonra içeriye geçti.

Görünüşe bakılırsa evde Kakucho hariç kimse yoktu. Shi, laptop ile uğraşan Kakucho'nun yanına oturdu ardından Kakucho konuşmaya başladı.

"Seninkiler gitti."

"Farkettim. Nerdeler biliyor musun?"

"Hiç bir fikrim yok."

"Sen napıyorsun?"

"Bonten olarak yeni bir görevimiz var. Manjiro akşam zaten açıklar. Düşman çetenin banka hesabının şifresini çözmeye çalışıyorum."

"Anladım, sana kolay gelsin o zaman. Ben kendi evime geçiyorum."

"Görüşürüz."

Shi, arabasına binip kendi evine doğru yol aldı.
Eve girer girmez duş aldı ve üstüne rahat bir şeyler geçirdi.

Kendisine kahve yaptı, içeriye geçip masaya oturdu ve telefonuyla ilgilenmeye başladı.

Shi akşama kadar boş aktivitelerle oyalandı. Manjiro'dan mesaj gelince hazırlandı ve Bonten evine doğru yola koyuldu.

Eve gelir gelmez toplantı odasına girdi ve kendi yerine geçti. Ran, Shi'ye göz kırpıp önüne döndü ve Manjiro'ya dinledi.

"Bu görev bizim için fazlasıyla önemli. Adamların elinde Bonten'ın açığı var. Nasıl öğrendiklerine dair henüz pek bilgim yok. Fakat aramızda köstebek olabilir."

Manjiro sözünü tamamladıktan sonra herkes birbirine göz gezdirdi. Ardından tekrar konuşmaya devam etti.

"Çeteye sızıcaz. Burda en önemli rolü Ayashi oynayacak. Çetenin liderini güzelliğinle cezbetmeni istiyorum. Bu şekilde bize bilgi sızdırabilirsin. Bu konuda sana güveniyorum. Zaten daha önce yapmadığın bir şey değil."

"Kolay olacak desene."

Shi'ye verilen görev Rindou'nun hiç hoşuna gitmemişti. Shi'yi paylaşmak istemiyordu.

"Banka hesaplarının şifresini bulma görevi Kakucho'da."

"Araştırmaya başladım zaten."

"Geriye kalanlarda Ayashi'nin işi bittikten sonra adamları katledicek. İtiraz eden var mı?"

Kimseden ses çıkmayınca Manjiro sırıttı.

"Bende böyle düşünmüştüm."

Manjiro masadan kalktıktan sonra herkes dağıldı.

Shi odasında otururken Rindou içeriye girdi ve Shi'nin yanına oturdu.

"Neden hep böyle görevler sana veriliyor?"

"Dur bi düşüneyim. Fazlasıyla güzelim, seksiyim umm...sekstede iyiyim."

"Eh evet. Ama başka erkeklerinde dikkatini çekmen hoşuma gitmiyor."

"Hayatım benim doğam böyle."

Shi, Rindou'nun dudağına buse bırakıp duşa girdi.

"Bensiz mi? Kırıldım."

"Gel buraya."

Shi, Rindou'nun kolundan tutup küvete doğru sürükledi.

Yaklaşık 3 saatin sonunda birlikte çıktılar ve aşağıya indiler.

Shi, masada bulunan biraları diğerlerinede uzattı. Sabaha kadar bira içip sohbet ettiler.

Ben haitanilerle baslayip tum bonten harem kurmayi planliyşrhm ÇANDÖAKENDLSJENDLWJDMS

Harem mi wtf? Haitani brothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin