Shi ve Rindou güzel bir şekilde kahvaltılarını yaparlarken Shi'nin yediği yemek boğazında kaldı. Dışarıda Ran'ın silüetini görmüştü. Öksürmeye başladı.
"Hey, Shi! İyi misin? Al su iç."
Shi'yi suyu içti, öksürüğü kesilince tekrar baktı. Ran hâlâ ordaydı parmağıyla Shi'ye gel işareti yaptı.
"Ben bi lavaboya gideyim, hemen geri döneceğim."
Rindou başını salladı ve Shi lavaboya gidiyormuş gibi yapıp dışarıya çıktı.
Ran, Shi'nin yanına gelir gelmez ona sımsıkı sarıldı.
"Özledim."
"Ran.."
"Gidiyoruz hadi."
"Nereye?!"
"Evimize hadi."
"Hayır Ran olmaz."
"Seni arıyorum 1 aydır! Rindou gelmeden gitmemiz lazım."
"Ran.. Burda kendime yeni bir hayat kurdum, kurulu bir düzenim var."
"Boş konuşmayı kes! İkimizde birbirimizi seviyoruz ve aramızdaki tek engel o siktiğim kardeşim!"
Shi, direnmeye çalışıyordu, Ran ise onu götürmeye.
" Hadi Ayashi, Rindou farketmeden gitmeliyiz."
"Ayashi hiç bir yere gidemez!"
Rindou gelmişti. Shi'yi arkasına aldı.
"Rindou! Sen zerre umrumda değilsin ama Shi'yi burdan götüreceğim."
"Shi'de bende gelmiyoruz."
O iki gerizekalı tartışırken Shi hızlıca koşmaya başladı.
İkili Shi'nin koştuğunu geç farketti ve peşinden koşmaya başladılar.
"Shii, dur!!"
Shi hâlâ koşuyordu. Koşmasının sebebi kavgadan gürültüden uzak durmaktı.
Ran'ın kolundan tutmasıyla Shi durdu.
"Bebeğim dur artık, kendine gel!"
"Kesin sesinizi! İkinizinde sikim sonik işlerinden bıktım. Burda kendime yeni bir hayat kurmaya çalışıyorum. Ve siz yine içine ediyorsunuz!"
"Bak Shi, seni yeterince aradım sadece ben değil Bonten'daki herkes seni çok merak etti. Mikey oldukça sinirli, eğer şimdi hep birlikte geri dönmezsek işler tamamen kızışacak."
"Mikey umrumda degil."
"Shi anlamıyorsun. Bonten'a ihanet ettiğini düşünüyor. Seni bulmam için bana sınırlı bir süre verdi. Geri dönmezsek cezasını çok pis çekeceğiz."
"Ben..bilmiyorum."
"Lütfen Shi, sana zarar versin istemiyorum."
Shi, Rindou'ya ufak bir bakış attı. Rindou'da dönmek istemiyordu ama Mikey'nin yapacaklarını tahmin bile edemiyordu.
Rin kafasını salladı ve hep birlikte evlerine gidip hazırlandılar. Fazlasıyla uzun bir yolculuğa çıkacaklardı.
•••
2 gün sonra/ Japonya
"AMACINIZ NEYDİ?!"
Sessizlik...
"BU KAÇINCI HATANIZ? GÜVENİMİ KIRDINIZ! BİR DAHAKİNE BURDA YERİNİZ OLMAZ, GERİ KALANINI SİZ DÜŞÜNÜN!!"
Mikey masaya vurdu ve kalktı. Ayashi, Mikey tarafından aşağılanmaktan nefret ediyordu.
Mikey yukarıya odasına çıkarken merdivenden Shi'ye seslendi.
"Ayashi odama gel."
Sesindeki soğukluk buz gibiydi. Shi şaşırsada istifini bozmadan Mikey'nin odasına gitti.
Mikey yatağın ucunda oturmuş şakaklarına masaj yapıyordu.
Shi odaya girip kapıyı kapattı. Mikey kapıyı kilitledi ve Shi'ye yaklaştı.
Shi, Mikey'nin ne yapmaya çalıştığını algılamaya çalışıyordu.
Mikey önce Shi'nin boynunu öptü sonra dudaklarını.
Madem Mikey bir şeyler yaşamak istiyor, Shi'de onun suyuna gitmeli.
İşlerine yatakta devam ettiler.
Madem harem yazitorym biraz boyle seyler ekliyim yani
cok boktan hissediyorum🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harem mi wtf? Haitani brothers
Fanfictionhaitanilerle baslayip tum bontenla harem kuran Ayashi'nin sacma sapan hikayesi