(7)

399 29 38
                                    

Sabah 7'de birlikte Hanma'nın evine geçtiler. Shi koltukta sızıp kalmıştı. Hanma onu odasına götürdü ve yatağına yatırdı. Ardından üstündekileri çıkardı. Sadece boxerı kalınca Shi'nin yanına uzandı ve onu inceledi.

Hanma'ya göre Shi mükemmeldi. Her erkeğin sahip olmak isteyeceği türden biriydi. Kime sorsan böyle derdi zaten.

Ran'ın, Shi'yi kullanmasına üzülüyordu. Shi'yi sadece kendine saklamak istiyordu Hanma. Sadece onunla görüşsün, onunla konuşsun, onunla sevişsin istiyordu. Diğer insanlardan uzak tutmak istiyordu onu.

Shi'nin yüzündeki saçları çekti ve o uyurken dudağına buse bıraktı. Uyumaya çalıştı ama pekde başarılı olamadı. Shi onun yanında yatarken Hanma'nın uyuması imkansız gibiydi. Tüm geceyi onu izleyerek geçirdi.

•••

İçeriden mis kokular gelirken Shi uyandı. Hanma'nın evinde olduğunu farketti ve mutfağa geçti. Hanma çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.

Masaya oturdu ardından Hanma'da oturdu ve birlikte kahvaltı etmeye başladılar. Sessizce geçen kahvaltılarından sonra Shi kalktı Hanma'nın odasına gidip onun oversize bir t-shirt'ünü giydi.

Hanma, Shi'nin üstünde kendi t-shirt'ünü görünce güldü ve Shi'nin kafasına buse bıraktı.

HEATHER DINLEYIP BUNU YAZMAK NE KADAR ZOR BILIO MUSUNUZ

Sadece gülümsemeyle karşılık veren Shi Hanma'ya hiç bir şey demeden evden çıktı. Kafasını toparlaması gerekiyordu.

Öylece kalan Hanma çok da düşünmemeye karar verdi. Shi'yi anlamak epey zordu.

Shi dışarıda dolaşırken Ran onu arıyordu. Nerdeyse tüm Bonten'dakilerin evini dolaşmıştı. Şimdi ise Hanma'nın evine gidiyordu.

Ran, Hanma'nın evine vardığında kapıyı sertçe çalmıştı. Kapıyı açan Hanma şaşırdı.

"Yavaş be oğlum."

"Shi burda mı?!"

"Hayır."

"Çekil!"

Ran, Hanma'yı ittirerek içeriye geçti ve tüm odalara baktı.

Hanma'nın odasında yerde Shi'nin kıyafetlerini görünce sinirlendi.

"Nerde lan!"

"Ups.. kıyafetlerini burda unutmuş."

"Naptın kıza?!"

"Sadece biraz eğlendik."

Hanma alaylı bir gülümsemeyle Ran'a bakarken Ran, Hanma'nın suratına yumruğunu geçirdi. Ardından evden çıktı.

Rindou'yu aradı ve Shi'yi buldu mu diye sordu ama olumsuz cevap aldı.

Ran, kafasını dağıtmak için en yakın bara doğru yol aldı.

•••

"Shi!! Çık dışarı!"

"Pişmanım lütfeennnn!"

Shi evine daha yeni dönüyordu ve evinin önünde bağıran Ran'ı gördü.

"Ran! Napıyorsun burda?"

"Shi seni seviyorum. Seni gerçekten çok seviyorum."

Ağzının içinde bir şeyler geveleyen Ran çok fazla alkol kokuyordu.

"Sarhoşsun gerizekalı!"

"Sadece senin dudaklarına sarhoşum güzelim."

"Aptal aptal konuşma, evine git."

"Hayır, gitmem. Sana geçelim miii?"

"Hayır."

"Lütfeeennn Shiiiii. Beni böyle dışarıda mı bırakıcaksın?"

Ran yavru köpek bakışı yapmaya çalışıyordu ama yüzü oldukça komik görünüyordu.

"Pekala koca bebek, yürü."

"YAŞASIIIIINNN!"

Sevinçten deliye dönen Ran, Shi'nin koluna girdi ve eve geçtiler.

lutfen benı oldurmeyın bakın bolum yazdım gec olsun guc olmasın

cok korkutucu tehdıtlerınız var

Harem mi wtf? Haitani brothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin