26. Cezalandıran Tanrıça

2.5K 291 416
                                    

🦂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦂

🎧CLANN, I Hold You
🎧Soen, Monarch

🦂

Bana uzatılan ele hâlâ yüzümde asılı duran o şaşkın ifadeyle bakıyordum. Bu şaşkın hâlime gülüp uzattığı elini sallayarak, "Dans etmeyecek misin benimle?" diye sorduğunda yüzüme büyük bir gülümseme yayıldı.

"Edeceğim," dedim elini es geçip kollarımı boynuna dolayarak ona sarılınca. Birkaç saniye bile beklemeden kollarını belime sarmış, bana yaslanmıştı. "İyi ki doğdun." Bir şey söylemeden belimi okşadığında dudaklarımı yanağına bastırdım.

Çok saçmaydı belki ama duygulanmıştım. Burnumun direğinin sızlama sebebi kesinlikle mutluluktandı ve buna ihtiyacım olduğunu çok daha iyi anlamıştım. Ona sarılmak, onunla dans etmek ve gülmek bana kendimi iyi hissettiren şeylerdi. Birbirine yaslı duran bedenlerimiz uyumlu bir şekilde hareket ederken parmaklarımı koyu renk saçlarında gezdirdim.

Ortamdaki o hafif melodi bitene kadar kollarım onun boynunda bir şekilde onunla dans ettim. Bizim haricimizde dans eden yoktu, bir tek abim kucağındaki küçük kızla dans ediyordu. Diğer insanlar kendi eğlencelerindeydi. Zaten bir kısmı eğlenceden çok alışveriş için burada gibiydi. Çok geçmeden müzik de değişti, tekrar coşkulu bir ses şehri sarmaya başladı.

"Keşke daha önceden söylemiş olsaydın," dedim başımı hafifçe geri çekip gözlerine bakarak.

"Yeni bir yaş almak mutlu olduğum bir durum değil," deyip alayla güldü, ardından beni kendinden uzaklaştırdı, elimi tutup beni kendi etrafımda döndürdüğünde elbisemin etekleri bacaklarıma dolandı. "Hediye vermek istersen öpebilirsin."

"O hâlde hediyemi yalnızken vereceğim," dedim yüzümde genişleyen sırıtmayla. Tek kaşını kaldırıp bana imayla baktığında onu elinden tutup yemek stantına çektim. "Acaba senin için pasta falan bulabilir miyiz?"

"Holly"de her şeyi bulabilirsin," derken bana ayak uydurabilmek için hızla arkamdan geliyordu. Bir yandan dans ediyor, bir yandan da bize ait olan stanta ilerliyordum. "Bu kadar mutlu olacaksan her gün doğum günümmüş gibi davranabiliriz."

"Senin buna katlanabileceğini hiç sanmıyorum," diyerek güldüğüm sırada yanından geçtiğimiz abim, "Nereye?" diye sordu. Arkamı dönüp geri geri adımlarken, "Holly'nin yanına," dedim yüksek sesle. Aslında beni duyabilirdi ama sürekli hareket ettiğim için nabzım da yüksekti. Ben tekrar önüne dönemeden bedenim havalandı. Gözlerimi irileştirerek beni kucaklayan Endymion'a baktım ama o hiç duraksamadan ben kucağındayken yürümeye devam ettim.

AKREBİN KALBİ (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin