Després de parlar amb al Marc, els hi vaig explicar a la meva cosina (es diu Sara) i a la meva germana (es diu Berta) que el Marc havia tallat amb mi per una altra.
-S: Serà estúpid, qui pot ser tan imbècil com per tallar amb una persona per whatsap!
-B: Ja, que fill de puta...
-Mo: Ja...-vaig començar a plorar com una bleda però esque m'havia fet molt de mal.
Les dos em van abraçar, això em va fer sentir una mica millor.
Els dies van passar ràpid i ja estava apunt d'anar al institut, després de dinar vam jugar al Cluedo (un joc de taula de misteri) i més tard va venir la meva mare a dir-nos que ja marxàvem, em vaig despedir de la meva família: tiets, cosins, àvia... I els meus pares, la meva germana i jo vam marxar cap a Barcelona, perquè l'endemà ja començava l'insti i el batxillerat.
La veritat estava bastant trista per lo del Marc, perquè començava el curs... Una mica de tot.
Vam arribar a casa i el primer que vaig fer va ser dutxar-me perquè estava bastant cansada i això em relaxería. Més tard vam anar a sopar i "vaig anar a dormir" (poso aquestes cometes perquè en realitat no vaig a dormir, encara que els meus pares es pensin que si, em poso a mirar vídeos per l'Ipad fins que tinc tanta son que els meus ull ja no aguanten oberts.